Зовнішнє Seo має на увазі під собою покупку або безкоштовне отримання вхідних посилань на свій сайт. Пошукові системи використовують посилання як один з важливих факторів ранжування вже протягом десятиліття і, думаю, ще десяток років посилання будуть впливати на Сео просування. Інша річ, що роль посилального поступу поступово знижується.
Посилальний фактор дуже сильно спамлений оптимізаторами і зараз далеко не всі посилання і далеко не з усіх сайтів враховуються пошуковими системами, а якщо і враховуються, то не завжди зрозуміло якою мірою. Це одна з основних проблем зовнішньої сео оптимізації на сьогоднішній день - підбір хорошого сайту-донора.
Крім цього є ряд правил, яких слід дотримуватись при проведенні зовнішньої Seo оптимізації:
1. Посилальна маса не повинна швидко нарощуватися. Для зовсім молодих сайтів краще не проставляти більше одного зворотного посилання на день, інакше можуть бути санкції за занадто велике прагнення в зовнішній Сео оптимізації.
2. Краще отримати 10 посилань з 10 сайтів, ніж 10 посилань із трьох сайтів. Оптимальною витратою бюджету буде отримання за одним зворотним посиланням з одного сайту, але в той же час хороших донорів в інтернеті не так вже й багато і тому цілком можна буде проставити кілька посилань на різні сторінки свого ресурсу з різних сторінок доброго донора.
3. Бажано при Seo просуванні отримувати різноманітну масу посилань, як за типом сайтів донорів, так і за типом посилань (прямі входження ключів, розведені входження в анкорі, безанкорні посилання).
4. За інших рівних умов краще вибирати донорів з вашої тематики. У цьому випадку разом із позиціями та відвідуваністю зростатиме і Тіц.
5. Пошуковики краще і найшвидше враховують природні зворотні посилання.
6. Найкраще зворотні посилання розміщувати в тілі статті, а не в футері. До таких беклінок пошукачі віднесуться більш прихильно.
7. Бажано, щоб на сторінці донора не було інших продажних посилань, т.к. це може звести нанівець вплив вашого беклінка на Seo оптимізацію та наближення до Топу.
8. Ваші зворотні посилання повинні проставлятися саме на цільові сторінки, використовуючи ключові слова з тексту цієї сторінки. Не треба всі посилання проставляти на головну, та ще й з безліччю різних анкорів. Зрозумійте, що тексти посилань (анкори) начебто підшиваються до тексту сторінки і допомагають їй у просуванні.
Так, а тепер давайте розглянемо всі доступні нам способи проведення зовнішньої сео оптимізації (отримання зворотних посилань):
1. Почати я раджу з безкоштовних способів зовнішнього Сео просування, бо вони хоч і вимагатимуть від вас витрати часу, зате не грошей. Коли застосовувані вами способи заробітку в інтернеті почнуть плоди, то можна буде почати застосовувати і платні способи, заощаджуючи тим самим свій час.
Безкоштовні посилання можна отримати з різних рейтингів або лічильників відвідувань, а також з профілів трастових сайтів.
2. Є бази трастових сайтів, які ще не були спалені в паблику, але вони вже коштують грошей і існує висока ймовірність того, що вас обдурять та підсунуть туфту.
3. Обмін посиланнями з іншими ресурсами теж може принести вам якусь користь у Seo просуванні, але тут потрібно бути обережним, бо пошукові системи обміни не схвалюють. Я змінювався лише посиланнями зі статей і лише з обмеженою кількістю сайтів (пару десятків). Наразі мій ліміт на обмін вже вичерпаний.
4. Далі йдуть платні способи зовнішньої сео оптимізації, а просто - купівля посилань.
5. Є ще методи зовнішньої Seo оптимізації - прогін по каталогах, сітках веб-сайтів.
0 Коментарі