About Me

header ads

Оптимізація контенту сайту

 Робота над контентом ресурсу – це один із невід'ємних процесів внутрішньої оптимізації сайту. Вона полягає у грамотному розподілі ключових слів у тексті на сторінках ресурсу, а також у оптимізації заголовків та різних метатегів. Якщо не приділяти уваги цьому питанню, отримати високі позиції у видачі ПС та підвищити лояльність потенційних та реальних клієнтів буде непросто.


Розглянемо правила, які необхідно дотримуватись для отримання кращого результату.


Правила підготовки текстів


• Зміст сторінок сайту має бути унікальним – це одна з найголовніших вимог до тексту. Відсоток унікальності тексту має становити 98–100%.

• Текст має бути структурованим та логічним. Рекомендується складати компактні речення. Кожен новий абзац має бути смисловим продовженням попереднього.

• Важливі елементи у тексті повинні візуально виділятися: заголовок h1, абзаци та заголовки 2, 3 рівня: h2, h3 тощо.

• Текст має бути коротким. Як правило, користувачі не сприймають інформацію, яка містить більше 1000-1500 слів. Для каталогу інтернет-магазину характерний обсяг 150–250 слів.

• Входження слів запиту в тексті не повинні перевищувати 4%, а загальна щільність усіх слів із усіх запитів – 18%. Інакше це може призвести до використання фільтрів пошукових систем за спамність.

• Ключові слова повинні розміщуватись у заголовку тексту рівномірно та в різних формах.


Поряд із ключовими словами слід додавати до тексту та їх синоніми. Так користувачам буде легше його сприймати, а пошукові роботи побачать, що текст на сторінці створений для людей, і нададуть ресурсу вищі позиції.


Рекомендація


• Пошукові фрази та ключові слова в тексті повинні бути природними і не повинні містити граматичних, пунктуаційних помилок тощо. Наприклад, словосполучення «купити квартиру кривий ріг» або «стаматологія в центрі» є некоректними. Ні користувач, ні пошуковик не сприйматимуть їх позитивно.

• На головній сторінці ресурсу слід розміщувати невеликий пояснювальний текст. Він повинен повідомляти про те, які послуги надаються на сайті, які товари продаються та чому їх потрібно купувати (замовляти) саме там. Особливо важливо це для компаній, мало відомих користувачам та пошуковим системам, оскільки це найдоступніший спосіб заявити про себе.

• На сторінках пагінації текст слід розміщувати лише на головній сторінці, прибравши його з інших. В іншому випадку він дублюватиметься, що негативно позначиться на просуванні.


Пагінація використовується для поділу великого обсягу інформації на сторінки та містить навігаційний блок переходу на них. Наприклад, каталог інтернет-магазину, що складається з 10 сторінок, по 20 товарів на кожній із них.


Крім правил написання текстів, ще одним важливим елементом в оптимізації контенту є їхнє грамотне розташування:


• На головній сторінці сайту рекомендується розміщувати текст лише після повідомлень та блоків з розпродажами, акціями, знижками та іншою важливою інформацією.

• На сторінках з каталогами слід розташовувати текст після списку товарів, щоб не відволікати відвідувача від головної мети – покупки.


Підготувати якісний текст для сторінки вашого сайту можна кількома способами:


• Створити самостійно. Однак для цього вам необхідно володіти спеціальними знаннями та навичками. Інакше рекомендується скористатися одним із наведених нижче варіантів.

• Замовити текст на біржі контенту.

• Звернутися до професіоналів. Кваліфіковані спеціалісти підготують для сторінок вашого ресурсу якісні тексти, що відповідають усім вимогам ПС та потребам вашої ЦА.


Правила написання метатегів та заголовків


Одним із найважливіших елементів сторінки є її заголовок – title. Він відображається у результатах видачі ПС. Також у вікні браузера.


Щоб коректно скласти title, рекомендується виконувати такі правила:

• Title повинен включати найпопулярніші (високочастотні) ключові слова.

Ключові слова можна отримати із запит-сторінки, яка формується на етапі підготовки до оптимізації.

• Він повинен бути максимально коротким (не більше 60–75 символів), але містити всю цінну інформацію.

Пам'ятайте, кожна сторінка ресурсу повинна мати власний унікальний title.


Велику роль оптимізації також відіграють метатеги - це спеціальні HTML-теги, в яких описується службова інформація про сторінку. Насамперед вони необхідні пошуковим роботам, які «зчитують» з коду ці дані та враховують їх під час ранжирування.


Найважливішими є метатеги description (короткий опис) та keywords (ключові слова).


Метатег description може міститися в сніпеті сторінки, який відображається в результатах видачі ПС.

Сніппет – це текстова витримка, яка описує сайт у результатах видачі.

Однак варто відзначити, що пошукова система, як правило, самостійно формує сніпет, тому метатега description там може не бути.


При його створенні рекомендується враховувати таке:


• Перша пропозиція в описі повинна починатися з точного входження.

Точне керування – це використання в тексті ключового слова або фрази в заданому вигляді без змін.

• Розмір метатегу не повинен перевищувати 160–200 символів.


Як ми вже зазначили, метатег description може відображатися в СНІП в результатах видачі ПС. Постарайтеся включити пошуковий запит (1-2 рази), зробити його привабливим, що відображає переваги вашої торгової пропозиції. Так ви зможете переконати користувача перейти саме на ваш ресурс та залишите конкурентів позаду.


Метатег keywords користувачі побачити не можуть, але пошукові системи враховують його під час ранжування. Однак деякі фахівці, помилково вважаючи, що це не так, не беруть до уваги і не прописують у коді.


Щоб грамотно скласти метатег keywords, слід виконувати кілька рекомендацій:


• Довжина ключових слів не повинна перевищувати 200–250 символів.

• На сторінках пагінації прописувати цей метатег не рекомендується.

Сторінки пагінації мають такі особливості: для основної сторінки слід зазначити унікальні title, description та keywords, а для інших – прописати title основної сторінки з припискою наприкінці « – сторінка 2».

Оптимізація контенту сайту


Дописати коментар

0 Коментарі