Родзинка
Чим унікальніший вміст вашого сайту, чим він корисніший (звичайно, він повинен відповідати тематиці сайту), тим прихильніше до сайту будуть пошуковики та відвідувачі.
Як правило, про унікальність контенту багато хто знає і намагається не копіювати текст з інших сайтів. Але на одній унікальності далеко не поїдеш. І давно вже стало міфом припущення, що унікальні тексти дають зелене світло у топ видачі пошукових систем.
Крім унікальності тексту, текст має бути корисний користувачеві, містити свою особливість, якої немає більше ні в кого.
Корисність тексту
Пошуковики навчилися оцінювати додаткову цінність тексту. І якщо її немає, то і шлях у ТОП буде набагато складніший.
Власне поняття «корисність тексту» випливає з маркетингу.
Кожен бізнес, щоб він був успішним, повинен містити свою унікальну торгову пропозицію. Саме ця пропозиція має відображати тексти на ваших сайтах.
Чому пошуковик повинен показувати ваш сайт у видачі на кращих місцях, коли на ньому написано те саме, що й на сотнях інших сайтів, хай і іншими словами?
При написанні тексту рекомендується пам'ятати підібрані ключові слова (тоді вони рівномірно впишуться по тексту), але не перестарайтеся - текст повинен бути зрозумілим, корисним і приємним для людини.
Тому найважливіше – це контент. Перевірте, що тексти містять свою особливість і повною мірою відповідають на запити користувача, за якими хочете просуватися.
І буквально два слова про зручність сайту для користувача.
Перше, що цікаво клієнту, що прийшов з пошукової системи – інформація, заради якої він переходив за посиланням. Скажіть відвідувачу одразу, про що ваш сайт. Не треба вітатись: «Заради вітати Вас на нашому сайті», «Вас вітає компанія Рога та копита» тощо.
Ближче до шапки сайту додайте щось на кшталт «Дерев'яні та металеві двері:
доставка, установка у Києві. Тел. (000) 123-45-67».
У вас є комерційна компанія? Значить, вам потрібні продажі!
Щоб вони відбулися, спростіть звернення до вас: вкажіть основні контакти на кожній сторінці. Якщо основний спосіб користування телефоном, вкажіть його. Якщо клієнти приходять до офісу – вкажіть адресу. Буде зручно всім, якщо ви вкажете режим роботи (кілька символів, наприклад «пн-пт 10-18», допоможуть уникнути звернення до вашого конкурента після неодноразового набору номера).
Якщо виконаєте ці рекомендації, то ефект від просування буде набагато суттєвішим.
Читабельність
Наскільки ваш текст добрий для візуального сприйняття?
• Текст невеликий за обсягом, не більше 2500 знаків із пробілами
Довгі тексти читати ліниво. Великий текстовий обсяг відлякує і, навіть якщо текст дуже хороший за змістом, швидше за все, його навіть читати не почнуть.
• Шрифт вибрано середнього розміру, наприклад, 14-16px, Arial або Tahoma
Навряд чи хтось напружуватиметься і вчитуватиметься у дрібнокаліберні рядки. Але й надто великі літери викликають дискомфорт. Крім того, текст не повинен рясніти різноманітністю шрифтів - максимум 2 варіанти!
• Пропозиції прості та не громіздкі
Чим менше слів у реченні, тим краще. Читач пропускає надто довгі речення.
• У кожному абзаці не більше 4 рядків
Великі абзаци читаються на діагоналі. Або взагалі пропускаються.
• У тексті розставлено смислові акценти
Так звані «смислові гачки» мають бути виділені шрифтом, кольором, рамками, списками, картинками.
Результативність
Наскільки ваш текст хороший як продавець?
• Текст вирішує одне чітке завдання
Кожен текст сайту повинен мати ясну конкретну мету: збільшити потік клієнтів, розпродати залишки зі складу, підняти продажі певного продукту, створити імідж компанії тощо. Чи не розсіюйте увагу читачів.
• Текст написано для певної аудиторії
Неможливо охопити все та всіх. Визначте цільову аудиторію, вивчіть її та пишіть текст з урахуванням її особливостей та потреб.
• Наголос зроблено на вигодах, які отримає клієнт, якщо співпрацюватиме з вами
Це мають бути справді конкретні цінні вигоди. І у ваших конкурентів таких не повинно бути.
• Текст закінчується закликом до дії та вашими контактними даними. Окрема вкладка «Контакти» на задвірках сайту не рахується. Кожен текст повинен закінчуватися закликом до дії (зателефонуйте, напишіть, запитайте, уточніть, замовте, подивіться в каталозі). І не забудьте поруч вказати спосіб, яким цю дію можна зробити (номер телефону, адреса електронної пошти, спеціальна форма для контакту, посилання).
Привабливість
Наскільки ваш текст цікавий для читання?
• У тексті немає скорочень та незрозумілих слів
Ви можете бути професіоналом своєї справи та розумітися на складних термінах та абревіатурах. Ваш клієнт не повинен знати все те ж, що і ви (якщо, звичайно, як цільова аудиторія ви не виділили групу вузьких фахівців), і тому йому незрозумілі ні скорочення, ні складні визначення. Краще замінити їх на зрозумілі синоніми.
• У тексті немає канцеляризмів, формалізмів, шаблонів
"Тільки у нас!", "Унікальна пропозиція!", "Інноваційні рішення", "Кращі рішення", "Низькі ціни та відмінна якість", "Широкий асортимент" та інші заїжджені гасла вже давно нікого не приваблюють. Швидше навпаки – навіть дратують.
• У тексті ви оперуєте фактами та конкретними цифрами
Читачам цікаві факти та точні цифри: скільки, коли, в якому розмірі? Оперуйте цифрами, а не найкоротшими термінами, хорошими знижками і багатим досвідом роботи.
• У тексті немає помилок
Неправильні помилки, орфографічні та синтаксичні помилки! Вони миттєво знецінюють будь-який зміст тексту.
Унікальність
Як перевірити – чи унікальний текст чи ні?
Дуже легко. Достатньо скористатися однією з програм перевірки унікальності, які є у вільному доступі до Інтернету.
Копіюйте текст у вікно перевірки і натискайте кнопку «перевірити». Через деякий час програма видасть результат – унікальність у відсотках, а також підкреслить місця в тексті, які не є унікальними.
Чи потрібно прагнути 100% унікальності?
В ідеалі – так. Але нормою є унікальність від 85-90%. Написати текст унікальний на всі 100% не завжди можливо, особливо якщо ви пишете на дуже популярну тему, або навпаки, на тему вузькоспеціалізовану, де є фіксовані терміни та обороти, які важко замінити синонімами.
0 Коментарі