About Me

header ads

Що таке семантичне ядро?

 Семантичне ядро ​​(СЯ) – це набір слів та фраз, що описують тематику сайту. Саме за цим набором слів ви і просуватимете свій сайт.


Алгоритм розробки семантичного ядра


Скласти гарне семантичне ядро ​​можна за кілька кроків:


Складаємо первинний перелік ключових слів.


Як правило, основні запити будь-якого бізнесу широко відомі. Зібрати їх повний список можна за допомогою різних методів:


«Мозковий штурм» — самостійно або спільно з друзями та колегами виділяєте 10-15 хвилин, щоб сісти та записати всі слова та фрази, за якими хочете, щоб сайт знаходили.


Ці фрази повинні включати:


• всі варіанти назви товару або послуги, синоніми та переклади,


• скорочені назви,


• помилкові варіанти написання,


• сленгові назви,


• назви складових частин товару чи послуг. Наприклад, будівельні матеріали - цегла, цемент,


• гіпсокартон, сухі суміші, герметики та ін.


• надійність товару або послуг (дорогий ремонт квартир, професійна юридична консультація).


Аналіз сайтів конкурентів — вибираєте своїх прямих конкурентів та переглядаєте тексти їхніх сайтів, виділяючи та виписуючи всі слова, які можуть бути ключовими.


Аналіз пошукової (контекстної) реклами на вашу тему — визначте, які слова використовують у рекламних оголошеннях ваші конкуренти.


Опитування споживачів - поговоріть з вашими потенційними клієнтами, запитайте, які запити вони вводили б, щоб знайти ваш продукт чи послугу.


Провівши таке ретельне первинне дослідження, ви отримаєте пристойний список ключових запитів. Однак у даного списку буде недолік - він створений "з голови", і ви могли просто випустити з уваги, не помітити або забути деякі важливі запити. Значить, настав час переходити до другого кроку.


Розширення переліку.


Для цього можна використовувати пошукові системи Google.Adwords.


По черзі, вводячи кожне слово первинного списку в рядок пошуку будь-якої з цих програм, ви отримаєте розширений список уточнених та асоціативних запитів.


Уточнені запити — ті, що включають слово з первинного запиту. Наприклад, ввівши слово "подарунок", ви виявите 200 запитів із цим словом, які насправді вводили користувачі за минулий місяць: "купити подарунок", "подарунок своїми руками", "подарунок для чоловіка" тощо.


Асоціативні запити — ті, які користувачі вводили разом з запитом, що вас цікавить.


Наприклад, користувачі, які шукали «подарунок», вводили ще запити: «сувеніри», «незвичайні речі», «настільні ігри» тощо. Вони також можуть бути вам корисні.


Прогнавши таким чином усі слова з первинного списку через сервіси статистики, ви отримаєте повний список запитів, який тепер потрібно «почистити».


Зачистка


Відсіваємо зайве, тобто невідповідні запити, за якими ви не просуватиметеся.


Насамперед видаляємо ключові слова, які не відповідають спрямованості сайту.


Так ви отримаєте якісний список ключових фраз, релевантних до вашого сайту. Ці фрази повинні мати різну частоту показів (кількість показів за місяць):


• Високочастотні (понад 3000 запитів на місяць).


• Середньочастотні (від 500 до 3000 запитів на місяць).


• Низькочастотні (100-500 запитів на місяць).


Забираємо всі запити з дуже низькою частотою – нижче 30 запитів на місяць. Навряд від них буде вагомий результат.


Вітаємо! Після всіх зачисток ваше Семантичне Ядро готове.

Що таке семантичне ядро?


Дописати коментар

0 Коментарі