About Me

header ads

Перевіряємо код сайту

 Щоб перевірити код сторінки, достатньо будь-де сторінки вашого сайту, відкритої у браузері, клацнути правою кнопкою миші та вибрати в контекстному меню «Подивитися код сторінки\ Перегляд HTML-коду».


І в коді знайти теги <Title>, <Description>, <h1>, <h2>, <h3>.


Перевірте, що у Вас для кожної сторінки сайту прописаний свій тег Title та Description, використані заголовки Н1-H6 з включенням ключових слів у них, а також ключові слова мають бути органічно прописані по всьому тексту. Тег Keywords зараз рекомендується залишати незаповненим.


Заголовки («тайтли»)


Тег <title> – один із тегів у «шапці» html-файлу (інакше кажучи, між тегами <head> та </head>). Текст із Title під час перегляду веб-сторінки можна побачити у самому верху.


Для пошукача - це дуже важливий фактор в оцінці релевантності вашого сайту. Крім цього тайтл виводиться в пошуковій системі як посилання на ваш сайт.


Тому:


• додайте до тайтлу найважливіші ключові слова;


• зробіть це так, щоб інформація була зрозуміла та цікава користувачеві. Наприклад: <title>Дерев'яні двері, двері зі шпону з доставкою. Установка дверей. Тел. (000) 123-45-67</title>


Порівняйте з цим: <title>дерев'яні двері, металеві двері, двері масив дерево, дерев'яні двері ціна тверді</title>


• Якщо ваш сайт цікавий у певному регіоні, обов'язково вкажіть цей регіон у тайтл.


Наприклад: <title>Дерев'яні двері в Новосибірську, двері зі шпону з доставкою по Новосибірську. Установка дверей. Тел. (000) 123-45-67</title>


• Для кожної сторінки сайту зробіть свій <title> та постарайтеся вмістити його у 70 символів.


• Крім Title рекомендується аналогічно скласти Description (або опис сторінки для пошукових систем).


Опис сторінки (description)


Мета-тег description повинен містити короткий опис сторінки. Неправильно вказувати в цьому мітці просто набір ключових слів. Також текст має бути читаним та призначеним для людей, а не роботів.


Вміст тега description може показуватися деякими пошуковими системами як опис сторінки в результатах


Довжина description має бути не більше 150 символів.



Використання розмітки Schema.org



Все більшу і більшу роль для підкорення пошукових систем відіграє семантична розмітка schema.org.


У 2011 році пошукові системи Google, Bing і Yahoo домовилися, що пошукові системи самі будуть зчитувати додаткову інформацію з сайту, якщо користувачі допоможуть їм і певним чином «опишуть» (або «розмітять») зміст цієї інформації на своєму сайті.


Правила такого опису, або «семантичної розмітки», були зібрані у стандарт та розміщені на сайті schema.org, щоб усі бажаючі могли використовувати семантичну розмітку на своїх сайтах.


Тому сайти, що її використовують, як правило, займають найкращі місця в пошуковій видачі.


Оскільки всі значення атрибутів itemprop строго визначені (див. схеми з сайту schema.org), пошукові роботи зможуть легко і, головне, правильно розпізнати цю інформацію.


Наприклад, після того, як Google вважає семантичну розмітку з даного сайту, він покаже сайт у результатах пошуку додаткової інформації (рейтинг, ціна, наявність товару).


Для успішного просування рекомендуємо на основі семантичної розмітки оформити хоча б сторінку контактів.


Якщо ви вирішили додати на свій сайт семантичну розмітку, але не знаєте, як це зробити, ви можете звернутися за допомогою до наших спеціалістів.

Перевіряємо код сайту


Дописати коментар

0 Коментарі