About Me

header ads

Внутрішня перелінковка

 Це робота з оптимізації внутрішньої маси посилань, спрямована на перерозподіл статичної ваги та її концентрацію на необхідних сторінках. Чим більше різноманітних внутрішніх посилань є на ресурсі, тим більша вага в результаті може отримати кожна сторінка.


Якщо вона виконана коректно, це сприяє кращій індексації сайту пошуковими роботами та збільшенню поведінкових факторів (час, проведений на сайті, кількість переглянутих сторінок). А якщо ні, то можливі серйозні перешкоди для просування.


Щоб отримати найкращий результат від просування та грамотно реалізувати перелінкування на ресурсі, можна використовувати такі методи:


1. Меню «хлібні крихти» – це рядок, який показує шлях від головної сторінки сайту до того, який користувач переглядає зараз.

Цей елемент допоможе відвідувачу сайту визначити, в якій частині ресурсу він знаходиться, що сприяє збільшенню часу перебування на сайті.

При організації «хлібних крихт» слід обов'язково вказувати як посилань весь шлях до сторінки, у своїй останній пункт ланцюжка має бути некликабельным.


2. Посилання у тексті. Розміщуючи тексти на сторінках сайту, ви також можете додавати до них посилання на інші розділи. Це покращить поведінковий чинник і позитивно вплине на просування ресурсу. Оптимальним буде розміщення 2 посилань, причому кожна має вести різні сторінки сайту.


3. Посилання у меню ресурсу. Меню сайту – це наскрізний блок посилань (основні розділи сайту, які можуть містити ключові слова). Переходячи по них, користувачі потраплятимуть на відповідні сторінки ресурсу.


Оптимізація зображень


Після того, як ви завершите технічні доробки на сайті та оптимізуєте його текстову складову, слід перейти до наступного етапу – роботи над зображеннями.


Якість зображень на ресурсі має значення як для пошукових систем, так і для користувачів. Ресурс, на якому відсутні візуальні елементи, навряд чи зацікавить відвідувачів і спонукає їх провести якомога більше часу, що, зрозуміло, негативно вплине на його розвиток.


Щоб цього не допустити, під час підготовки зображень для розміщення на сайті слід враховувати кілька важливих рекомендацій. Розглянемо кожну їх докладніше.


1. Зображення має бути унікальним. Існує хибна думка про те, що пошукові системи не вміють вимірювати цей показник. Насправді, це не так. Тому завжди намагайтеся розміщувати на ресурсі авторські картинки та фотографії.

2. Розмір зображення повинен бути оптимальним (35–70 Кб). Використання зображень з великою вагою може значно збільшити час завантаження сторінки, на якій вона розміщена. В результаті користувач, що перейшов на ресурс, найімовірніше, відразу ж покине його, а пошукові системи не привласнять йому високі позиції в результатах видачі.


Щоб якість зображень залишалася на високому рівні, а їх вага при цьому не збільшувалася, їх рекомендується зберігати у форматах .JPG, .GIF та .PNG. Оптимізувати розмір зображень можна також за допомогою різних спеціалізованих програм.


3. Назва файлу зображення, що завантажується на сайт, повинна максимально відображати його суть. Якщо на зображенні – автомобіль BMW і в тексті також говориться саме про нього, розумно буде назвати файл BMW, а не agt_83. У назвах також можна використовувати ключові слова. Це дозволить підвищити релевантність тексту на сторінці.


4. Зображення має містити теги title (назва) та alt (альтернативний опис). Атрибут title для зображення – це його назва, яка показуватиметься при наведенні курсору на картинку у браузері.

Атрибут alt містить опис зображення, що розкриває його суть. Текст, укладений у цей тег, буде відображатися замість картинки, якщо вона недоступна або видалена.


Виконавши оптимзацію, ви зможете покращити якість вашого ресурсу, підвищити лояльність користувачів та довіру пошукових систем.

Внутрішня перелінковка


Дописати коментар

0 Коментарі