About Me

header ads

Хто такі псевдосеошники, або вибираємо SEO фахівця

 Люди, яким доводилося стикатися з SEO і які замовляли послуги в окремих спеціалістів або SEO студій, часто дають негативні відгуки про сеошників взагалі. Мовляв, шахраї ви, хлопці. Я більш ніж впевнений, що такі випадки є результатами одного з двох можливих сценаріїв. Перший – замовник підходить під опис «помилкового» образу, а другий – він став жертвою дилетантів. Що робити у першому випадку, я вже казав. Тепер опишу кілька способів, як визначити шахраїв у сфері SEO.


1. Вам гарантують ТОП 1. Ніхто не може вам гарантувати вихід у ТОП 1 за будь-якими ключовими словами. Це вже серйозна нагода задуматися про серйозність контори. Максимум, що вам можуть запропонувати, то це подивитися попередні успішні досягнення і вказати на досвід виведення в ТОП раніше.


2. Докладніше про цю контору. Попитайте на SEO форумах, попросіть у них подивитися відгуки, погугліть, на крайній край. Додаткова інформація ніколи не завадить, а в даному випадку просто потрібна. Якщо на форумах більше половини таврують ваших «фахівців» або взагалі про них не знають, то краще шукати інших. Бажано на тому ж форумі.


3. Перевірте пузомірки сайту цієї контори. Якщо вони не можуть допомогти самим собі, то чого можна від них чекати? Не варто спокушатися TR1, ТІЦ10 та PR1. Цього можна досягти за один, максимум пару апів. Я думаю, серйозні люди повинні мати пузо повніше.


4. Також можна перевірити позиції їхнього сайту за ключовими словами, за якими вони просуваються. А також подивитися їхнє «портфоліо».


5. Перевірити профіль їх сайту. Добре, що сучасні можливості дозволяють це зробити. Якщо немає посилань із будь-яких трастових або хоча б просто тематичних ресурсів, то я б із такими людьми справи не мав.


6. Під час співбесіди використовуйте хитрі питання. Наприклад, запитайте у скільки пошукових систем вони додадуть ваш сайт. Якщо назвуть якісь великі цифри, ви знайшли скаммерів. Адже потрібен вам лише 1 – Google.


На одному з англомовних форумів бачив, як хтось провів «дослідження»: після того, як його сайт потрапив під Пінгвін (він сам так визначив), він надіслав запит кільком десяткам SEO-конторів. На питання про те, чому сайт втратив трафік і випав з видачі, він отримав різні відповіді. Одні говорили, що не знайшли метатегу keywords, хоча вона вже давно не враховується. Інші говорили, що проблема у тегах ALT. Треті тупо на автоматі пропонували свої послуги. І лише 7 з тридцяти двох контор відповіли щось більш-менш правильне. Хоча на всіх цих 32 сайтах були сотні позитивних відгуків.


7. Якщо вони не пропонують чіткої звітності щодо, наприклад, Google Analytics, а не якогось прихованого і тільки їм відомого сервісу, то я б сто разів подумав, перш ніж співпрацювати з ними. Адже ви не зможете перевірити істинність того, що вони вам впарюють.

Якщо всі ці пункти SEO студія пройшла без заминок, то я думаю, з ними можна працювати.

Хто такі псевдосеошники, або Вибираємо SEO фахівця


Дописати коментар

0 Коментарі