Вона передбачає просування ресурсу у вигляді сторонніх ресурсів. Згадування вашого ресурсу сторонніми веб-сайтами — це показник його авторитетності. Чим більше сайтів посилатиметься на ваш ресурс, тим більше буде його «вага» в очах пошукових систем. Але важливо, щоб такі посилання були природними — не проплаченими на біржах, а вели з різних типів джерел, схожих на тематику з вашим, були анкорними і безанкорними тощо.
Для розкручування сайту за допомогою зовнішніх посилань ми рекомендуємо:
1. Додайте сайт до веб-майстра Google
2. Додайте сайт на карту Google - так вас зможуть знаходити на карті.
3. Додайте сайт до довідника Google для бізнесу. Пошуковики цінують, коли користуються їхніми ресурсами.
4. Додайте сайт до популярних каталогів та довідників організацій. Це ті самі НЕ SEO-посилання, які любить Google.
5. Почитайте про крауд-маркетинг. Додайте інформацію про сайт на форуми, блоги, сервіси запитань та відповідей, відгуки.
6. Просувайтеся статтями. Напишіть цікаві експертні статті та розмістіть їх на сторонніх джерелах.
7. Розмістіть сайт у найпопулярніших сервісах Google.
0 Коментарі