Нарощування зворотних посилань може бути досить непростим заняттям, тому що грає все більш важливу роль у комплексі SEO-послуг, а пошуковики дедалі жорсткіше дискредитують посилальних брокерів. Нарощування природних посилань нерідко займає дуже багато часу, і навіть іноді може просто розчаровувати.
Нещодавно я допоміг своїй сестрі у запуску нового сайту на тему фітнесу, на якому перевірив деякі основні теорії та техніки лінкбілдингу. Я був вкрай здивований, коли вона отримала безліч позитивних відповідей з інших ресурсів на свою пропозицію поставити посилання на свій сайт, тому що її сайту всього 2 тижні від народження. Невже це ще можливо – запитати незнайомих людей по e-mail та отримати зворотне посилання? Виявляється так, особливо якщо ваш сайт «посилально-привабливий» (Link Worthy)!
Як зробити сайт посилальним магнітом? Нижче наведено кілька порад, які допоможуть вам у цьому.
1. Зовнішнє уявлення: перше враження означає дуже багато, тим більше в онлайні. Люди, які нададуть посилання у себе на ваш ресурс, по суті запросять своїх відвідувачів, включаючи пошукових роботів, на ваш сайт. Якщо ваш сайт виглядає як щось "зліплене з того, що було" або може спам'ятати відвідувачів, то шанси позитивного результату вкрай малі.
Це не означає, що вам потрібні мільйонні витрати на просування сайту. Подивіться наш сайт Supertovar. Ми робимо його чистим та акуратним. Акуратність у цьому випадку відіграє важливу роль для сайту, першочергова мета якого – обмін інформацією. Наскільки добре ваш сайт зовні відповідає вашому бізнесу?
2. Персоналізація. Одна з причин, чому моя сестра отримала таку широку підтримку при зверненні по e-mail, в тому, що сайт має багато особистого. Її сайт є блогом, він містить інформацію про автора та її фотографію, також її фотографія присутня на кожній сторінці. Це формує у відвідувача тепле відчуття, начебто він знає автора блогу особисто.
Не лише блог формує особисте ставлення, а й кожен лист, надісланий електронною поштою. Перевірте, чи має ваш e-mail зв'язок з вашим сайтом, особливо якщо ви представляєте більш-менш великий бренд. Читач, який клікнув за посиланням на ваш ресурс, повинен миттєво асоціювати вас із вашим сайтом, адже тоді йому буде важче вам відмовити.
Не лише блогам варто попрацювати над персоналізацією. Багато бізнес-сайтів містять фото свого керівництва, співробітників клієнтської служби або просто розділ "Мужчина" . Як щодо розміщення на сайті сторінки «Про компанію» (Meet Our Team) з груповим фото? До речі, погугліть запит "про компанію", це може породити у вас у свідомості нові ідеї оформлення цієї сторінки. Хто представляє ваш сайт чи бізнес? Сайт з елементами персоналізації взаємодіятиме з відвідувачем не просто як сайт, але на рівні людського спілкування.
3. Інтерактивність. Можливості інтерактивного спілкування зробить ваш сайт набагато привабливішим. Безумовно, для блогу інтерактивність невід'ємна з його можливостями для коментування, системою міток та голосуваннями.
Одна з цілей – організувати чітку взаємодію з відвідувачами через коментування, що оцінить будь-яка людина, яка відвідала блог.
Інтерактивність вашого сайту дасть вашим відвідувачам здатність висловити свою думку на теми, що висвітлюються, проголосувати або відреагувати за допомогою інших інструментів залучення ваших потенційних клієнтів.
Той, хто потенційно може поставити посилання на ваш ресурс, також може “влитися”, що підвищить шанси на позитивну відповідь на ваше e-mail-прохання про встановлення посилання.
4. Присутність. Звичайно, ви можете персоналізувати ваш сайт, але чи можете ви надати різні способи контакту з вами? Обов'язково чітко організуйте сторінку “Про нас”, телефони, адреси, які збігаються із вказаними в e-mail (до речі, обов'язково використовуйте повний підпис під час відправлення електронної пошти) – це один з основних стовпів природного лінкобудування. Незважаючи на всю очевидну важливість, багато сайтів пропускають ці настільки важливі етапи.
Розмістіть також посилання на свій LinkedIn або FaceBook профайли. Це продемонструє для вашого відвідувача серйозність ставлення до свого сайту, своєї репутації та бізнесу в цілому.
5. Гарна компанія (ваші вихідні посилання). Потенційний "лінкодатель" захоче перевірити, на кого ви посилаєтеся, тому поставтеся уважно до посилань вашого сайту. Я б рекомендував зв'язатися та поставити вихідні посилання на якісні ресурси вашої тематичної ніші – використовуйте каталог Yahoo.
Побачивши такі серйозні вихідні посилання, лінкодавець переконається, що ви серйозно підходите до свого сайту, діючи на довгострокову перспективу.
Будьте дуже уважні і навіть прискіпливі, формуючи профіль зворотних посилань. Якщо він складається переважно з посилань з гостьових книг, статейного спаму та безкоштовних каталогів, то це знизить ваш авторитет не тільки в очах потенційного лінкодавця, але і в очах дядька Гугла.
6. Авторитет у соціалках. Один з найважливіших аспектів блогінгу та соціальних медіа в тому, що дуже просто можна продемонструвати, хто заходить на ваш сайт через віджети TwitterCounter, FaceBook або Google Friend Connect. Ці віджети значно підвищують авторитетність сайту.
7. Спрямованість ресурсу: релевантність – це ключ. Ви, мабуть, вже помітили, що я постійно натякаю на те, що ваш сайт має стати саме ресурсом – джерелом корисної інформації. Запрошуйте експертів вести блог на сайті, зробіть термінологічний словник, опублікуйте сторінку регіональних партнерів.
Наприклад, припустимо, що ваш бізнес планує привернути увагу цільових груп відвідувачів із Філадельфії. Припустимо, що ваш бізнес – системи охорони будинків. Ваш бізнес фізично знаходиться в Пенсільванії, але це згадується лише як поштова адреса на сторінці контактів.
Я б порадив додати на сайт розділи з інформацією про безпеку та злочинність у регіоні Філадельфії, довідник телефонів поліції, пожежників та служби порятунку, статті про успішне застосування автоматизованих систем охорони будинків. Тепер ви маєте геотаргетований та гранично релевантний до вашого бізнесу розділ.
При зверненні до місцевих веб-майстрів і блогерів з проханням про посилання на ваш сайт, не просіть їх просто поставити посилання на ваш ресурс. Ні в якому разі! Запропонуйте їм почитати розділи вашого сайту!
Тепер переходимо до чогось, що не лише гідне лінкування, а й гідно згадки у новинах.
* надсилайте ваші прес-релізи до місцевих ЗМІ
* надсилайте електронні повідомлення на сайти пожежної охорони
* надсилайте ваші новини на сайти міських урядових органів
* на сайти громадянських спільнот та асоціацій
* бойскаутам, у церкві та інші місцеві організації
0 Коментарі