About Me

header ads

Трафік із медійної реклами

 Трафік з медійної реклами – це відвідувачі, які перейшли на ресурс, клікнувши по графічному/текстово-графічному блоку (банеру), розміщеному у пошуковій видачі або на іншому сайті.


В основі медійної реклами також лежить націлення: за ключовими словами, за тематикою сайтів, на яких розміщуються банери, застосовуються різні поведінкові технології, в тому числі і RTB.


Якщо грамотно налаштований націлення, а банер професійно виконаний і добре помітний на майданчику, реклама відкладеться в підсвідомості. І якщо зараз вони не перейшли по банеру, то при нагоді з великою часткою ймовірності згадають і виберуть компанію, що запам'яталася, і її пропозицію.


Кому підходить


Компаніям, які хочуть:


• швидко та наочно донести інформацію до користувачів;

• оперативно залучити аудиторію у певний момент (при вираженій сезонності товарів/послуг);

• підвищити впізнаваність компанії/бренду.


Переваги


• Рекламне повідомлення підкріплюється візуальним та/або емоційним сприйняттям. Зображення або анімація привертають до себе увагу, спонукаючи до кліків.

• Отримання швидкого результату. Правильно розроблена банерна кампанія здатна за короткий час різко збільшити відвідуваність сайту. Але при цьому необхідно мати вже підготовлені ресурси: сайт повинен бути готовий до великого та різкого притоку відвідувачів.

• Повнота статистики всіх показів та переходів. Якщо на етапі планування кампанії всі банери були промарковані, можна швидко виявити неефективні майданчики і, відключивши показ банерів на них, перевести бюджет на більш успішні.


Недоліки


• Для проведення рекламної кампанії потрібен солідний бюджет, оскільки для медійної реклами характерне розміщення з оплатою за 1000 показів, при цьому більшість майданчиків мають нижній поріг на мінімальну кількість показів. Крім того, необхідні витрати на виробництво самого банера: креатив та професійне виконання банера, який запам'ятається надовго, коштує недешево.

• Сильний рекламний ефект може бути як плюсом, і мінусом. За своєю суттю медійна реклама близька до офлайн-реклами (ТВ, друк), на яку у багатьох користувачів виробилася негативна реакція чи байдужість. У цьому вся банерна реклама програє пошуковому просуванню – отримуючи результати видачі, користувач упевнений, що знайшов інформацію сам.


Ви можете організувати медійно-банерну рекламну кампанію 3 шляхами:


1. Безпосередньо: ви самі вибираєте рекламні майданчики, домовляєтеся з їхніми власниками, розробляєте банер та стратегію (час, місце, тривалість показу), контролюєте хід кампанії. У результаті ви отримуєте необхідні майданчики, досить високу вартість кампанії та необхідність постійного особистого контролю за її проведенням.

2. Через банерні мережі: Ви дієте через рекламну мережу, надаючи адміністратору промоматеріали та умови проведення кампанії. Цей спосіб на порядок дешевший за попередній, проте ви не можете зі стовідсотковою впевненістю розраховувати на якісні сайти та найкращі місця для ваших банерів.

3. Через цифрове агентство: ви довіряєте рекламну кампанію професіоналам, які зможуть створити рекламні банери, розробити стратегію їх розміщення, скоротити ваші витрати, застосувавши оптимальний націлення аудиторії та розмістивши рекламу на якісних

майданчиках.


Канали медійної реклами:


• веб-кампанії (медійна реклама на сайтах у різних форматах: банери, тизери, відео тощо);

• Мобайл-кампанії (медійна реклама для мобільних версій сайтів);

• розміщення у соцмедіа (медійна реклама у соцмережах);

• поєднання видів реклами, веб- та мобільних каналів.


Досягніть кращих результатів


• Вибираючи майданчик для розміщення, слід вивчити його якість. Якщо ви запускаєте кампанію самостійно, вам слід запитати у власників майданчика статистичні дані:

– кількість відвідувачів: розміщуйте банери на ресурсах з найбільшою відвідуваністю (великі міські, регіональні, портали новин, популярні тематичні сайти, що відповідають інтересам ваших потенційних клієнтів);

- Середній час, проведений користувачем на сайті за 1 відвідування;

– глибину перегляду (скільки сторінок переглядає користувач за 1 відвідування).


• Ви можете самостійно з'ясувати ще один важливий момент: частоту оновлення матеріалів, поведінку аудиторії на сайті (середня кількість коментарів до постів, лайків, перепостів у соцмережах). Серйозним критерієм оцінки можна вважати кількість пошукового трафіку на майданчику – він свідчить про видимості ресурсу у пошукових системах у своїй тематиці.

• Аналізуючи та порівнюючи параметри кількох майданчиків, ви зможете вибрати найбільш підходящі, які принесуть бажаний трафік. 1

• Золота середина у співвідношенні ціна/ефективність при розміщенні банера на ресурсі – місця поряд з основним контентом (якщо вибраний вами сайт дійсно популярний). При цьому сторінка не має бути перевантажена іншою медійною рекламою.

• Якщо ціль залучення трафіку з банерної реклами – конверсія відвідувачів у покупців, буде розумно обмежити частоту показів банера унікальному користувачеві до 3–5 разів, щоб уникнути надмірного рекламного ефекту (див. «Недоліки»). Якщо реклама працює насамперед на імідж, частоту показів можна збільшити до 7–10 разів.

• Відповідально підійдіть до створення банера:

– він має бути виконаний професійно, креативно;

– розміщуйте у рекламному тексті заклики до дії, наприклад: «тисні», «клікни», «пізнай зараз»;

– простежте, щоб при викладанні банера на сайт для нього було вказано атрибут Alt – опис банера у коді сторінки. Цей текст з'явиться на екрані замість зображення, якщо користувач переглядатиме сторінку з вимкненими зображеннями.

• Налаштуйте націлювання показу банерів: так вашу рекламу побачить лише цільова аудиторія.

Трафік із медійної реклами


Дописати коментар

0 Коментарі