About Me

header ads

10 правил внутрішньої перелінкування сторінок

 Правильна внутрішня перелінковка може значно збільшити трафік НЧ, а неправильна – стати причиною складнощів у просуванні сайту. Я переконався в цьому сам, коли після описаних у цьому посту дійсвій на двох моїх сайтах трафік збільшився в середньому майже в 3 рази, а один клієнтський сайт потрапив до Топ3 після тривалого сидіння на 2-4 сторінках.


Мої дії по внутрішній перелінковці складалися з двох етапів: оптимізація навігації сайту, і проставлення посилань з текстів внутрішніх сторінок.


Дії щодо покращення навігації сайту:


1) Переконайтеся, що меню сайту індексується пошуковими роботами. Для цього воно має або мати вигляд текстових посилань (бажано, з кеями в анкорах) або картинок з грамотно прописаними alt-атрибутами.


2) На всіх внутрішніх сторінках має бути посилання на головну, і скрізь з однаковим URL-

адресою. Якщо це http://mysite.ua, то це скрізь має бути http://mysite.ua. І жодних http://www.mysite.ua, http://mysite.ua/inedx.php чи http://mysite.ua/index.php&id=123456.


3) Хлібні крихти, карта сайту та інші фішки типу популярних статей, схожих записів тощо. - Хороші штуки. Вони допомагають як пошуковим роботам, так і вашим відвідувачам.


4) Якщо ви просуваєте по ВЧ внутрішні сторінки - бажано, щоб посилання саме на ці сторінки були наскрізними, обов'язково - щоб на них було посилання з головною. У сторінок третього рівня статична вага за умовчанням менша, ніж у сторінок другого рівня, і просунути їх за ВЧ буде проблематично.


5) Якщо ви просуваєте ВЧ внутрішні сторінки і ставите на них зовнішні посилання – перелінкуйте ці сторінки між собою. Тоді посилання, які ви ставите на сторінку А, що просувається, будуть передавати вагу також на сторінку Б, що просувається.


Проставлення посилань із текстів внутрішніх сторінок


1) Ставте посилання із текстів внутрішніх сторінок на інші сторінки, що підходять за контекстом. Особливо завзято ставте посилання на ті сторінки, які просуваєте.


2) На ту саму сторінку намагайтеся посилатися щоразу різним анкором. Я експериментував зі своїми сайтами, проставляючи в одному випадку всі посилання з однаковим кеєм ВЧ в анкорі, в іншому - щоразу посилаючись різним текстом. У другому випадку ВЧ відчув себе набагато краще, плюс додалося трафіку НЧ.


3) Якщо у вас є сторінки без тексту (наприклад, галерея або сторінки з таблицями описів товарів) – все одно використовуйте їх для внутрішньої перелінковки. У такому разі посилання доведеться поставити окремо.


4) Не перестарайтеся з посиланнями з тексту. Кількість посилань, які можна встановити, залежить від кількості тексту. Але в жодному разі я не раджу ставити більше 3 посилань зі сторінки.


5) Якщо ви додаєте новий контент – не забудьте послатися з нього та на нього. Це прискорить його індексацію, плюс додасть вагу тим сторінкам, на які він посилається.


Наче все. Вийшло всього 10 пунктів, але я не підганяв їхню кількість під гарну цифру. Звичайно, такі маніпуляції потребують часу та уваги, особливо друга частина. Зате внутрішня перелінковка має три незаперечні переваги: ​​1 – це безкоштовний спосіб підвищення позицій, 2 – вона заощадить ваш бюджет на купівлю платних посилань, 3 – її треба робити лише один раз.

10 правил внутрішньої перелінкування сторінок


Дописати коментар

0 Коментарі