По-перше, ви можете врахувати відібрані ключові фрази в текстах сайту. Тільки пам'ятайте, що зловживати занадто частим використанням ключів ні в якому разі не варто, це може призвести до накладання на сайт фільтра, що ускладнить подальше просування.
Щільність ключових слів на сторінці сайту не повинна перевищувати 8-9% від загальної кількості слів у тексті, краще дотримуватись цифри 5%.
По-друге, СЯ стане Вам у нагоді для просування. Чим якісніше це саме ядро, тим вища ефективність просування.
По-третє, правильно підібрані ключі можуть бути задіяні у розкрутці сайту за допомогою контекстної реклами. Вони дозволять у рази підвищити її ефективність та зменшити вартість кожного кліка.
По-четверте, привернути увагу до бренду чи продукту у соціальних мережах.
Таргетована реклама (SMM), як правило, містить у собі заголовок, зображення та короткий опис. Вона відображається користувачам, персональні дані яких відповідають настройкам рекламного оголошення.
0 Коментарі