About Me

header ads

10 найпопулярніших SEO міфів

 Щодня ми чуємо безліч різних SEO міфів та далеко не правдоподібних чуток, які з'являються невідомо звідки.


Більшість цих міфів подаються в "соусі" професійних секретів або порад, які можуть дуже швидко і ефективно вирішити ту чи іншу проблему. У цій статті ми вирішили розповісти та розвінчати найпопулярніші з них.


SEO міф: Можна гарантувати влучення в ТОП


Правда: Деякі фірми, які надають SEO послуги, "гарантують" потрапляння вашого сайту в ТОП пошукової видачі. Запам'ятайте, що ніхто "ззовні" не може впливати на роботу пошукових систем, тому такі гарантії абсолютно нічим не підтверджені, а також немає жодних підстав їм вірити.


Єдина причина через яку їх дають, це можливість залучити клієнта. У такий спосіб хочуть створити у клієнта уявну думку про те, що успіх гарантований, насправді цього гарантувати не може ніхто.


Є різноманітні гарантії, які пропонують фірми, я б тут порадив читати договір, а не тексти на сайті та промови "продажників". Також є фінансові гарантії, тут теж варто прискіпливо читати договір, є багато "застережень", якими користуються фірми, часто клієнт не може дізнатися всіх підводних каменів, перш ніж на них не нарветься.


Більше того, фінансові гарантії може дати лише серйозна фірма, яка має певні фінансові активи, щоб виконати зобов'язання (стоить на цьому загострити увагу, що прописати у договорі та виконати зобов'язання – різні речі). Допустимо - реальний приклад пропозиції, яка відповідає як дійсності, так і рівню фірми "досягнення результату через 20 днів, фінансові гарантії досягнення результату".


SEO міф: SEO самотужки це дешевше


Правда: Це ще одна дуже поширена помилка, насправді тільки SEO професіонали як ніхто інший знають що потрібно зробити, щоб ваш сайт добре ранжувався пошуковими системами.


SEO набагато складніше, ніж це може здатися на перший погляд, вимагає комплексного підходу не тільки з технічного боку, а також маркетингові дослідження та залучення різнопрофільних фахівців: копірайтерів, вебмайстрів, оптимізаторів та ін.


Навряд ви можете собі дозволити утримувати весь цей штат співробітників у себе на фірмі. Крім того проводячи самостійно оптимізацію ви втрачаєте свій час, у неприродний для вашого основного заробітку спосіб.


Ось тепер і вважайте, що для вас вигідніше, робити оптимізацію сайту самому або звернутися до професіоналів. Крім того, середні ціни на SEO послуги можна вважати доступними для всіх бізнесових рівнів.


Самостійне просування сайту може створити великі проблеми для бізнесу, наприклад, сайт може потрапити в руки до не професіоналів, які можуть загнати в кращому випадку сайт під фільтр, а в гіршому - в бан пошукових систем. Тому тут чаша терезів має схилятися саме до вибору професіоналів, а не дешевизні послуги. Можна "вирощувати" свого фахівця, але для цього потрібно провести його навчання, а це займе певний час і коштуватиме певні гроші. Плюс до всього цього – перші експерименти ця людина ставитиме саме на вашому сайті.

SEO міф: Аудиторія, що залучається пошуковими системами гірше ніж аудиторія з інших маркетингових джерел.


Правда: Аудиторія залучена через пошукові системи, напевно, найякісніша в порівнянні з усіма іншими. Адже люди набирають у рядку пошуку саме той товар чи послугу, яка їм потрібна.


Вони шукають саме вас, а не просто проходять повз, як це відбувається наприклад із зовнішньою рекламою на вулиці.


Але ви повинні пам'ятати, що зможете залучити цільову аудиторію тільки в тому випадку, якщо просуваєтеся по "правильних" пошукових запитах, зазвичай SEO компанії вирішують цю проблему замість вас, складаючи семантичне ядро ​​сайту.


Аудиторія пошукових систем найправильніша і цільова, більше того - її можна аналізувати, сайт як пластилін, з нього можна зробити найкращий інструмент для розвитку бізнесу, якщо над ним працювати з правильним вектором.


SEO міф: Веб-сайт був оптимізований ще в процесі створення.


Правда: Чергова дуже популярна думка, яка далеко не відповідає дійсності. Насправді, лише дуже невеликий відсоток вебмайстрів мають хоча б мінімальне поняття про пошукову оптимізацію сайтів, тому при створенні це питання зазвичай навіть не розглядається.


Найчастіше оптимізаційні роботи проводять вже після створення сайту фірми, які спеціально для цього наймають.


За нашими спостереженнями близько 60% сайтів не оптимізовані взагалі, тому й висять дуже далеко від зони видимості. Якщо у вас є власний сайт, то його оптимізація має бути першорядним завданням, це дасть вам значну перевагу перед конкурентами.


Я погоджуся, що часто реальна ситуація не співпадає з тим, що обіцяли розробники, а ще частіше розробникам просто не вистачає кваліфікації, щоб якісно провести пошукову оптимізацію сайту, тому її виробляють "на своєму рівні". А ще частіше оптимізація сайту взагалі не проводиться, тут є кілька факторів, чому це відбувається: перший – скнарість замовника, другий – тупість розробника, третій – низька кваліфікація продажника.


SEO міф: Додавання довгого "хвоста" з ключових слів у мета тег "keyword" допоможе сторінці ранжуватися краще за цими словами.


Правда: За наявною у нас інформацією більшість найпопулярніших пошукових систем вже давно перестали враховувати при ранжируванні сторінок мета тег "keyword".


А ті що це роблять, не надають йому великого значення, а якщо той самий набір ключових слів зустрічається на кожній сторінці в цьому мета тезі, то це навіть може бути сприйнято пошуковцем як спам, що природно призведе до зниження позицій.


Ми рекомендуємо заповнювати мета тег "keyword", т.к. багато каталогів використовують ключові слова з нього при додаванні нового сайту.


SEO міф: Чим частіше ви використовуєте ключові слова у себе на сторінці, тим вище вона ранжуватиметься.


Правда: Це не так, щільність ключових слів природно має значення, але не можна стверджувати що "чим частіше - тим краще", перенасичення сторінки ключовими словами може сприйнятись пошуковою системою як спам, тому слід бути гранично уважним.


Залежно від типу пошукової системи прийнято вважати, що оптимальна щільність ключових слів повинна бути від 3 до 15%. Сама по собі щільність ключових слів у тексті не відіграє великої ролі, але в сумі з іншими факторами вона може бути дуже важливою, тому не варто нехтувати цією можливістю, щоб поліпшити позиції своїх сторінок.

SEO міф: Приховані посилання або текст допоможуть підняти позицію сторінки в пошуку.


Правда: Використання замаскованих ключових слів або посилань (для цього вебмайстра використовують різні прийоми, один з них це злити з фоном сторінки, або написати мікроскопічним, невиразним для ока відвідувача шрифтом) суворо карається пошуковими системами.


Тому ми не радимо використовувати цей спосіб через високий ризик потрапити в бан. Більшість оптимізаторів вважають, що вона того не варта, щоб через це ризикувати бути забаненими.


SEO міф: Чим більше вихідних посилань, тим вищі позиції сайту будуть під час ранжування.


Правда: Вихідні посилання на тематично близькі та не тематичні сайти враховуються пошуковою системою при ранжируванні. Вхідні посилання відіграють важливішу роль, ніж вихідні.


Чим більше якісних вхідних посилань на ваш сайт тим краще і тим вище PR, але ніхто ще до кінця так і не знає як Google використовує PR у своїх алгоритмах ранжирування.


Величезна кількість вихідних посилань, а також вхідні з сайтів не близьких за тематикою може призвести до того, що ваш сайт перетвориться на "лінкопомийку" і буде забанен в пошукових системах.


SEO міф: Вам не потрібно оновлювати сайт, щоб утримувати свої позиції в пошуку.


Правда: При регулярному оновленні структури та контенту вашого сайту (наприклад, заміна застарілого матеріалу на новий, виправлення битих посилань, оптимізація коду тощо) пошукові роботи частіше відвідуватимуть ваш сайт.


Для того щоб ваш сайт утримував високі позиції в пошуку (якщо такі є) намагайтеся регулярно його оновлювати.


Як показує практика, статичні сайти (ті що не оновлюються) "сповзають" вниз, не витримуючи конкуренції з сайтами, що часто оновлюються, які краще індексуються через те, що до них часто приходять пошукові роботи.

SEO міф: Ви можете просунути свій сайт тільки за рахунок зовнішніх факторів без внутрішньої оптимізації.


Щоправда, частково ми згодні з цим, але тільки за рахунок просування і без внутрішньої оптимізації навряд чи вдасться втриматися на захоплених позиціях у пошуковій видачі. Такий поступ короткостроковий і не ефективний.


Якщо ви хочете мати стабільний результат, тоді вам потрібно попрацювати над вашим сайтом, очистити код, покращити структуру, подбати про якісний та оригінальний контент. Навіть невелика оптимізація, наприклад виправити биті посилання, покаже пошуковику, що сайт розвивається, і це позитивно вплине на ранжування.


Запам'ятайте, що пошукові роботи погано індексують неоптимізовані сайти. Немає жодного сенсу проводити зовнішнє просування, попередньо не оптимізувавши свій сайт.


Також варто помітити один дуже важливий момент - просуватися суто зовнішніми факторами (не у всіх тематиках), звичайно, можна, але обійдеться це в рази, а то і в десятки разів дорожче, ніж комплексне просування сайту, яке включає безліч робіт. Оптимізацію сайту обов'язково потрібно проводити, ті хто її ігнорує - багато втрачають, причому це стосується не тільки пошукових систем, вони втрачають і користувачів.


Ми сподіваємося, що ця стаття виявилася цікавою і корисною для вас. Будьте дуже критичними при виборі SEO фірми.

10 найпопулярніших SEO міфів


Дописати коментар

0 Коментарі