Ігноруючи пошукові системи, Ви дієте на свій страх та ризик. Сьогодні, коли так багато людей роблять покупки в інтернеті, пошук постачальників для ведення свого бізнесу, а також отримання трафіку є невід'ємною частиною інтернет-маркетингу.
Для вирішення такого непростого завдання Ви або вдастеся до допомоги фахівців у SEO, або всім займатиметеся самі. У першому випадку Ви платите за роботу іншим, у другому Ви заощаджуєте гроші, але витрачаєте свій час. Не залежно від варіанта, я погоджуюсь із твердженням, що “Чим більше Ви знаєте свій предмет, тим більш точні та важливі питання зможете поставити і тим більше кваліфікованих фахівців зможете найняти”.
Було проведено веб-бінар у Verizon Small Business Center на тему “Удосконалення SEO досвіду”. Було опитано 9 професіоналів у галузі SEO та соц-медіа, які мають досвід та розуміння стратегій у сфері малого бізнесу. Нижче наведено вибірки з інтерв'ю:
1. Aaron Wall із SEOBook про вибір доменних імен: “Почніть із вибору описового імені домену. Ви захопите більше ринку плюс бренд буде мати описовий URL. Це подобається як ПС, так і людям. Подивіться преміум домени. Так, їхня початкова ціна набагато вища, але в результаті вона окупається в рази”. Aaron продовжує: “Великою помилкою є поділ сайту чи блогу на кілька вузько тематичних сайтів. Довіра та репутація бренду зростають швидше на одному сайті, ніж на кількох”.
2. Matt McGee зі Small Business Search Marketing про розробку надійних сайтів: “Довіра – це фактор №1 у SEO. Заробіть довіру відвідувачів (за рахунок великого змісту) і ПС почнуть наслідувати їх приклад. Створіть себе як експерт - пишіть відмінний і слушний контент, так щоб відвідувачі самі хотіли повернутися до Вас на сайт або обмінятися посиланнями. Дотримуйтесь довгострокової стратегії. Уточнюйте інформацію, слідкуйте за новинами на Вашу тему в інтернеті. Напишіть уточнення”.
3. Robert Brady RighteousMarketing про платний пошуковий маркетинг: “Коли справа доходить до платних оголошень, мова повинна йти про актуальність ключових слів, тексту оголошень та відображення потреб споживача. Те, що знаходиться на цільовій сторінці, має точно відповідати оголошення. Ваші цільові сторінки просто зобов'язані виконувати ті обіцянки, які ви обіцяєте в рекламному оголошенні. Це сприяє збільшенню конверсії. Правильне використання ключових слів стимулює натискання реклами на 50% більше”.
4. Vedran Tomic про SEO Rabbit про оптимізацію для місцевих підприємств: “З метою залучення клієнтів з Вашої країни, увімкніть слова на Вашому сайті, якими користуються жителі Вашої країни для опису Вашого бізнесу. Якщо Ваш бренд розкручується у певному географічному регіоні, докладно опишіть це на Вашому сайті. Отримайте посилання з місцевих підприємств, постачальників, ЗМІ та інше. Створіть оголошення у всіх можливих місцевих “жовтих сторінках”, довідниках. Заохочуйте клієнтів розглянути вашу справу”.
5. Tamar Weinberg з Techipedia про соціальні медіа: “Соціальні медіа-сайти дуже популярні. Створюйте тематичні групи та спільноти. Зареєструйте обліковий запис на Twitter і публікуйте новини про продукт, що просувається. Також створюйте зворотні посилання на соціальні групи”.
6. Marty Lamers з Articulayers про створення вмісту веб-сайту: “Якщо Ви створюєте копію сайту, то варто звернути увагу на наступне: включайте цільову фразу або слово обов'язково в заголовок сторінки, використовуйте множину слів або синоніми, в тілі контенту. Створіть сильний у порівнянні з копією контент, наповнивши його великою кількістю ключових слів та фраз.
7. Debra Mastaler з LinkSpiel про розробку лінк білдинг кампаній: “Важливе розуміння Вашого ринку та демографії, щоб знати як і де просувати Ваш товар. Дивіться популярні канали новин, зв'язуєтеся з інформаційними агентствами на предмет виявлення тенденцій та ідей для змісту сайту. Використовуйте на сайті посилання типу “перейти до” для більш детального ознайомлення з певними типами інформації. Не викладайте фішки на головній сторінці”.
8. Will Spencer MemeBridge про посилання на Ваш сайт: “Посилання на Ваш сайт із інших сайтів мають вирішальне значення. Урізноманітнюйте джерела посилань: тематичні каталоги, каталоги статей, банери, прес-релізи, маркетингові статті, гостьові пости та інше”.
9. Diane Vigil у DianeV про важливість сильної технічної бази: “Вибирайте надійний та якісний хостинг із 24/7 тих підтримкою. Переконайтеся, що Ви є власником домену і що домен доступний як по www так і без www (редирект налаштувати треба). Регулярно створюйте резервну копію сайту. Все це потрібно для того, що Ваш сайт завжди доступний”.
0 Коментарі