About Me

header ads

101 рада з купівлі текстових посилань

 Ви потребуєте ефективної купівлі посилань, але є набагато більше правил робити це, ніж просто уникати бірж купівлі та продажу посилань. Зібрано 101 пораду про те, як знизити ризики покупки посилань і збільшити їх ефективність наступного разу, коли ви думаєте про їх придбання.


Декілька швидких ремарок, перед тим, як ми почнемо:


• Деякі з цих посилань - "проплачені посилання", які з'являються з придбанням чогось іншого. Я їх також включив до інструкції з купівлі посилань.

• Сайти, згадані тут – випадкові приклади; Я не кажу, що кожен із них купує посилання. Вони взяті як наочний посібник.

• Деякі з методів — особливо №5 — можливо не зовсім законні, тому перед тим, як використовувати одну з методик, вам краще проконсультуватися з юристом і з'ясувати, чи вона не відповідає закону. Тут вони згадані для привернення уваги та для того, щоб допомогти вам мислити різнобічно.


101 метод купівлі посилань


1. Купуйте посилання з блогів (без nofollow), які мають твіттер та анонсують там пости.

2. Платіть за розміщення посилання в профілях веб-розробників і дизайнерів (або фахівців у потрібній темі).

3. Платіть за розміщення посилань на частину вашого контенту - це набагато ефективніше, ніж просто посилання на сторінку "зробити замовлення" або "купити".

4. Платіть за розміщення посилань на розкручених Твітах або StumbleUpon так, щоб це виглядало якомога натуральніше.

5. Маскуйте ваше посилання під AdSense. AdSense всюдисущий, тому ще один блок з рекламою виглядатиме як і всі.

6. Маскуйте посилання під рекламу мережі CPM, тут необхідний редирект. Звичайний - 302, а тут потрібно використовувати 301.

7. Можете найняти когось для написання безкоштовного шаблону для Вордпрес і поставити там своє авторське посилання. Не плутайте із посиланням у футері "designed by..." (розроблено...).

8. Купуйте посилання в мережах сайтів: чи не важливо список це сайтів, блогерів, постів у блогах і т. д. Тут існує величезна кількість варіантів.

9. Купуйте посилання на популярні пости блогів, які популярні серед вебмайстрів.

10. Платіть за додавання посилання у віджет "Recent Blog Posts" (останні записи).

11. Участь у медіа-мережах.

12. Купуйте членство у торговельно-промисловій асоціації. Наприклад у " торгової палаті " чи " SEMPO " (організація фірм SEO промисловості).

13. Заплатіть за згадку про вас у новій статті новин. Вчиніть як досвідчений фахівець, зв'язавшись із журналістом... на відміну від вашого скупого конкурента (який рано чи пізно зробить це теж).

14. Створюйте покупну масу посилань за допомогою "meme".

15. Якщо ви ведете ком'юніті або агрегатор (сайт, який збирає інформацію про сайти), ви можете подумати про посилання у категоріях блогів чи тегах постів.

16. Купуйте текстові посилання у рекламних оголошеннях, де це дозволено.

17. Займайтеся благодійністю (бажано не заради посилань).

18. Викупайте вже індексований контент на сайтах та ставте редирект.

19. Зробіть комусь подарунок.

20. Купуйте посилання у підписах на форумі. А краще 100, тому що вони все одно продаються пачками.

21. Купуйте посилання в категоріях сайту друга (якщо, звичайно, всі ваші друзі не працюють в одній ніші).

22. Купуйте спонсорське посилання у верхній частині будь-якого журналу.

23. Заплатіть блогерам, які працюють у вас, за розміщення банера або тизера з посиланням на ваш сайт.

24. На всі свята надсилайте вебмайстрам привітання. Один паркінг, з яким я робив це, чим постійно нагадував про себе. Невеликі дії працюватимуть на вас довго.

25. Платіть за інтерв'ю: віч-на-віч з блогером.

26. Заплатіть вашим блогерам за проведення та публікацію інтерв'ю взятих у інших вебмайстрів, які потім у свою чергу пошлеться на це інтерв'ю зі словами "ГЕЙ! Дивіться! Моє інтерв'ю тут".

27. Розішліть пропозиції щодо розміщення беклінка вашим постачальникам (партнерам з бізнесу).

28. Запропонуйте знижку вашим клієнтам, якщо вони розмістять посилання на їхньому сайті.

29. Купуйте посилання, які ведуть ваші безкоштовні документи, наприклад договорів тощо.

30. Купуйте посилання зі сторінок "Partners" (Наші партнери) - йдеться не про лінкопомийки, а про нормальні сторінки.

31. Купуйте партнерські посилання.

32. Купуйте підроблені партнерські посилання, які насправді є лише назва з 301 редиректом. Або ті, що змінюються плагіном Вордпрес...

33. Ви можете скомбінувати 31 та 32 методи для покупки набору посилань з кожного блогу. 7000 блогів використовують плагін "Internal Link Building", в більшості випадків він автоматично перелінковує продукти, описані на блозі. Будь-яка згадка про продукт на блозі перетворюється на посилання. Примусьте поставити посилання на вас у цей плагін.

34. Щоб все виглядало правдоподібніше можна зробити редирект через реально існуючу директорію на ваш сайт.

35. Платіть людям за встановлення вашого віджету. Як щодо того, що буде написано: "Кращий у світі СЕОшник випив із нами на SEO конференції, що підняло наш рейтинг". Крім того, у них зросте конверсія трафіку.

36. Купуйте рекламний трюк. Наприклад, репліка Кріса Шермана про макарони та сир на вашу користь.

37. Купуйте посилання в розділах з 1999-х років типу "Мої улюблені посилання" або "Друзі сайту" і т.д. Це щось схоже на список сайтів на блозі, але тут ви додані на дуже цікаву сторінку, це буде виглядати набагато краще за розміщення на новій сторінці.

38. Купуйте посилання взаємного обміну.

39. Платіть людям, щоб ті використовували ваші якісні малюнки з посиланням на ваш сайт. Для цього вам потрібно буде створити кілька якісних картинок.

40. Придбайте кілька унікальних фотографій для їх подальшого поширення з посиланням на ваш сайт.

41. Повторення тактик 39 та 40 за допомогою відео, аудіо, слайд шоу, web-мовлення або флеш вставки.

42. Купуйте щось для людей, які на знак подяки можуть розмістити посилання.

43. Приберіть до рук плагіни Вордпрес, які не мають або покинуті своїми авторами для подальшого оновлення.

44. Спонсоруйте web-трансляції або інші навчальні курси онлайн.

45. Створіть щось незвичайне, а потім найміть постерів на форумах цієї ніші, щоб ті привертали до вас увагу такими опитуваннями: "А ви бачили щось подібне?" і т.д.

46. ​​На сайтах на кшталт питання-відповідь, авторитетні користувачі можуть дізнатися думку в аудиторії про ваш сайт. Платіть таким користувачам за відповіді за допомогою посилань на внутрішні сторінки сайту. Змішуючи ваше посилання з посиланнями на інші сайти, що розглядаються, виглядає більш природно і вас не викриють у спамі на користь якогось сайту. Це дозволяє посиланням довго триматись у таких постах. Бонус від цього такі сторінки швидко індексуються.

47. Покупні посилання можуть бути хорошим доповненням до вже існуючих посилань, що зменшить ризики. Припустимо, ви отримаєте природний беклінк із сайту. А чому б вам не найняти членів цього сайту для внутрішнього просування цієї сторінки, на якій є природний беклінк на ваш сайт?

48. Купуйте трафік, посилання на ваше відео у Youtube. Google не зафільтрує Youtube. А у пошуковій видачі від Youtube з'являється від двох до чотирьох відео сторінок.

49. Купуйте посилання з Google Places, Knol або профільних сторінок.

50. Зробіть пожертву у $1 мільйон доларів на користь McGill's Law Faculty. Розслабтеся, я жартую. Чек піде вебмайстру сайту McGill Law.

51. Зробіть вкладення у місцеву подію, свято тощо. (Виходять природні посилання з сайтів державних органів та різних регіональних ЗМІ).

52. Купуйте інтерактивну рекламу із ув'язненими посиланнями (нехай навіть якщо ніяк не впливають на SEO).

53. Купуйте посилання для ваших конкурентів там, де ви купуєте їх для себе. Але посилання вкажіть на об'єкт, що не існує, або сторінку без редиректу цього сайту. Спочатку це буде виглядати як звичайне посилання на один із сайтів ніші. Пізніше, посилання можливо видалять, тому що вона не робоча. Ідея полягає в тому, щоб зробити помилку в написанні фірми і не існує посилання зіпсує репутацію.

54. Купуйте посилання у плагіні "related posts" (схожі записи).

55. Попросіть блогерів у яких ви купуєте посилання в плагіні "related posts", щоб вони там розмістили посилання на неконкурентні блоги. т. до. якщо ваше посилання в плагіні одне - можна бути викритим у покупці посилань. Це як листя, яке приховує землю...

56. Розмістіть посилання на одному з другорядних сайтів з викупленого вами місця в плагіні "related posts", щоб ваші конкуренти не змогли звинуватити вас у покупці посилань.

57. Купуйте такі текстові посилання, які допоможуть зробити ваш бренд відомим у своїй ніші. Якщо ваш бренд стане відомим до того, як потрапить у бан, вважайте, що ви щасливчик.

58. Купуйте рекламу, щоб це було у вигляді висвітлення новин, останніх подій і т.д.

59. Купуйте місце на показі, популярному твіті, просто на якомусь зібранні.

60. Скористайтеся соціальними мережами (наприклад, Твіттер) для пошуку майданчиків для розміщення посилань.

61. Купуйте посилання на твітт запису. Тут немає ризику надмірної покупки посилань, тому що пост на Твіттері, де розташований текст із вашого сайту з посиланням на нього, добре ранжується в Google.

62. Купуйте негативні огляди чи скарги на ваш сайт із посиланням на нього. Це краще робити на маловідомих блогах для розведення загальної маси посилань.

63. Створіть ком'юніті та купуйте посилання в профілях. (А якщо ви ведете ком'юніті, ви можете переглянути всіх користувачів з іменами такого плану як "Купити Віагру"...).

64. Для просування ком'юніті купуйте голоси. Це добрий спосіб засвітити ваш логотип.

65. У гіпер-конкурентних нішах із запитами як "блог" + ваше ключове слово може натрапити на конкурентів. Якщо ви працюєте на SEO веб-сайт, подивіться на статистику. Це допоможе вам знайти оригінальний текст, який не написаний під SEO.

66. Напишіть статтю та заплатіть людям за її обговорення.

67. Купуйте посилання в rss записах блогу, який наповнюється автоматично.

68. Можливий варіант купівлі посилань у топі коментаторів, але це коштуватиме дуже дорого.

69. Заплатіть за те, щоб ваше посилання було поставлене в dofollow в модерованих коментарях блогів.

70. Купуйте посилання в пріоритетних релізах новин великих організацій. Це ґрунтується на ідеї покупки посилань у важливих новинах.

71. Уявіть "смачні новини" і платіть людям за їхнє інтенсивне обговорення.

72. Купуйте додавання до CSS галереї. Такі галереї показують цікаві сайти з погляду оформлення.

73. Підкуповуйте людей на різних конференціях (можна підмазатися до людини за обідом, купивши щось смачненьке).

74. Виявляйте ризики продажу посилань. При цьому заплатіть за ризик і ваші посилання не будуть стояти в nofollow, щоб пом'якшити цей ризик.

75. Продавайте речі на eBay та пропонуйте благодійну допомогу. Багато хто зішлеться як на eBay так і на вас із згадкою про благодійність.

76. Купуйте більшість посилань без оптимізованого текстового анкору, тому що більшість природних посилань - це назва вашого сайту без будь-якої оптимізації. Якщо ви не хочете бути викритим у покупці посилань вам потрібно робити те саме.

77. Зверніть увагу на вашу нішу, купуйте посилання на ресурсах, де є посилання ваших конкурентів. Якщо у вас є сайт із софтом, створіть безкоштовні версії та розповсюдіть по сайтах, що розповсюджують безкоштовний софт. Це дасть вам хороший трафік.

78. Ніколи не вказуйте ваш сайт у email або повідомленнях. Це все невиправдані ризики. Це в деяких випадках може бути наруку вашим конкурентам.

79. Купуйте посилання - приманки. Це коли пост розхвалює інших вебмайстрів, сподіваючись, що вони залишать посилання на вас. Найпростіший приклад — пост про топ 100 блогерів... Можна писати коментарі з компліментами тощо. А також купіть посилання з такими словами як "Джон прокоментував цей топік теж і запропонував купу ідей по блогосфері". Цей комплімент буде приманкою.

80. Створюйте контент так, щоб проплачені посилання, що ведуть на нього варті того: приберіть рекламу, що дратує, перевірте граматику, використовуйте якісну графіку...

81. Купуйте посилання, орієнтовані певну демографічну групу. Не секрет, що кожен сайт має власну аудиторію. Тож чому б не купити посилання строго тематичні?

82. Використовуйте традиційну контекстну рекламу. Це допоможе вам виявити релевантні сайти та потім безпосередньо зв'язатися з ними.

83. Платіть редакторам Вікіпедії за захист ваших статей із посиланнями у Вікіпедії. Це працює як "багатий стає ще багатшим".

84. Найміть публіциста чи журналіста. Грамотно складений прес реліз чи інтерв'ю дають відмінний результат та окупають вкладені кошти.

85. Заохочуйте співробітників на залучення сім'ї у поширенні посилань. Створіть контекст, який розповсюджується в компанії для відстеження їх роботи. І ви побачите ефективно це працює чи ні...

86. Купуйте посилання на сторінках працівників інших компаній: "Джоана робить дослідження, спираючись на свідчення вашого сайту".

87. Створіть фіктивних, що заслуговують на увагу користувачів блогів, форумів з ключовим словом в імені. Такі екзотичні, можливо, не звичайні слова як "холодильник" і т.д.

88. Знайдіть сезонних партнерів, пов'язаних із вашою нішою. Допустимо в передноворічні місяці популярні виробники солодощів, костюмів і т. д., відповідно їх сайти мають немалу аудиторію.

89. Будьте професіоналом. Або щонайменше знайте таку людину.

90. Купуйте посилання на SEJ (Search Engine Journal) у пості про те, як купувати посилання...

91. А де ще 10 порад? - об'єднав до інших пунктів, щоб не розмазувати

Підбиваємо підсумки:


Цим постом я показав, як за допомогою грошей домогтися отримання "практично" природних посилань (або які виглядають природно).


Ви можете чесно домогтися беклінків, купити їх або поєднати те й інше. Ви можете просто мати відмінні стосунки з блогерами, редакторами Вікіпедії тощо. Або ви можете заплатити їм. Адже результат той самий.


Якщо команда вебмайстрів працює над отриманням маси посилань і робить це якісно, ​​то неможливо відрізнити заплатили вони або отримали посилання безкоштовно. Bing і Yahoo дуже чутливі до якісних посилань і виключають старі, не потрібні або які виглядають як спам.

101 рада з купівлі текстових посилань


Дописати коментар

0 Коментарі