About Me

header ads

15 принципів нарощування посилань

 Як змусити посилання працювати? 15 принципів нарощування посилань



Коли йдеться про посилання, у багатьох знайомих оптимізаторів прокидається ностальгія за минулими часами, коли будь-якого конкурента в топі можна було обійти, просто збільшивши бюджет посилань. З появою MatrixNet ставлення ПС до посилань змінилося:

- вага посилання стала корелювати з якістю акцептора (просувається сайту);
- Додалися тимчасові фактори впливу посилань;
- Почала враховуватися "посилальна історія";
- seo-посилання стали визначатися пошуковою системою та враховуватися по-різному для комерційних та некомерційних запитів;
– з'явилася кореляція відсотка входжень до анкор з входженнями в текст сторінки.

Іншими словами, зовнішні посилання стали сильно корелювати з іншими факторами ранжирування, вплив маси посилань на позиції сильно зменшився.

Зараз у багатьох оптимізаторів складається враження, що за якою б схемою і якою кількістю не купувалися посилання, вони не впливають на позиції. Більшість питань щодо посилань, які прийшли мені на пошту, можна звести до однієї суті: чи працюють посилання, і якщо так, то які?

Посилання, як і раніше, працюють (і будуть працювати). Але для того, щоб вони допомагали, а не перешкоджали позиціям вашого сайту, тепер не досить просто ретельно вибирати майданчики для розміщення.

15 принципів нарощування посилань.


Принципи стратегії загалом


1. Нарощуйте посилання поступово. Оптимальна кількість нових посилань залежить від наявної посилальної маси (що більше посилань вже є, тим більше можна купувати). Швидкий приріст посилань за певний період може призвести до накладання фільтра під неформальною назвою "посилальний вибух", при якому ваги всіх посилань, що з'явилися в індексі за цей період часу, обнуляються.

Нюанси:

а) – чим частіше оновлюється/поповнюється сайт, тим динамічніше можна нарощувати посилання; б) - для нових сайтів починати потрібно з найменшого (у перші 3-4 місяці краще взагалі простимулювати появу природних посилань замість того, щоб купувати).

2. Збільшуйте посилання на різні сторінки сайту. Намагайтеся, щоб якомога більше сторінок сайту мали зовнішню посилальну масу – це підвищує загальний авторитет сайту та полегшує його просування (саме тому після кількох місяців просування безлічі сторінок сайту за СЧ/НЧ сайт при малих зусиллях може вийти в Топ та ВЧ).

3. Крім платного розміщення, прагнете отримання природних посилань, особливо з трастових непродажних ресурсів. Розумію, сказати легше, ніж зробити., але за бажання можливо все. Аналізуючи беклінки конкурентів, я завжди збираю список таких ресурсів (регіональні портали, вузькопрофільні каталоги, ресурси новин та інші сайти, які не розміщують посилання платно), а потім намагаюся отримати посилання на кожному з них. Звичайно, це довго і трудомісткий, але зате одне таке посилання (навіть без ключовика в анкорі) іноді спрацьовує краще, ніж пару десятків покупних.

4. Змінюйте посилання з ресурсами вашої тематики.

5. Не чекайте швидкого ефекту. Як я вже неодноразово говорив, поява посилань на панелі Вебмайстра ще не говорить про те, що вони почали впливати на позиції сайту. Залежно від обставин термін спрацьовування посилання може затягтися від 2 до 6 місяців. Так що якщо нові посилання з'явилися в панелі, а позиції не змінилися, не поспішайте їх знімати - "миготіння" посилань може ускладнити просування сайту.

Принципи вибору посилальних донорів


Велика кількість "поганих посилань" може призвести до повного обнулення впливу посилальних факторів на ранжування сайту, тому до вибору майданчиків раджу ставиться особливо уважно.

1. Вибирайте майданчики за сукупністю показників

- відвідуваність майданчика (сайт люблять відвідувачі = сайт люблять пошукові системи);
- Позиції майданчика в результатах видачі;
- Знаходження сайту в DMOZ (в основному туди потрапляють тільки якісні ресурси);
– вік майданчика (що більше – тим краще. Раджу обережно ставитися до платного розміщення посилань на ресурсах молодше 2 років, на ресурсах до року платно не розміщувати взагалі);
– кількість та якість вихідних посилань з конкретної сторінки та сайту в цілому (якщо посилань багато та/або серед них є неякісні, краще не мати справи з таким майданчиком);
- наявність зовнішньої маси посилань у домену в цілому і конкретної сторінки, де збираєтеся розміщувати посилання, зокрема;
- Показники "пузомірок" - високий ТІЦ і PR, низький AlexaRan.

Кожен із цих показників окремо має слабку кореляцію з якістю донора, але за сукупністю кількох характеристик можна зробити висновки про якість майданчика та відсіяти сміття.

2. Тематика донора має значення Але тільки в тому випадку, якщо:

– на сторінці немає зовнішніх посилань, крім вашої;
- Інші зовнішні посилання на сторінці відповідають вашій тематиці.

3. Не замовляйте АВТОпрогони, АВТОпостинги, АВТОреєстрації та іншу автодурницю, при якій ви самі не можете контролювати вибір майданчиків для розміщення. Поява великої кількості посилань з реруссів сумнівної якості за короткий термін не принесе ніякої користі сайту, але ускладнити подальше просування може цілком.

Принципи розміщення посилань


1. Намагайтеся розмістити посилання там, де по ньому переходитимуть відвідувачі.

Підвищена увага пошуковиків до поведінкових факторів підштовхує до припущення, що клікабельність посилання цілком може впливати на вагу, що передаються нею: якщо за посиланням переходять, значить вона розміщена для користувачів (а не для ботів) -> це природне посилання -> її вплив на ранжування можна не обмежувати.

2. Розміщуйте посилання подалі від інших зовнішніх посилань і якомога ближче до початку сторінки згідно з моїми спостереженнями, посилання, які розміщені в стандартних блоках посилань по кілька штук поспіль (як правило, у футері сайту), практично не працюють. Чим ближче посилання на початок сторінки – тим краще. Якщо на сторінці розміщуються інші зовнішні посилання, крім вашої, намагайтеся, щоб ваше посилання відокремлювалося від інших посилань текстом.

3. Намагайтеся розмістити посилання сторінці, в title і тексті якої використовуються такі самі ключові слова, як у вашому анкорі.

Відповідно до моїх спостережень, такі посилання працюють краще (особливо якщо на сторінці більше немає зовнішніх посилань).

4. Крім стандартних посилань із проіндексованих сторінок, ставте посилання зі сторінок, які ще не потрапили до індексу. Згідно з моїми спостереженнями, посилання, які потрапляють в індекс разом зі сторінкою, у деяких випадках більш помітно впливають на позиції, ніж посилання, проставлені на вже проіндексованих сторінках. Такі посилання можна отримати як платно (розміщуючи платні статті та нотатки), так і природним шляхом (публікуючи релізи та описи своєї компанії/блогу/сервісу з прямим посиланням на інших сайтах).

5. Розташуйте посилання назавжди. Цього принципу мають насамперед дотримуватися вебмайстри, які розвивають свої проекти, які мають довгострокову перспективу. Чим довше стоїть зовнішнє посилання, тим більша вага вона передає. Є багато прикладів ресурсів, які тримаються в топі з ВЧ в основному за рахунок посилань, розміщених понад рік тому.

Принципи складання анкорів


1. Анкор посилання, який містить ключові слова, повинен чітко відповідати змісту сторінки, на яку він посилається. І якщо зміст сторінки не відповідає ключовим словам в анкорі, посилання матиме дуже слабку вагу.

2. За моїми спостереженнями, "безанкорні" посилання все ще працюють, хоч інші фахівці вважають інакше. При роботі з посилальним сьогодні головне розуміти, що хоч би якими були якісними посилання, відсоток їх впливу по відношенню до інших основних факторів – всього 10%, а кореляція з іншими факторами дуже висока. Тому починати роботу над просуванням сайту (як і аналіз причин, коли сайт не виходить у Топ), завжди потрібно з якості сайту в цілому, з його внутрішньої релевантності та зручності для користувачів.

15 принципів нарощування посилань


Дописати коментар

0 Коментарі