Картка товару – це важлива сторінка для інтернет-магазину. Це сторінка ухвалення рішення. Швидше за все, саме тут відвідувач, виходячи з наданих йому даних, прийматиме рішення про покупку товару. Залежно від його вирішення ми отримаємо гроші, або ні.
Розглянемо елементи картки товару докладніше.
Назва товару
За фактом назва є заголовком сторінки, вона виконує ту ж функцію – допомагає людині визначити, що вона відкрила сторінку з потрібним товаром (це особливо важливо, якщо людина шукала певний товар). Назва має бути, по можливості, короткою і ясною.
Ціна товару
Ціна завжди має бути вказана на сайті. Стосується це не тільки інтернет-магазинів, а й усіх компаній, які надають послуги чи продають товари. Іноді компанії бояться зазначати ціну на сайті. Особливо це актуально для дорогих товарів професійного призначення.
І тоді з'являються повідомлення виду: «Зателефонуйте нам, щоб дізнатися про ціну!».
Найчастіше побоювання звучать так: «А що якщо конкуренти дізнаються про нашу ціну і ставитимуть її нижче? Чи відвідувачі побачать ціну, злякаються та підуть?».
Такі побоювання необґрунтовані.
По-перше, ваші конкуренти завжди можуть дізнатися про ваші ціни. Адже це нескладно - зателефонувати вам і, представившись покупцем, з'ясувати все, що потрібно.
Якщо ви не можете конкурувати за ціною, перегляньте УТП. Надайте покупцям безкоштовну доставку (якісну упаковку, перевірку товару перед відправленням, швидку доставку), дайте додаткові гарантії (можливість повернення, безкоштовне технічне обслуговування). Що завгодно, що підходить для вашої області та буде цікаво покупцям.
По-друге, люди схильні завищувати ціну, яку вони не бачать. Тобто якщо людина бачить товар без ціни, думає: «Напевно, вона коштує дуже дорого», і зазвичай вигадує собі ціну, набагато вищу за справжню. До того ж пам'ятайте, що Інтернет великий, і, швидше за все, у вас достатньо конкурентів. Мало хто може похвалитися продажем по-справжньому унікального товару. Тому знайти сайт з аналогічною пропозицією, на якій будуть вказані ціни, – не проблема. І користувач так і зробить. Вказуйте ціни, щоб не втрачати покупців.
Опис товару
Обов'язково на першому екрані картки (тобто у верхній частині сторінки) розміщувати текстовий опис товару.
Бажано, щоб воно було невеликим та легко прочитувалося. Також важливо, щоб воно було цікавим та описувало товар з позитивних сторін. Якщо ви вважаєте, що ваш товар потребує більш детального опису, то можете показувати його за кнопкою «Докладніше». Поруч із описом товару можна розмістити найважливіші його характеристики. Вся ця інформація потрібна для того, щоб людина могла швидко зрозуміти, підходить їй товар чи ні.
Також на картці повинні бути докладні характеристики товару. Технічні характеристики часто несуть досить багато інформації, тому їх оформлення варто приділити особливу увагу. Полегшити зчитування інформації допоможе уявлення характеристик у вигляді таблиці
Фотографії товару
Важливість фотографій для інтернет-магазину важко переоцінити. В Інтернеті людина не може спостерігати товар наживо, не може торкнутися його. Тому фотографії – єдиний «прямий контакт» із товаром. Однак однієї наявності фотографій мало. Важливо, щоб вони були якісними.
Погані фотографії засмучують відвідувачів (людина знайшла товар, але не може розглянути його!), Це негативно позначається на відношенні до всього магазину. Дайте відвідувачам можливість розглянути товар у деталях. Зазвичай застосовується збільшення при наведенні на фото. Також повнорозмірна фотографія може відкриватися на кліку.
Дуже важливо надати можливість подивитися на товар із різних боків. Це дозволяє людині краще уявити товар, дає ілюзію того, що він торкнувся його. Дуже добре працюють 3D-моделі (360⁰).
Зараз такий підхід досить часто використовується в магазинах цифрової техніки, наприклад, Мвідео.
Бажано додавати фотографії товару у застосуванні. Особливо актуально це для таких тематик, як одяг та ювелірні вироби. Тут просто потрібно показати товар на людині. В ідеалі різні розміри. Погодьтеся, річ розміру XXL сидітиме зовсім не так, як річ розміру S на фотомоделі.
Це, звичайно, не те саме, що приміряти наживо, проте дасть хоч якесь уявлення про те, як це виглядатиме. Для інших областей фото у застосуванні також можуть виявитися корисними.
Варто воно пристойно, чи його куплять спонтанно. Хочеться уявити, як барбекю виглядатиме у своєму заміському будинку. Проте за фотографіями неможливо визначити навіть його розмір!
Можна, звичайно, подивитися технічні характеристики та спробувати уявити, як барбекю виглядатиме на ділянці. Але набагато ефективнішою була б фотографія товару в дії – людина стоїть поряд із барбекю та готує. Так ми не тільки зможемо показати розмір товару, а й матимемо можливість транслювати на людину позитивні емоції, які вона може отримати після покупки.
Кнопка покупки
Кнопка «У кошик» має бути помітною та перебувати на видному місці. Адже це – цільова дія, саме те, для чого людина прийшла на сторінку.
Стало популярним розміщувати кнопку "Купити в 1 клік".
Це корисна функція. Вона дозволить конвертувати в покупців тих відвідувачів, які готові заповнювати довгі форми замовлення на сайті.
Доступність товару
Окремо наголошувати на наявності товару не завжди потрібно – загальне правило полягає в тому, що вся продукція в магазині доступна.
Проте позначити відсутність товару необхідно обов'язково. Зазвичай для цього робиться помітний напис: "На даний момент товар відсутній" (або щось у цьому дусі).
Ви можете відстежувати товари, на надходження яких очікують ваші відвідувачі, замовляти їх у постачальників та повідомляти людей, коли товар знову з'явиться у продажу.
Також, якщо немає товару, можна порадити людині схожі товари з вашого магазину.
Як купити? Чи надійно це?
Інформація про варіанти оплати, способи доставки, умови повернення зазвичай розміщується на окремих сторінках магазину. Ця інформація дуже важлива (і посилання на такі сторінки обов'язково повинні розміщуватись у головному меню сайту). Можна допомогти покупцю, розмістивши її на картці товару. Нехай людина відразу ж бачить, як вона може придбати товар і отримати його
Додаючи на картку інформацію про можливість повернення товару, ви полегшуєте процес покупки, переконуєте людину у безпеці покупки.
Соціальні підтвердження
Люди дуже чуйно ставляться до думки інших покупців. Вони охоче читають відгуки, намагаються з них зрозуміти якість продукту, дізнатися, чи немає якихось каверз при використанні товару. Додати на картку товару можливість залишити відгук
Також позитивно можуть позначитися «лайки» у соцмережах. Проте слідкуйте за доречністю цього засобу: навряд чи покупець ділиться з друзями моделлю унітазу.
Доповнюючі товари
Один товар може стати відправною точкою для покупки інших. Наприклад, можна порадити людині, що переглядає картку ноутбука: чохол, збільшену батарею для автономної роботи, мишку, підставку, що охолоджує, кабель для підключення телевізора.
Вдало підібраний список товарів, що доповнюють, дозволить вам збільшити середній чек покупки
0 Коментарі