Щоб перевірити код сторінки, достатньо будь-де сторінки вашого сайту, відкритої у браузері, клацнути правою кнопкою миші та вибрати в контекстному меню «Подивитися код сторінки\ Перегляд HTML-коду».
І в коді знайти теги <Title>, <Description>, <h1>, <h2>, <h3>.
Перевірте, що у Вас для кожної сторінки сайту прописаний свій тег Title та Description, використані заголовки Н1-H6 з включенням ключових слів у них, а також ключові слова мають бути органічно прописані по всьому тексту. Тег Keywords зараз рекомендується залишати незаповненим.
Заголовки («тайтли»)
Тег <title> – один із тегів у «шапці» html-файлу (інакше кажучи, між тегами <head> та </head>). Текст із Title під час перегляду веб-сторінки можна побачити у самому верху.
Для пошукача - це дуже важливий фактор в оцінці релевантності вашого сайту. Крім цього тайтл виводиться в пошуковій системі як посилання на ваш сайт.
Тому:
• додайте до тайтлу найважливіші ключові слова;
• зробіть це так, щоб інформація була зрозуміла та цікава користувачеві. Наприклад: <title>Дерев'яні двері, двері зі шпону з доставкою. Установка дверей. Тел. (000) 123-45-67</title>
Порівняйте з цим: <title>дерев'яні двері, металеві двері, двері масив дерево, дерев'яні двері ціна тверді</title>
• Якщо ваш сайт цікавий у певному регіоні, обов'язково вкажіть цей регіон у тайтл.
Наприклад: <title>Дерев'яні двері в Новосибірську, двері зі шпону з доставкою по Новосибірську. Установка дверей. Тел. (000) 123-45-67</title>
• Для кожної сторінки сайту зробіть свій <title> та постарайтеся вмістити його у 70 символів.
• Крім Title рекомендується аналогічно скласти Description (або опис сторінки для пошукових систем).
Опис сторінки (description)
Мета-тег description повинен містити короткий опис сторінки. Неправильно вказувати в цьому мітці просто набір ключових слів. Також текст має бути читаним та призначеним для людей, а не роботів.
Вміст тега description може показуватися деякими пошуковими системами як опис сторінки в результатах
Довжина description має бути не більше 150 символів.
Використання розмітки Schema.org
Все більшу і більшу роль для підкорення пошукових систем відіграє семантична розмітка schema.org.
У 2011 році пошукові системи Google, Bing і Yahoo домовилися, що пошукові системи самі будуть зчитувати додаткову інформацію з сайту, якщо користувачі допоможуть їм і певним чином «опишуть» (або «розмітять») зміст цієї інформації на своєму сайті.
Правила такого опису, або «семантичної розмітки», були зібрані у стандарт та розміщені на сайті schema.org, щоб усі бажаючі могли використовувати семантичну розмітку на своїх сайтах.
Тому сайти, що її використовують, як правило, займають найкращі місця в пошуковій видачі.
Оскільки всі значення атрибутів itemprop строго визначені (див. схеми з сайту schema.org), пошукові роботи зможуть легко і, головне, правильно розпізнати цю інформацію.
Наприклад, після того, як Google вважає семантичну розмітку з даного сайту, він покаже сайт у результатах пошуку додаткової інформації (рейтинг, ціна, наявність товару).
Для успішного просування рекомендуємо на основі семантичної розмітки оформити хоча б сторінку контактів.
Якщо ви вирішили додати на свій сайт семантичну розмітку, але не знаєте, як це зробити, ви можете звернутися за допомогою до наших спеціалістів.
0 Коментарі