About Me

header ads

Замовлення товару

 Процес замовлення - це конверсійний ланцюжок, який починається з каталогу і закінчується кошиком, тобто, власне, покупкою товару. Розглянемо другу половину цього ланцюжка.

Зазвичай процес покупки в інтернет-магазині складається із двох великих кроків:


• Поміщення товару у кошик.

• Оформлення замовлення.


Поміщення товару до кошика


Поширене лихо сучасних магазинів - неявне приміщення в кошик. Тобто людина натиснула кнопку «Купити» тут, а товар додався до кошика невідомо де, непомітно для нього. Людина думає, що система не працює, нервує, перевіряє вміст кошика.


Для вирішення цієї проблеми є кілька стандартних інтерфейсних рішень. Для початку вам потрібно визначити, які покупки роблять у вас найчастіше: з одним товаром у кошику або з декількома. Якщо частіше зустрічається одне найменування на всю покупку, то після натискання на ключову кнопку ("Купити" або "У кошик") можна відразу спрямовувати людину в кошик із товаром.


Якщо покупці частіше збирають кошик із кількох різних товарів, слід діяти по-іншому. Головне завдання тут – явно показати людині, що товар до кошика додався. Оптимальними вважаються два інтерфейсні рішення.


Перше рішення: після натискання кнопки товар як би "відлітає" в кошик.


Друге рішення: після натискання на кнопку з'являється спливаюче вікно, що повідомляє про додавання товару в кошик.


Зазвичай вікно має дві кнопки - "Продовжити покупки" та "Перейти в кошик".

 

У вікні на малюнку вище краще виділити кнопку «Перейти в кошик» кольором, а також поміняти кнопки місцями. Дуже добре, якщо у такому вікні виводиться інформація про зміст кошика та загальна сума замовлення. Людині в цьому випадку не потрібно робити зайві дії з пошуку кошика. Він прямо тут може вирішити: «Мені вистачить, настав час оформляти замовлення» або «Виберу ще що-небудь».


Коротко про розташування самого кошика. Кошик прийнято розміщувати у верхньому правому кутку сайту (в головному меню або шапці сайту). Якщо людина хоч раз користувалася інтернет-магазином, то наступного разу вона шукатиме кошик там. Якщо ви хочете розмістити кошик в іншому місці, то у вас мають бути вагомі причини на це. У будь-якому випадку кошик повинен візуально виділятися і бути помітним.

Процес оформлення замовлення

Оформлення замовлення в інтернет-магазинах зазвичай включає такі кроки:


1. Перегляд кошика.

2. Вказівка ​​контактної інформації.

3. Вибір способу доставки.

4. Вибір методу оплати.

5. Підтвердження замовлення.

6. Успішне завершення замовлення.


У вашому магазині може бути змінений порядок, можуть бути (або бути згрупованими) деякі кроки. В силу цієї особливості всі етапи по порядку розбиратися не будуть, але звернемо увагу на основні моменти.

Замовлення товару


Якщо розглянути крайнощі, існує два варіанти реалізації кошика.


Перший варіант: усі кроки на одній сторінці.


Сторінка оформлення замовлення вище хороша майже всім. Недолік – перевантаженість текстами. Замість опису повних умов доставки можна надати посилання на сторінку з описом.


Другий варіант: кроки є окремими сторінками, що відкриваються послідовно.


Не можна однозначно сказати, який варіант є кращим. Здається простота оформлення

замовлення на одній сторінці загрожує завантаженістю.


Людина може злякатися великої форми і відмовитися її заповнювати. Мета багатосторінкового оформлення – розбиття процесу окремі зрозумілі завдання. Людина охочіше виконує роботу із заповнення форм, якщо вона розбита на частини.


Тут криється інша небезпека: якщо кроків зробити занадто багато, то людина в них просто загубиться, «зав'яже». На кожен наступний крок переходитиме все менше і менше людей, що загалом негативно позначиться на конверсії.


Це дві крайності, а вдале рішення криється десь посередині. У будь-якому випадку потрібно прагнути до більш простого та логічного процесу оформлення замовлення.


Нижче наведено кілька загальних принципів побудови процесу замовлення.


Загальні принципи процесу замовлення


Зрозумілі кнопки.


Кожен крок кошика повинен містити одну основну, добре помітну кнопку (заклик до дії), яка вестиме його далі, наближати до успішного оформлення замовлення.


Зручні форми.


Використовуйте мінімальну кількість елементів, не змушуйте людину вводити зайві дані. Не використовуйте капчу для перевірки на робота. Існують інші способи відсіювання роботів, що діють для людини непомітно. Немає потреби змушувати своїх покупців вводити рядки із довільних символів.


Відсутність зайвих елементів, що відволікають.


Щоб людина поринула у процес оформлення замовлення, нічого не повинно його відволікати.

Час «підсовування» товарів зі знижкою та рекламних банерів зник, тепер у людини (і у вас як у власника магазину) одна мета – завершити оформлення замовлення. Спростіть усі сторінки на етапах оформлення замовлення. Якщо ви маєте окреме товарне меню, краще прибрати його. Можна навіть забрати головне меню сайту.


Відсутність примусової реєстрації.


Обов'язкова реєстрація у процесі оформлення замовлення – вбивця конверсії. Начебто людина вибрала потрібні йому товари і готова їх купити, але тут з'являється форма реєстрації


Багатьох людей дратує вже сам факт її появи: вони не хочуть реєструватися ще на одному сайті, на який, можливо, більше жодного разу в житті не зайдуть. Зрозуміло, нам хочеться отримати від людини його дані для зв'язку з ним надалі.


І тут є компромісне рішення: зробити реєстрацію прозорою для відвідувача. Тобто автоматично генерувати пароль та надсилати повідомлення про створення особистого кабінету, не повідомляючи відвідувача про реєстрацію безпосередньо.


Або, навпаки, сказати, що особистий кабінет буде створено автоматично. Головне – не випинати сам процес реєстрації, а зібрати необхідні для неї дані в ході оформлення замовлення.


Інформаційна підтримка.


Не залишайте відвідувача після успішного оформлення замовлення. Обов'язково повідомте йому про те, що замовлення прийняте, розкажіть про подальші кроки виконання замовлення. Наприклад, «Ваше замовлення прийняте. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом для уточнення деталей». Або «Протягом двох діб ми зберемо та відправимо ваше замовлення. Ви отримуватимете СМС про хід виконання замовлення». Пам'ятайте, оформлене замовлення може бути закінченням шляху для вас (ви отримали гроші), але це лише початок шляху для вашого покупця.

Замовлення товару


Дописати коментар

0 Коментарі