1. Проблема самолюбства намбе уан. Замовники просто хочуть бачити свої сайти на першому місці у видачі за заданими запитами та 100 500 відвідувачів на добу. Таким чином вони задовольняють своє Его. Проте з цим хочеться і профіт отримати, тобто. відвідувачів конвертувати. Двох зайців вбити. Звідси випливає така проблема.
2. Жадібність. Типова скупість змушує потім йти від грамотних фахівців, які пропонують подумати та оцінити до тих, хто просить менше і не змушує думати, а просто гарантує те, що потрібно.
3. Проблема самолюбства намбету. Замовники вважають, що їхня компанія, або товар, або послуга настільки класні, що тільки через одну їхню згадку цілий натовп людей захоче стати їх постійними клієнтами. Вони не розуміють, яка серйозна робота має виконуватись для досягнення такого результату.
4. Куди стадо – туди та вівця. Онлайн просто переповнений оптимізаторами, всі чули про SEO. Більшість компаній просто змусили вірити, що без SEO бізнесу кінець і що всі конкуренти тільки те й роблять, що вкладають у SEO гроші. Як правило, саме тому вони так «відчайдушно» бажають зайняти ТОП.
5. Простота SEO метрики та складність CRO. Набагато простіше відстежити та зрозуміти дані щодо джерел трафіку на сайт, ніж відстежити конверсію відвідувача у клієнта. Особливо якщо це стосується сайтів фірм, що працюють у офлайні. Тому важко визначити стратегію CRO і, напевно, ROI на ці послуги. Для небажаючого подумати та оцінити замовника вибір пріоритету очевидний.
Помилки сказав, а зараз скажу, що треба робити. Лише коротко.
1. З самого початку необхідно визначити маркетингову мету проекту. Поставте собі питання: що в результаті ви хочете від нього отримати? Яка кінцева мета?
2. Потім подумайте, як хороші позиції у видачі ПС та трафік звідти може сприяти досягненню чітко визначеної мети?
3. Визначте, які дії потрібно зробити і які виділити витрати, щоб отримати максимум користі від трафіку, що залучається.
4. І лише тепер проводьте оптимізацію.
0 Коментарі