Як і в досягненні успіху в будь-якій діяльності, пошукова оптимізація має кілька підходів збільшення рейтингу в пошукових системах і залучення трафіку. Методи, при використанні яких не слід жодних санкцій з боку пошукових систем по відношенню до сайту, які не заборонені правилами, описаними в умовах та угодах у кожній пошуковій системі, які не обманюють користувача, що знайшов контент за певними ключовими фразами, що є релевантними цим фразам, називаються білими методами оптимізації.
На противагу до білих є також чорні методи оптимізації, які мають на увазі досягнення мети будь-яким способом, у тому числі і обманним. Деякі прийоми чорної оптимізації були описані раніше. Використовуючи ці прийоми, власник сайту ризикує тим, що ресурс може бути забаненим модераторами пошукових систем.
До чорних методів оптимізації відносять такі методи, як:
• клоакінг (коли користувачі та боти бачать різний контент);
• використання сторінок-дорвіїв для перегону трафіку;
• використання невидимого для користувача, але видимого для пошукових систем тексту;
• спамдексинг, пошуковий спам, посилальний спам;
• Лінкбомбінг.
При створенні хорошого ресурсу для людей або корпоративного сайту, використання чорних
методів неприпустимо, оскільки вони дають лише тимчасовий ефект. Для довготривалого знаходження сайту в пошукових системах на високих позиціях необхідно використовувати лише білі методи оптимізації, які існують з появи пошукових систем.
Серйозні SEO фірми, беручи проект на просування, використовують лише білі методи для оптимізації сайту, щоб не зачорнити свою репутацію. Проте серед цих відмінностей є й інші методи оптимізації, зокрема й сіра. Сірі методи відрізняються від чорних лише в тому, що за них не йде санкцій, виключення з пошуку, але найчастіше до таких "сірих" сайтів пошукові системи застосовують автоматичні фільтри, які можуть зрушити сайт на задні позиції. Сірі оптимізатори є в основному більшими професіоналами, ніж білі та чорні оптимізатори, оскільки вміють обійти правила і не отримати санкцій.
0 Коментарі