У цьому розділі ми розглянемо найпоширеніші помилки оптимізаторів під час упорядкування СЯ.
• Вибір нетематичних запитів.
Власники сайтів прагнуть вивести власний ресурс у ТОП видачі, використовуючи запити конкурентів, забуваючи про такий показник, як тематичність – відповідність пошукових фраз контенту ресурсу.
Наприклад, ваша компанія займається продажем світлодіодної продукції в роздріб, а ваші конкуренти пропонують купити цей товар, але оптом. Допустимо дотримуючись наших інструкцій зі складання СЯ, ви з'ясували, що найрезультативніший запит у їх СЯ – «світлодіодне обладнання оптом» і включили його у власний список. Однак на вашому сайті така послуга не представлена, тому просуватися за цією фразою немає сенсу. Цей процес не дасть результату.
• Використання нецільових фраз.
Ще однією помилкою, пов'язаною з контентом ресурсу, є вибір нецільового запиту, тобто сайту, що не відповідає цілям і завданням. Наприклад, додавання інформаційного запиту «світлодіодні світильники фото» до семантичного ядра комерційного сайту з продажу цього обладнання. Використання таких запитів у просуванні ресурсу також не дасть сприятливого ефекту. Вивести комерційний сайт у ТОП пошукових систем, який займають інформаційні портали, за таким запитом дуже складно та дорого: доведеться конкурувати з великими трастовими та найбільш релевантними запитами ресурсами, які повністю присвячені заданій тематиці. Навіть якщо Вам вдасться це зробити, відвідувачі, що приходять на сайт користувачі, погано конвертуватимуться в клієнтів, тому що їх мета – знайти інформацію, а не замовити товари та послуги.
• Увімкнення списку СЯ для просування загальних запитів.
Часто семантичне ядро складається із загальних фраз, які погано характеризують сайт, або навпаки – надто вузьких. Наприклад, користувач вводить запит "полив чорної троянди". Йому потрібна стаття саме про «полив чорної троянди», а не про «полив квітів» або «полив троянд». Тому тут потрібно шукати середину між точними та загальними фразами.
• Вибір неправильних запитів з точки зору мови.
Такими вважають запити такого типу, як «ремонт машина Львів», «ремонт фарбування авто ціна» тощо. Включно з цими наборами слів у семантичне ядро, є ризик натягнути на ресурс санкції за пошуковий спам. Всі слова у запиті мають бути узгоджені між собою, тому що ми говоримо у звичайному житті: «ціна на ремонт та фарбування авто», «ремонт машини в Одесі».
• Ігнорування існуючого ранжирування сайту на запит.
Якщо сайт розвивають і оптимізують його, він має видимість у пошукових системах по ряду запитів. При зміні контенту під нові пошукові фрази ресурс може втратити видимість за поточним, оскільки запити, якими він ранжируется, може бути видалені з текстів і метатегів. В результаті кількість переходів на сайт різко скоротиться. Тому, починаючи цілеспрямоване просування ресурсу в пошукових системах та становлячи семантичне ядро, такі пошукові фрази не можна ігнорувати.
Це основні помилки, які допускають більшість власників сайтів.
0 Коментарі