Однією з основних проблем є нерозуміння замовниками того, що їм насправді потрібне. Ні, звичайно ж, у результаті всі хочуть продажів (переважно). Проте SEO – це лише трафік із пошукових систем. Багато замовників дбають про SEO, але забувають про CRO (conversion rate optimization – оптимізація показника конверсій). Допустимо, потрапили вони в ТОП, отримують багато трафіку. І що? Відвідувачі не стануть щось купувати, або замовляти послуги, якщо їм у цьому не «допомогти» — оптимізувати сайт так, щоб відвідувачу було максимально зручно здійснювати потрібну дію (купівля товару, підписка тощо)
Оскільки за якісного виконання SEO спеціалістом свого завдання кількість відвідувачів може збільшуватися, а конверсій — нуль, то буває, що сеошників звинувачують у шахрайстві (навіть серед конкурсантів такі є). В інших випадках замовник просто шукає собі іншого виконавця.
Сайтам компаній або простим інтернет-магазинам потрібно більше уваги приділяти CRO. Це очевидно! То чому це так часто упускається? Я хотів би дізнатися, що ви думаєте з цього приводу. А поки що ви відписуєтеся в коментарях, я напишу, які причини тому бачу я.
0 Коментарі