Для молодого інтернет-проекту головне - заощадити та швидше наростити позиції. Тут старий Google запеклих халявщиків не потерпить, а ось «бюджетників», старанних, працьовитих і послідовних, після капризів ні-ні, та прийме. І навіть якщо зовсім немає грошей на просування, або вони є, але в притиск, інтернет-молодняку можна порадити кілька рецептів, від втілення яких їм буде щастя, а Гуглу – радість.
Крок 1: максимум прокачати сайт
По-перше, ще раз, тисячний раз: початок – наповніть кожну сторінку сайту контентом. Кожну.
По-друге, найкраще керуйтеся правилом: одна сторінка – один ключовий запит. Пізніше, коли дійде справа до оптимізації, ви самі собі дякую за цю просту, але корисну штуку.
По-третє, вичистіть всю органіку із сайту. Якщо цього не зробити, то далі можуть творитися малоприємні чудеса, яким ви не знаходите пояснення.
По-четверте, до «прокачати сайт» відносяться і такі речі, як, наприклад, 404 сторінка або сторінка подяки після реєстрації. Це дрібниці і дуже рідко у кого доходять до них руки не перших етапах, а дарма.
Крок 2: соціалізуйтесь, соціалізуйтесь і ще раз соціалізуйтесь
Що означає «соціалізуватись»? Ну як мінімум ось ці чотири речі:
1) Додайте на всі сторінки (точніше на ті, які будуть у вас цільовими) кнопки соціальних мереж. Дивіться самі, які вам ближче., де реально може бути ваша аудиторія (Твіттер, Фейсбук та ін.)
2) Не завадить завести свої сторінки хоча б ФБ. Особливо якщо сайт – інтернет-магазин, і там багато картинок. Весь асортимент можна і потрібно вивалювати у мережі. Ну і, ясна річ, потихеньку розіслати посилання по своїх багатотерпимих френдах.
3) Якщо ви стильний, то заведіть собі сторінку в Інстраграмі, наприклад. Це ще не побито і стильно.
4) Якщо пішли соціалізуватись – будьте готові регулярно оновлювати контент на сторінках і не будьте нудними, офіційними, кислими. Поводьтеся просто і по-людськи.
Крок 3: маса посилань
Перше, що треба зарубати на носі: молодому проекту не треба багато посилань! Тому не треба жестити із сапою. З нею взагалі в принципі жестити не треба, а змолоду особливо. Повно безкоштовних способів розкидати десяток-другий-третій посилань безкоштовно. Ну френди та френди френдів по мережах – це раз. Два – залишати посилання у коментах, тільки не спамити, а так, щоб у тему. Три – безкоштовні каталоги. Чотири – ресурси з UGC типу енциклопедій, де можна дописувати статті, доповнювати статті посиланнями, картинками та ін. Головне – не спамити та дотримуватися правил релевантності.
Крок 4: партнерки
Дуже багато всього створено на цю тему, багато автоматизовано. І багато написано. Просто вивчіть питання та підлаштуйте під свій сайт, свою тематику.
Крок 5: пройдіться по блогах та форумах
Живі форуми, що відповідають тематикам, - чудова річ для отримання безкоштовного цільового трафіку - раз. Посилальною масою – два. Знову ж таки – головне не спамити. Тут краще менше – та краще. У мережі повно спільнот, де також процвітає UGC. Якщо не скочуватися до спаму і писати про корисні речі, все буде добре. Якщо до речі відчуваєте, що посилання в якомусь місці краще не ставити, не ставте його: нехай залишається тільки назва товару, магазину, адреса – кому зацікавитись, той зацікавиться і так, а кому ні – той або завалить негативними коментами, або заблокує та забанить. Як кажуть сеошники, не перехитуйте.
Крок 6: коли дійде справа до просування сайту – користуйтеся безпечними методами
Ну небезпечні зараз переважно посилання і в основному промислових масштабах + на неякісних сайтах. З цим зараз суворо, тому, коли дійде справа саме до просування-просування (читайте: «посилань-посилань»), краще йти до статейних бірж. У біржах можна (і навіть потрібно) вибирати собі нормальні сайти та розміщувати там статті із посиланнями на сайт. Біржа буде дуже гарна для молодих проектів, які мають пузомірки майже на нулях: зростання буде наочне.
Ще раз: молодому проекту не треба багато посилань, тому краще брати менше та краще.
Крок 7: правильно відображайтеся у видачі
Правильне налаштування сніпету та його оточення хоч і побічно, але може вплинути на результати ранжирування, тому що Google враховує поведінковий фактор. А привабливий сніпет з фавіконом, контактами, іконками соцмереж, швидкими посиланнями, формами замовлення, розширеними темами тощо. безпосередньо може вплинути цей параметр.
Крок 8: Заморочтеся над своїм сайтом
Влізте з головою в кожну кнопку, в кожну дрібницю, все стилізуйте, все враховуйте від фавікона до електрона. Чим більше ви саме заморочитеся над сайтом зсередини, тим правильніше він виглядатиме з видачі.
0 Коментарі