About Me

header ads

5 способів збільшити продажі при просуванні сайту

 Цей пост про те, як можна збільшити продажі з сайту, що просувається.


Такі методи орієнтовані сайти, які продають послуги чи товари. Досить часто доводиться тестувати різні штуки, і ось зустрічайте 5 напрацьованих способів збільшити продаж при просуванні.


1. Телефон у title


Таке зустрічається не так часто, але можу точно сказати, що це працює. Давайте поясню чому, та тому що користувачі, які шукають послуги чи товар в пошукових системах іноді не заходять за посиланнями самого сайту, якщо бачать номер телефону.


Хоча сайт, у якому знаходиться телефон не на першому місці, але маючи телефон у title, він має велику перевагу.


Це не завжди ставиться до всіх тематиків, можливо, ви не хочете, щоб до вас зверталися по телефону, а замовляли та робили заявку онлайн, то тоді такого не варто робити.


Але як показує практика лише 20-30% користувачів України роблять замовлення онлайн, решта дзвонять, щоб замовити по телефону.


Думаю, ще пройде чимало часу, щоб усе було як на заході, там відсоткове співвідношення зовсім навпаки.


2. Продає текст у description


Це перевірено вже не один десяток разів для різних сайтів. У цьому тезі не варто прописувати одні ключові слова, прописавши там тлумачний текст, що продає, який яскраво виділяє вас серед конкурентів, значно можна підвищити продажі.


Один рядок у description може збільшити кількість заходів за посиланням, а також продажу самого сайту.


Зазвичай у description пишуть конкурентну перевагу, або унікальну пропозицію компанії. Про це не варто забувати. Також можна поставити номер телефону і в самому тегу description. Зайвим це не буде, а шанси підвищити продаж це дає.


3. Просування картинок на основну видачу


Я вже писав про просування картинок, і про те, скільки це займає вивести їх у топ, але нещодавно протестував для одного сайту з продажу послуг.


Якщо ближче до суті, то за багатьма темами Google виводить картинки перед видачею або після першої трійки посилань у видачі. Перше, що це дає – збільшення трафіку на сайт, друге продажу.


Отже для того щоб отримати максимальний ефект, потрібно вивести в топ 2 види картинок:


- гарне зображення, яке відображає ваш товар


Тут дуже важливо дійсно підібрати помітну картинку, щоб отримати більше заходів.


- картинку з номером телефону та назвою сайту


Цей варіант використовують поки що мало, але він також ефективний, і збільшує шанси продажів ваших товарів та послуг.


4. Додаємо сайт на Google Maps


Це стосується пошукової системи Google, тому що вони виводять результати в основну видачу пошукової системи.


Як бачите ще один спосіб додати телефон та інформацію про компанію. А це дає ще шанси на збільшення дзвінків та, відповідно, продажів. Там також можна додати відгуки про послуги та товари компанії.


Тут можна попросити це зробити ваших клієнтів, або зробити за них. Відгуки повинні бути такими, що продають і мотивують, а ще правдивими.


5. Приваблива 404-а сторінка


У деяких випадках 404 сторінка може бути першою, на яку потрапив відвідувач і, відповідно, може формувати перше враження про ваш сайт. Застосування кроків, наведених нижче, може покращити досвід користувача (user experience), їх слід застосувати для кожного розробленого вами сайту.


1. Позбавтеся стандартних повідомлень


Для початку необхідно налаштувати 404 сторінку. Стандартне повідомлення про помилку марне. У більшості випадків, потрапляючи на сторінку зі стандартною 404 помилкою, відвідувачі можуть лише повернуться на попередню завантажену ними. Якщо ваш відвідувач прийшов до вас за зовнішнім посиланням, тоді ви вже не матимете шансу утримати його. Не чекайте від відвідувача, що він докладе багато зусиль, якщо ви їх не доклали для створення більш дружньої сторінки.


Процес настроювання дуже простий і може змінити все!


2. Залишіть сторінку відомої


Коли відвідувач потрапляє на 404 сторінку і вона виглядає зовсім не так, як інші сторінки вашого сайту, то він може подумати, що це зовсім інший ресурс.


Залиште на 404 сторінці основну структуру сайту або, на крайній випадок, відомий банер або логотип. Бачити знайому графіку для багатьох буде втішено.


Yahoo! дотримується простого і короткого стилю на своїй 404 сторінці і відвідувачам очевидно, що вони знаходяться на сторінці, що є частиною Yahoo!

3. Прагніть простоті


Неіснуюча сторінка має бути простою, щоб не заплутати відвідувача остаточно. Факт у тому, що люди, що спотикаються про помилки, вже сконфужені. Головна мета вашої 404 сторінки - направити відвідувача на потрібну їм сторінку якнайшвидше.


Ця мета повинна задовольняти потреби різної аудиторії, але при цьому дуже багато опцій зменшать ефективність. Пропонуючи посилання на найбільш популярні сторінки сайту, ви допоможете більшій частині відвідувачів. Для деяких сайтів можна включити лише основну навігацію, а на блогах та великих сайтах можна також додати посилання на найпопулярніші матеріали.


Оскільки неможливо перерахувати всі сторінки сайту, зручно використовувати пошук по сайту. Якщо основний вибір, який ви думали, вирішить проблему відвідувача, не задовольнив його, тоді запропонуйте їм пошукати самим потрібну сторінку.


4. Вкажіть відвідувачу напрямок


Чи даєте ви направлення відвідувачам, які потрапили на неіснуючу сторінку вашого сайту, або вони повністю на ній губляться? Ваша 404 сторінка повинна запропонувати декілька ключових посилань та напрямків, серед яких відвідувач міг би вибрати те, що вас цікавить. Одне з найнеобхідніших посилань - "Головна сторінка". Це швидкий і дружній спосіб направити відвідувача на самий початок. Багато користувачів виберуть головну сторінку, але краще запропонувати ще кілька опцій, наприклад, основну навігацію, з якою, можливо, відвідувач уже знайомий.


Повторюся, що рекомендується включити на 404 сторінку форму пошуку . Деякі відвідувачі знають, що саме вони шукають і буде набагато простіше ввести ключове слово, ніж шукати матеріал через навігацію.


При цьому, намагайтеся не перебрати з варіантами вибору: запропонуйте посилання на головну сторінку, а також на 2-3 інших важливих сторінок вашого сайту.


5. Використовуйте творчість, але не перестарайтеся


Трохи креативу на сайті зазвичай вітається, однак є різниця між креативом і оригінальністю. Те саме стосується і 404-х сторінок. Занадто креативні сторінки можуть виявитися менш корисними для відвідувачів, ніж стандартне повідомлення про помилку.


Ви можете на сторінці помилки залишити структуру сайту та головну навігацію, можна розмістити там гарне зображення, за яким буде зрозуміло, де знаходиться відвідувач, а також залишити повідомлення, що можливо сторінку було переміщено. Незвичайним буде використання короткого відеоролика за участю власника сайту, який пропонує продовжувати шукати потрібну сторінку.


Якщо взяти, наприклад, відому синю сторінку як 404-у, то незважаючи на наявність посилань на головну та контакти, у нас немає візуального уявлення про те, де ми зараз знаходимося. Ніякого пошуку, жодних логотипів, нічого.

5 способів збільшити продажі при просуванні сайту


Дописати коментар

0 Коментарі