About Me

header ads

10 способів довести цінність вашої SEO роботи

 Найчастіше буває дуже важко показати вашим клієнтам користь від SEO кампанії, оскільки цей сервіс не простий і його не можна показати як матеріальний продукт, а замовник хоче бачити процес роботи.


Отже, маючи досвід роботи у цій сфері, я вивів кілька способів переконати ваших клієнтів у ефективності та цінності вашої роботи як seo-фахівця.


Щоденна статистика


Ви можете дати гостьовий доступ для клієнта до облікового запису проекту, щоб той міг щодня стежити за ходом процесу просування.


Особисто я б, дав йому всю інформацію щодо проекту: оптимізація сторінок, зміни маси посилань, особливі деталі, завдання, майбутні події (досягнення мети), а також видаткова частина - важливий аспект. Все це покаже клієнту, що активно працюєте над його проектом.


Щоденні звіти з трафіку


Одним із найважливіших параметрів для клієнта є зміна трафіку. Якщо ви бачите, що трафік сайту, що просувається, зростає, то чому б не приписати це до ваших заслуг.


Звичайно, якщо клієнт зацікавлений в інших параметрах, ці цифри можуть його трохи втомити.


Інформація з реферів з пошукових систем


Звітуючи про зміни трафіку, згадайте також і про користувачів, які прийшли з пошукових систем. Показуючи в порівнянні зміну трафіку за пошуковими запитами, ви так само показуєте, виконану вами SEO роботу.


Звіти щодо "зацікавленості"


Якщо ваші обов'язки входять поліпшення юзабіліті та структури сайту, то потрібно надати дані щодо зацікавленості користувачів.


Надайте статистику за часом, що проводиться користувачами на сайті, за конверсіями, за відвідувачами, які відразу ж залишають сайт і т. д. Також використання Google Website Optimizer може показати позитивні та негативні результати вашої роботи.


Звіти щодо позицій


Я не люблю торкатися цієї теми, але клієнти люблять такі звіти. Надаючи щомісячну статистику щодо просування ключових слів покаже поліпшення в органічному пошуку. Використання автоматичних інструментів допоможе створити такі звіти.

Звіти з нарощування маси посилань


Записуючи всі дані за отриманими та придбаними посиланнями в таблиці переконає клієнта в тому, що ви "добуваєте" тематичні, релевантні посилання. Заносите дані навіть по тих сайтах, які відмовилися розмістити посилання, адже це також покаже активність ваших дій по відношенню до маси посилань.


Згадки імені Бренда


Використовуючи інструменти моніторингу вашого імені в соціальних мережах, і надаючи звіти щодо популярності бренду вашого клієнта, надасть цінність як кампанії з просування в соціальних мережах, так і всієї вашої SEO кампанії.


Чим більше відвідувачів з пошукових систем ви залучите, тим більше буде аудиторія сайту, відповідно про нього почнуть говорити, згадуючи бренд або сам сайт.


Звіт з конверсій


Це більше підходить для комерційних сайтів (інтернет-магазинів), але також застосовується для будь-якого сайту, де ведеться просування за ключовими словами. Знову ж таки, якщо ви зробили якісь покращення в дизайні або структурі сайту, покажіть, як змінилися конверсії.


Щомісячні зустрічі з клієнтом


Завжди підтримуйте зв'язки з клієнтом, влаштовуйте зустрічі, робіть звіти – тим самим ви підтвердите свою компетентність у SEO та покажіть активний розвиток SEO кампанії.


Виявлення джерел доходу


Зрештою, ваша робота дасть клієнту свої результати. Аналіз зміни трафіку з пошукових машин та збільшення продажів та прибутку крок за кроком може привести вас до SEO тактикам, які і викликали це збільшення.


Ось тому завжди дуже важливо записувати всі свої дії, тому що із загального списку виконаної роботи ви можете показати найдієвіші з них.

10 способів довести цінність вашої SEO роботи


Дописати коментар

0 Коментарі