Насправді, хоч ця стаття і адресована в першу чергу вебмастерам-початківцям, але за своїм досвідом можу судити, що багато вебмайстрів Seo просуванням просто нехтують і навіть не намагаються зрозуміти його суть, як би соромлячись виглядати упередженими в очах своїх читачів. Дурниці. Я сам перший рік не опікувався Сео оптимізацією взагалі і думав, що так і треба.
Є дуже побита фраза, яка чомусь стала для багатьох догмою — пишіть статті для людей і успіх не забариться. Так, контент (вміст сайту) безумовно є основним стовпом успішного розвитку інтернет проекту, але далеко не єдиним і аж ніяк не достатнім.
Seo - що це таке, як впливає на просування
Є у сучасних пошукових систем така річ, як облік поведінкових факторів, яка дуже чітко дає Гуглу інформацію про цікавість даного інтернет проекту відвідувачам.
Припустимо, що так, але хто його зможе оцінити? Адже ви не визнаєте, що Seo - це сила, здатна привести на ваш сайт безліч відвідувачів. А це, однак, так. Ваше ж подальше (після Сео просування) завдання полягатиме лише в тому, щоб утримувати цих відвідувачів (прийшли з пошукових систем) якісним і відповідальним на запитання користувача контентом вашого сайту. Але без Сео ви не отримаєте такого шансу, принаймні зараз, на поточному етапі розвитку пошукових систем.
А вислів про те, що одного якісного і потрібного контенту буде достатньо для успішного просування і ніякої магії у вигляді Seo не знадобиться, трохи випереджає свій час, ну або висловлюється людьми обізнаними, але не бажаючими створювати зайву штовханину в Топі пошукової видачі і тому, що вас вводять. в оману.
Цією статтею я хочу відкрити вам очі на реальний стан справ (як його бачу я) і спробувати переманити вас на «темний бік сили» (адже Seo це не зовсім і не завжди білі методи). Взагалі, займатися Сео оптимізацією як внутрішньої, так і зовнішньої потрібно обов'язково з чітким розумінням того, що саме ви робите і до чого це може привести. Вже страшно? Хочеться все кинути і сказати - ну його на фіг, нехай все йде як йшло. Теж вихід, але не найкращий.
Продовжу для тих, хто все ж таки залишився послухати, про що у нас тут співають. Так... Давайте почнемо з суті поняття, що таке Seo, звідки в нього ростуть ноги і як його використовувати в мирних цілях просування свого сайту. На початку, напевно, буде багато води, особливо для тих, хто вже в темі Сео просування, але для початківців, гадаю, це допоможе прибрати певний сумбур із голови.
Почнемо з кам'яного віку. Інтернет формувався як великий смітник, де поряд з алмазами сусідили величезні маси гумна. Власне він і досі таким залишається. Головна проблема як користувача, так і вебмайстра, який створив якісний сайт - це знайти один одного. Не думайте, що це лише вам потрібні користувачі. Користувачам ваш якісний сайт потрібен не менше, а може навіть і більше. Вся проблема в тому, що вам досить складно зустрітися в цьому всесвітньому сміттєзвалищі потрібного і непотрібного, званого мережею інтернет.
Рішення є та його запропонували розробники пошукових систем. Вони створили майданчики (щось схоже на біржі), де користувач міг знайти ресурси, що відповідають на задане їм питання. Але це рішення має певне обмеження. Реальні шанси на переходи з пошукової видачі мають ті сайти, які змогли потрапити на її першу сторінку (так званий Топ 10). А це означає, що рано чи пізно за місце у Топ 10 почнеться гризня, і ця гризня почалася.
Основною ж зброєю у боротьбі за місце під сонцем стало це найславетніше Seo (абревіатура від англійського Search Engine Optimization). Сео — це мистецтво попадання на першу сторінку видачі Гугла за пошуковим запитом, що вас цікавить. Пошуковики досі не можуть запропонувати будь-яке рішення, що дозволяє сайтам, що знаходяться у видачі істотно нижче 10 позиції, отримувати хоча б шляпку від тих відвідувачів, які вводять у пошуковій системі, що їх цікавить.
Фактично виходить, що життя за топ 10 немає. Тому бійка йде не жартівлива і будь-які методи Seo оптимізації, здатні перетягнути хащі в свій бік, використовуються обов'язково.
Тепер про те, чому Seo не до вподоби пошукачам. Знаєте? Ну, причин, певно, кілька. Якщо ви прочитали статтю про релевантність та ранжування, то, напевно, розумієте, що оптимізатори своєю штучною Сео оптимізацією суттєво спотворюють та погіршують якість видачі пошукових систем.
Але Seo це не тільки технологія, але ще й величезний бізнес. Знаєте скільки зароблять провідні компанії Сео? У сумі, я гадаю, сотні мільйонів доларів. Як, ви не знали, що пошукові системи це так само як і Seo — надприбуткові та надприбуткові підприємства? Ну, тепер знайте. Заробляє пошукова система Google на показі контекстної реклами.
А хто замовляє у пошукових систем рекламу? Здебільшого власники комерційних сайтів для залучення до себе відвідувачів. І вся фішка в тому, що обидва ці бізнеси (контекстна реклама пошукових систем та надання Сео просування послуг) є по відношенню один до одного конкурентними. Судіть самі. Якщо ви власник комерційного сайту, то зможете потрапити на першу сторінку видачі пошуковика цілими двома способами:
1. Замовити послугу Seo оптимізації та просування та опинитися в числі десяти найбільш релевантних запиту сайтів у пошуковій видачі (потрапити до Топ 10)
2. Заплатити гроші пошуковій системі для того, щоб ваше оголошення показувалося за тим самим пошуковим запитом на тій же першій сторінці видачі
Якби Seo не існувало або воно б не було настільки ефективним, то весь прибуток отримували одні лише пошукові системи, а так вони втрачають на тих клієнтах, які віддали перевагу контекстній рекламі просування в Топ 10 за допомогою Сео технологій.
Тобто. ви повинні розуміти, що Seo реально працює і не використовувати його було б великою помилкою. Ваші потенційні читачі, які не зможуть знайти ваш чудовий сайт через Google, вам цього не вибачать. Мало створити хороший сайт з унікальним і потрібним контентом, його обов'язково потрібно просунути в Топ 10 пошукових систем хоча б по ряду не дуже частотних пошукових запитів, щоб почати привертати увагу читачів.
0 Коментарі