About Me

header ads

Види SEO

 Внутрішня пошукова оптимізація - це дії, спрямовані на покращення свого сайту, покращення факторів ранжирування, які безпосередньо впливають на позиції в пошуковій видачі.


Внутрішня пошукова оптимізація - це найважча робота, однак, цю роботу необхідно проводити постійно, вона дуже важлива. Саме від внутрішньої оптимізації загалом залежить успіх Вашого проекту.


До внутрішньої оптимізації можна віднести такі заходи:


- Складання семантичного ядра сайту (підбір ключових слів, за якими планується просування ресурсу);


- робота над внутрішньою структурою ресурсу (ППУ, Robots.txt, карта сайту);


- Усунення технічних помилок (дублі сторінок, биті посилання, прискорення сайту);


— постійне вдосконалення та покращення юзабіліті ресурсу (зручність для користувачів);


- робота над тестом (підбір ключових слів, релевантність сторінок, оптимізація зображень);


- Реалізація внутрішньої перелінкування (правильне перелінкування);


— інші заходи, спрямовані на зручність роботи із сайтом (наприклад, дизайн, форматування тексту, перевірка орфографії тексту тощо).


Сьогодні всі пошукові системи постійно прагнуть покращити якість пошукової видачі, тому внутрішній оптимізації необхідно приділити найпильнішу увагу.


Ваш сайт має бути якісним, швидким, зручним для користувачів та повною мірою надавати користувачам ту інформацію, за якою вони до Вас прийшли.

В іншому випадку про високу відвідуваність з пошукових систем не може бути мови.


Зовнішня оптимізація це, в основному, дії, спрямовані на отримання маси посилань на сайт.


Кілька років тому пошукова оптимізація сайту будувалася в основному на придбанні посилань з необхідними анкорами, в яких містилися ключові слова, за якими просувалася сторінка. Оптимізатору потрібно було закупити посилань більше ніж у конкурента і з більш авторитетних сайтів і ресурс, що просувається, опинявся в топі.


Сьогодні ці методи вже не працюють, а посилання вже не мають такої магічної сили, як раніше. В даний час необхідно переважно займатися внутрішньою оптимізацією, проте забувати про зовнішнє SEO теж не варто.


Посилальну масу можна нарощувати як безкоштовними методами, і платними способами, наприклад, купуючи посилання у біржах. Посилання бувають тимчасовими та вічними, особисто я, використовую просування лише вічними посиланнями.


Початківцям я рекомендую почати зовнішню оптимізацію з безкоштовних методів, наприклад, реєстрація в профілях трастових сайтів, анонси статей на інших ресурсах, обмін постовими, гостьові пости та іншими способами отримання маси посилань.


Крім зростання позицій у видачі пошукових систем та збільшення відвідуваності, посилання допомагають збільшити такі показники, як ТІЦ та PR, а також траст сайту.

Посилальну масу необхідно нарощувати поступово, не допускаючи різкого збільшення кількості посилань.


У SEO існують такі поняття, як природні та неприродні (SEO) посилання, які можуть визначити пошукові системи, тому слід дуже ретельно підходити до питання придбання посилань. Перед тим, як купити посилання, необхідно ретельно проаналізувати сайт-донор.

Види SEO


Дописати коментар

0 Коментарі