Брайєн Чепел у своїй статті докладно описав дії, пов'язані з покупкою посилань, які можуть як висунути ваш сайт у топ пошукових систем, так і занапастити його.
Давайте на деякий час забудемо про етичний аспект покупки посилань та сабжових заяв Метта Катса і перейдемо до суті.
Отже, список того, що вам робити не варто:
не купуйте посилання групами чи блоками;
не купуйте посилання у підвалі сайту;
не купуйте посилання на нерелевантні сайти;
не купуйте посилання лише у блогах;
не купуйте посилання лише у підписах на форумах;
не купуйте посилання лише на сайтах із зони .edu;
не купуйте посилання лише на сайтах із зони .gov;
не купуйте посилання лише на лінкофермах;
не купуйте посилання на сайтах, що становлять велику мережу та сидять на одному IP;
не купуйте посилання лише у брокерів;
не купуйте посилання на сайтах, де повно посилань на конкурентів;
не використовуйте однаковий якір для всіх посилань;
не посилайтеся лише на головну сторінку сайту;
не купуйте посилання лише у сайдбарах;
не надавайте великого значення тулбарному PR;
не обтяжуйте якоря посилань стоп-словами;
не повідомляйте Метт Катсу про те, коли і на яких сайтах ви накупили посилань.
Тепер про те, що вам безперечно потрібно зробити:
купуйте посилання у тілі сторінки (у тексті);
купуйте посилання на проіндексованих сторінках;
купуйте посилання на сторінках із нещодавно оновленим кешем;
купуйте посилання на сайтах, близьких на тематику з вашим сайтом;
купуйте посилання на старих трастових сайтах;
купуйте посилання на тривалий термін. (Інколи перевіряйте, чи не випала сторінка з вашим посиланням з індексу.)
зв'язуйтесь із власниками сайтів безпосередньо та домовляйтеся з ними про купівлю посилань;
посилайтеся на внутрішні сторінки;
розподіляйте покупку посилань у часі, так щоб нарощування ваги посилення виглядало максимально природними;
для певної кількості посилань використовуйте як якоря URL сторінки;
купуйте посилання на нових сторінках, які ще не встигли проіндексувати пошукові системи;
купуйте посилання на популярних сторінках - так ви отримаєте не тільки вагу, але і трафік;
урізноманітнюйте все, що можна урізноманітнити: якоря посилань, швидкість нарощування ваги, розташування посилань на сторінках.
Незважаючи на всі спроби Google, платні посилання досі залишаються дуже ефективним способом просування сайтів, тому використовуйте його з максимальною віддачею. Однак будьте дуже обережні, якщо ваш сайт молодий - Google з величезним задоволенням відправить його в пісочницю за найменший прокол.
0 Коментарі