About Me

header ads

Сео оптимізація та фактори просування

 Зазвичай методи Seo просування поділяють на три групи:


1. Внутрішня сео оптимізація тексту, заголовків, мета тегів, видалення дублювання контенту тощо.

2. Зовнішня Seo оптимізація шляхом отримання безкоштовними та платними способами вхідних посилань на свій сайт

3. Юзабіліті та якість контенту — для отримання адекватної поведінки користувачів на вашому сайті, яка буде типовою для вашої тематики


Потрібно мати на своєму сайті дійсно потрібні та цікаві користувачеві матеріали, на створення яких доведеться витрачати величезну кількість свого особистого часу. Пам'ятайте, що зараз важливим є лише унікальний контент, але ніяк не копіпаст. За це пошукові системи можуть накласти санкції.


1. Слова «просування» та «ранжування» мають приблизно рівний сенс. Для пошукачів це ранжування, а для Сео оптимізаторів це просування.


2. Сео який завжди буває білим і пухнастим і тут головне чітко бачити грань, яку переходити не можна.


3. Також дуже важливо розуміти, що ваш сайт оцінює робот, а не людина (якщо сайт подобається вашим родичам, то це не означає, що він сподобається Гуглу). Робот бачить ваш ресурс у дещо іншому світлі (Html ​​код, текст, директиви robots.txt, карта сайту у форматі xml тощо), а про юзабіліті та красивість він може судити лише з поведінки користувачів на вашому інтернет проекті.


Ваш ресурс, окрім хорошої Seo оптимізації, повинен відповідати певним технічним вимогам пошукових систем (заборона індексації дублів сторінок, правильні коди відповіді сервера тощо). Чи замислювалися ви про правильність формування URL адрес на вашому сайті? А 301 редирект з WWW без WWW (або навпаки) налаштували? Доступність свого сайту (аптайм) моніторите? Періодична недоступність може звести нанівець усі ваші зусилля щодо Сео просування.


Обов'язково додайте свій сайт в Google Вебмайстер не тільки для того, щоб стежити за успішністю вашої Seo оптимізації, але і для того, щоб відразу ж дізнаватися про всі технічні проблеми, що виникли на вашому сайті. Биті посилання не забуваєте перевіряти? А зі швидкістю завантаження сайту у вас все гаразд? Адже це зараз один із численних факторів Сео оптимізації та ранжування у пошукових системах.


4. Внутрішнє Seo. Ви складаєте перед написанням статті її приблизне семантичне ядро? Навіщо? — спитайте мене. Напевно, для того, щоб не працювати на сліпу і не писати на тему, яка нікому в інтернеті не цікава.


Обов'язково використовуйте ключі (ключові слова) у Title – на початку найбільш частотні. У тексті десь один відсоток ключів від загальної кількості слів і не більше одного ключа в одному абзаці. У проміжних Html заголовках H1 - H6 використовувати ключові слова обов'язково, плюс у мета тегах Description і за бажання в Кейвордс.


Ще одним дуже важливим фактором внутрішньої Сео оптимізації є здійснення внутрішньої перелінкування, причому не плагінами і розширеннями, а саме контекстними посиланнями з тіла статей. Знаєте, навіщо потрібна внутрішня перелінковка? Так просто таким чином ви зможете суттєво заощадити на покупці посилань з інших сайтів.


Внутрішні посилання при Seo просуванні точно так, як і зовнішні, передають статичний вага (pagerank) і при ранжируванні пошукові системи враховують анкори (тексти) цих посилань.


5. Ще є низка заходів, які також можна віднести до Seo просування. Реєстрація сайту в пошуковій системі Google та ін може знадобитися на початковому етапі розвитку проекту, для прискорення його виявлення цими самими пошуковими системами.


6. Поведінка користувачів на сайті зараз враховується всіма пошуковими системами і саме цей аспект здатний перекреслити всі ваші зусилля щодо Сео просування сайту. Мало потрапити до Топ 10, там ще треба втриматись.


Якщо говорити коротко, то вам потрібно буде досить обережно займатися копірайтингом Seo, бо це може призвести до переоптимізації текстів і погіршити поведінкові фактори. Для їх же поліпшення потрібно робити Тайтли і Дескрипшени, що продають, працювати над юзабіліті і навігацією по сайту, а також забувати про таку дрібницю, як Favicon, який показується у видачі Google.

Сео оптимізація та фактори просування


Дописати коментар

0 Коментарі