Нещодавно став у порядку експерименту використати прес-релізи для просування сайтів. Ділюсь з вами своїми думками та рішеннями з цього приводу.
Прес-реліз - це офіційне повідомлення про компанію, досягнення, подію, захід або іншу нагоду. Звичайно, в більшості випадків прес-релізи використовуються для просування сайтів компаній: інтернет-магазинів, сайтів турфірм, корпоративних сайтів, дизайн студій і т.д. Думаю, сайт Васі Пупкіна прес-релізами просувати буде неможливо – ніхто такі публікувати не стане. Хоча, мабуть, є варіанти.
Відразу скажу про перші результати. Вже через 3 дні після додавання прес-релізу на відповідні сайти Google проіндексував 19 доданих мною прес-релізів. Більшість прес-релізів було опубліковано з прямим посиланням на сайт, що просувається.
Багато сайтів, які публікують прес-релізи (я їх образно називатиму каталогами прес-релізів), мають високий ТІЦ і PR, велику відвідуваність, є трастовими та шанованими ресурсами. Роботи пошукових систем буквально живуть на них. Каталоги прес-релізів можуть приносити багато цільових відвідувачів.
За якістю каталоги прес-релізів набагато кращі, ніж каталоги статей. Мої експерименти показали, що в цілому публікація прес-релізу приносить набагато більший ефект, ніж публікація статті (маю на увазі публікація на безкоштовній основі), незважаючи на те, що каталогів прес-релізів в інтернеті набагато менше, ніж каталогів статей. Звісно, це означає, що від публікації статей треба відмовлятися. Просто потрібно брати не кількістю каталогів статей, а їх якістю.
Отже, де ж взяти цей прес-реліз? Для початку подивимося, як мають виглядати прес-релізи. Для цього йдемо до Центру прес-релізів, де знаходиться величезна колекція прес-релізів. Вибираєте необхідну тематику. Далі прес-релізи будуть розбиті за місяцями, датами та часом публікації. Просто клікайте та читайте прес-релізи. Візьміть кілька прес-релізів для зразка. Потім складіть свій прес-реліз. Звичайно, я в жодному разі не закликаю копіювати чужі прес-релізи частково чи повністю. Поважайте чужу працю.
Грамотне просування сайтів прес-релізами має такі плюси:
- збільшується кількість зовнішніх посилань на сайт, що просувається, і, як наслідок, підвищуються позиції сайту в пошукових системах;
- Збільшується приплив цільових відвідувачів на сайт;
- Прес-релізи добре впливають на впізнаваність компанії;
- допомагають просуванню бренду/продукції;
- безкоштовність (при самостійному написанні прес-релізів. Тільки свої зусилля та час);
- каталоги прес-релізів не потребують зворотного посилання;
- можливо, ваш прес-реліз будуть передруковувати інші інформаційні ресурси (можливо з посиланням на ваш сайт).
Де опублікувати прес-реліз?
Більшість каталогів прес-релізів вимагають реєстрації та жорстко модеруються, тому краще не зловживати і не робити з прес-релізу пряму рекламу. Рекомендую в прес-релізах розміщувати не більше 1-2 посилань на сайт, що просувається. Прес-реліз не повинен бути більшим. Я зазвичай обмежую його розмір однією сторінкою (близько 1800 символів).
Враховуйте також, що деякі каталоги прес-релізів приймають лише тематичні матеріали (наприклад, лише з IT-тематики, фінансів тощо). Деякі сайти приймають прес-релізи лише по e-mail.
0 Коментарі