About Me

header ads

Мистецтво покупки посилань

 Брайєн Чепел у своїй статті докладно описав дії, пов'язані з покупкою посилань, які можуть як висунути ваш сайт у топ пошукових систем, так і занапастити його.


Давайте на деякий час забудемо про етичний аспект покупки посилань та сабжових заяв Метта Катса і перейдемо до суті.


Отже, список того, що вам робити не варто:


не купуйте посилання групами чи блоками;

не купуйте посилання у підвалі сайту;

не купуйте посилання на нерелевантні сайти;

не купуйте посилання лише у блогах;

не купуйте посилання лише у підписах на форумах;

не купуйте посилання лише на сайтах із зони .edu;

не купуйте посилання лише на сайтах із зони .gov;

не купуйте посилання лише на лінкофермах;

не купуйте посилання на сайтах, що становлять велику мережу та сидять на одному IP;

не купуйте посилання лише у брокерів;

не купуйте посилання на сайтах, де повно посилань на конкурентів;

не використовуйте однаковий якір для всіх посилань;

не посилайтеся лише на головну сторінку сайту;

не купуйте посилання лише у сайдбарах;

не надавайте великого значення тулбарному PR;

не обтяжуйте якоря посилань стоп-словами;

не повідомляйте Метт Катсу про те, коли і на яких сайтах ви накупили посилань.


Тепер про те, що вам безперечно потрібно зробити:


купуйте посилання у тілі сторінки (у тексті);

купуйте посилання на проіндексованих сторінках;

купуйте посилання на сторінках із нещодавно оновленим кешем;

купуйте посилання на сайтах, близьких на тематику з вашим сайтом;

купуйте посилання на старих трастових сайтах;

купуйте посилання на тривалий термін. (Інколи перевіряйте, чи не випала сторінка з вашим посиланням з індексу.)

зв'язуйтесь із власниками сайтів безпосередньо та домовляйтеся з ними про купівлю посилань;

посилайтеся на внутрішні сторінки;

розподіляйте покупку посилань у часі, так щоб нарощування ваги посилення виглядало максимально природними;

для певної кількості посилань використовуйте як якоря URL сторінки;

купуйте посилання на нових сторінках, які ще не встигли проіндексувати пошукові системи;

купуйте посилання на популярних сторінках - так ви отримаєте не тільки вагу, але і трафік;

урізноманітнюйте все, що можна урізноманітнити: якоря посилань, швидкість нарощування ваги, розташування посилань на сторінках.


Незважаючи на всі спроби Google, платні посилання досі залишаються дуже ефективним способом просування сайтів, тому використовуйте його з максимальною віддачею. Однак будьте дуже обережні, якщо ваш сайт молодий - Google з величезним задоволенням відправить його в пісочницю за найменший прокол.

Мистецтво покупки посилань


Дописати коментар

0 Коментарі