Вона передбачає роботу безпосередньо над змістом сайту, яка сприяє його просуванню у пошукових системах. Перш ніж щось оптимізувати, зробіть бекап сайту. Стане в нагоді, якщо щось піде не так.
Для внутрішньої оптимізації ми рекомендуємо наступне:
Розробити семантичне ядро ресурсу — тобто набір ключових слів, які відповідають тематиці сайту і під які ви його оптимізуватимете. Фрази такого списку спочатку беруться «з голови», потім доповнюються синонімами і розширюються за допомогою сервісу Google AdWords. Таким чином, ви отримаєте список різних за частотою ключових слів для просування веб-сайту.
Скласти карту релевантності — яку сторінку за якими запитами просуватимете. Всі запити треба розсортувати та кластеризувати. На одну сторінку краще брати 1-3 запити різної частоти. Це дозволить зрозуміти, яких сторінок ще не вистачає на сайті, та якісніше просувати поточні. В ідеалі порівняти з картою релевантності конкурентів, які вже є у ТОПі.
Наповнити ресурс оптимізованими та продають текстами - такими, які містять важливі для просування ключові слова і підштовхують користувача до покупки. Звичайно ж, статті мають бути унікальними, тобто не скопійованими з чужих сайтів, інакше пошукові системи можуть знизити сайт у рейтингах видачі.
Важливо, щоб кількість ключових запитів була не більше ніж 11% від обсягу тексту. Перевищення цього параметра називається "переспам" і може спричинити санкції з боку пошукових систем. І, нарешті, тексти мають бути цікаві користувачам.
Прописати всі важливі теги на сторінках сайту - Title, Description, <h1>-<h6> та атрибут Alt для картинок. Вони повинні містити слова семантичного ядра, яке ви заздалегідь розробили. Текст тега Title користувачі бачать у заголовку вкладки браузера, коли відкривають сторінку в Мережі. Він заповнюється в межах 70 символів, крім назви міста та номери телефону компанії.
Зміст мета-тегу Description деякі пошукові системи відображають результати пошуку під посиланням на сайт. Цей тег додає привабливий опис сторінки в межах 200 символів. Використовуйте ключові слова ближче до початку всіх тегів, але вписуйте їх органічно.
Атрибут alt повідомляє пошукові системи, що зображено на картинці. У ньому достатньо використовувати коротку фразу, що містить 1 ключове слово.
У свою чергу, теги <h1>-<h6> дозволяють ранжувати заголовки за ступенем їхньої значущості для пошукових систем. У тег <h1> укладають основний заголовок сторінки, інші — підзаголовки. Що рівень заголовка, то більше пріоритетні запити у ньому використовуються.
Складіть карту сайту xml та заповніть robots.txt. Обидва файли будуть розміщені в кореневій директорії сайту. Перший містить інформацію про сторінки ресурсу, а другий параметри їх індексування для роботів пошукових систем.
Якщо у вас інтернет-магазин чи блог – швидше за все, є сторінки пагінації (посторінкове розбиття всередині категорії). Наприклад, усередині розділу «мультиварки» є 20 сторінок по 10 товарів на кожній. Так ось, щоб не було проблем з індексуванням пошуковиками та дублюванням контенту — має сенс . сторінку «Дивитись усі», а на сторінках пагінації вказати атрибут rel="canonical"
Ваш сайт повинен відкриватися лише з www або лише без www. Більшість сайтів відкриваються на обох адресах. Значить, що сайти не налаштовані редиректи, і це серйозно заважає просуванню. Розберіться з налаштуванням дзеркал ресурсу.
Є сенс виявити дублі сторінок і виправити цей недолік. На кожному другому сайті є дубльований контент, який заважає просуванню.
Дізнайтесь швидкість завантаження свого сайту та оцініть, наскільки він зручний для перегляду з мобільних пристроїв. Намагайтеся виправити виявлені недоліки. Обидва фактори впливають на місце вашого сайту у результатах пошуку.
Знайдіть та видаліть всі посилання, що ведуть на неіснуючі сторінки. Для цього є спеціальні програми та сервіси.
Щоб пошукові системи краще розуміли, про що сайт і вище ранжували його, рекомендуємо зробити семантичну розмітку на основі schema.org.
На ранжування сайту також впливають поведінкові фактори – наскільки сайт зручний і зрозумілий користувачам. Тому подумайте про UX-тестування та складання СJM.
Вкажіть контакти у шапці сайту та продублюйте у підвалі. Має сенс вказати місто, де працюєте, або вказати, що доставляєте товари по всій Україні. У підвалі вкажіть реквізити організації. І пошукові системи, і користувачі це обов'язково оцінять.
Якщо на сторінці є прокручування, є сенс поставити кнопку «вгору», щоб сайтом було зручніше користуватися.
Нагорі сторінок поставте «хлібні крихти» (Головна > Кухонна техніка > Мультиварки) — цей елемент дозволить орієнтуватися на сайті користувачам та перелінує між собою сторінки сайту, що піде на користь SEO.
На головну сторінку, сторінку розділу та картку товару – поставте віджет соцмереж. Люди повинні мати можливість поділитися інформацією про вас з друзями, крім того, це безкоштовний трафік на ваш сайт — навряд чи він буде зайвим.
Попрацюйте над сторінкою 404 помилки.
Уявіть, користувач перейшов на посилання, потрапив на неіснуючу сторінку і закрив сайт. Прикро, правда? Тому на 404 сторінці можна поставити промо-код на знижку, розповісти про популярні товари або якимось іншим чином спробувати утримати клієнта на сайті.
Дайте користувачам можливість залишати відгуки на сайті, завантажувати відео використання товару - це бездонна криниця унікального контенту.
Фавіконка
Невелика картинка у результатах видачі ліворуч від опису сайту, яка може покращити CTR (кількість кліків до кількості показів) вашого сайту у результатах видачі. До речі, щоб на ваш сайт частіше переходили з пошуку, рекомендуємо попрацювати над сніпетами.
Комерційні фактори
Ще один важливий критерій, який оцінюють пошукові системи. Асортимент товарів (має бути більше, ніж у конкурентів), ціни мають бути на рівні, кошик на сайті опрацьований, способи оплати численні. Пам'ятайте, що пошукові системи та користувачі оцінюють не тільки сайт, але і в цілому бізнес.
Перевірте веб-сайт на віруси.
90% власників сайтів не здогадуються, що їхній сайт заражений. А пошукові системи регулярно автоматично перевіряють і не пускають користувачів на такі сайти.
Продумане спілкування з користувачем.
У шапці та підвалі вкажіть телефон, розмістіть кнопки зворотного дзвінка та зв'язку зі спеціалістом, наприклад, онлайн-чат, зараз модні відеодзвінки консультанту. Сторінка «Контакти» має бути максимально заповнена: вкажіть усі контакти, офіси, фото, вбудуйте інтерактивну картку, вкажіть повні юридичні дані.
Купуйте ssl-сертифікат та налаштуйте https, інакше браузери будуть трубити про небезпечний сайт.
0 Коментарі