About Me

header ads

Як правильно купувати посилання на блог?

 Сьогодні ми з вами навчатимемося правильної купівлі посилань на свій блог. Як і обіцяв пишу пост на цю тему, ви вже, мабуть, зачекалися.


Сьогодні у нас буде тільки теорія, практика буде трохи пізніше, але навіть з неї (теорії) ви дізнаєтеся не мало важливої ​​та корисної для себе інформації.


Спочатку як зазвичай невеликий вступ для новачків. Я впевнений, що багато хто взагалі просто не розуміє, що таке купівля і продаж посилань. Для них слова біржа посилань, біржа статей та інше — темний ліс. Я раніше теж взагалі ні чого не знав з цієї теми, зараз набрався знань та досвіду від різних професійних SEOшників.


Почнемо з того, що зрозуміємо, для чого взагалі потрібно купувати посилання? Ось дивіться конкретний приклад. У вас є блог на кулінарну тематику. Ви написали статтю в блог, припустимо, на тему - "як маринувати огірки" і хочете, щоб ваша стаття в результатах видачі google була в перших рядах (ТОП-1-3-5) коли користувач набирає в пошуку запит - "як маринувати огірки" .


Питання — як вам потрапити до цього топу? Так, само собою, ви повинні попередньо проаналізувати конкурентів свого блогу, написати хорошу, цікаву, об'ємну статтю за всіма базовими правилами seo оптимізації статті на тему маринування огірків, заточивши її під цей пошуковий запит, покращити до 100% релевантність сторінки, в якихось соціальних мережах та форумах зробити анонси вашої статті і т.д. Але! Іноді цього мало, щоб зайняти перші позиції видачі пошукових систем.


Погодьтеся, адже ви не один в інтернеті можете написати пост на тему маринування огірків. Сотні інших людей ведуть свої кулінарні блоги в мережі і, напевно, на них є статейка(и) на подібну тему, заточена під цей пошуковий запит — «як маринувати огірки».


Чому ж цікаво google когось ставлять у ТОП видачі, а когось ні? Чому одні статті, НАВІТЬ ЯКЩО НАПИСАНІ НЕ ЯКІСНО І ГІРШЕ НІЖ У ВАС, стоять у ТОПі, а інші КЛАСНІ ТА ЦІКАВІ, залишаються за бортом цього ТОПу і висять на 3-5-10 сторінках видачі?


Відповідаю — значить на перших посилаються (хорошими посиланнями) інші сайти (блоги) в мережі, а на других ні, а якщо й посилаються менше або не якісними (поганими) посиланнями. Якщо сайт "А" посилається на сайт "Б", то це говорить пошуковим системам про те, що на сайті "Б" є щось цікаве, раз на нього посилається сайт "А". Отже, сайт «Б» піде вгору у видачі пошукових систем (але не завжди, читайте далі...).

Кожне посилання на вашу статтю, це голос, передача частинки авторитету вашій статті. Який висновок можна зробити із цього? Чим більше сайтів посилаються на нашу статтю, що просувається — тим краще. Так це так, але є більше АЛЕ.


3. У мережі інтернет є сайти (посилання з них) як ДОБРІ так і ПЛОХІ. Вам потрібно зробити так, щоб якнайбільше саме ДОБРИХ, якісних сайтів посилалося на вас (вашу статтю, що просувається).


Раніше, років 6-8 тому пошуковим системам було абсолютно пофігу який ресурс на вас посилається, поганий (ГС), хороший (СДЛ), не важливо ... Головне щоб посилання стояло, сьогодні ж все інакше. Зараз кількість посилань не головна, головне — це їхня якість. Ось вам найпростіший приклад. У якому разі у вас буде більше шансів влаштуватися на якусь роботу у своєму місті (певну посаду), якщо вас порекомендує Вася Пупкін з пекарні чи сам мір міста? Відповідь очевидна...


Так само зараз відбувається в інтернеті. Посилається на вас ГАРНИЙ сайт, відповідно ваш ресурс йде вище у видачі. Посилається на вас поганий ресурс, отже нікуди ваш ресурс не просувається або йде, але повільно. Іноді буває взагалі сайти знижуються у видачі за погані посилання... Так, так, ви не дочули, можна і вниз йти. Ну якщо на вас посилається ресурс під фільтром пошукових систем або ресурс до якого застосовані якісь санкції, то який він може передати авторитет вашому блогу? Правильно, ніякої, тільки шкоди.


Посилання посиланнями це зрозуміло, але у посилань є ще й анкори так? Для самоварів поясню — анкор — це текст заслання.


<a href="http://site.ua/kak-marinovat-ogurci.html">як маринувати огірки</a>


http://site.ua/kak-marinovat-ogurci.html - посилання


як маринувати огірки - анкор посилання

Якщо ви хочете просуватися в ТОП, за тим же запитом «як маринувати огірки», то вам необхідно зробити так, щоб інші сайти посилалися на вашу статтю з такими ж анкорами, а також схожими анкорами. Приклад: маринування огірків, маринування огірків, як правильно маринувати огірки, маринуємо огірки і т.д. Тобто анкори треба розбавляти. Якщо ви постійно купуватимете посилання з однаковими анкорами, то це дасть сигнал пошуковим системам, що ви просуваєтеся не природно, спеціально хочете вийти в ТОП за цим запитом або ще гірше - ви спамер.


Крім всього вище написаного, велику роль у просуванні відіграє ще й природність посилань. Чим природніше посилання, яке веде на ваш ресурс (просувається стаття) - тим краще.


4. Загалом вантажити хитромудрими промовами і словами я зараз вас не збираюся, не варто забивати голову не потрібним мотлохом при просуванні звичайного блогу. Ось професійні оптимізатори, які просувають комерційні сайти (пошукові запити), нехай паряться, а нам зі своїми скромними бложиками в цю кашу не треба лізти.


Ну, значить, до справи. Загалом Google зараз дуже добре і чітко визначає хороші та погані посилання, SEO-посилання та природні, що ведуть на ваш ресурс. Тобто, купили ви допустимо посилання на якомусь сайті (блозі) або хтось сам по собі поставив на ваш ресурс посилання - гугл визначить яке це посилання. А саме: Погана або ДОБРА, SEO-посилання або природна.


Для цього в арсеналі гугла є різні класифікатори та алгоритми. Ну в цю справу ми не заглиблюватимемося.


Google дивиться насамперед на тематику сайту, у якого ви купили посилання. Якщо сайт тематики forex і на ньому стоїть посилання з анкором «як маринувати огірки» на ваш блог КУЛІНАРНОЇ ТЕМАТИКИ, то вважайте ви викинули гроші на вітер. Ефект від такого посилання буде мінімальним або нульовим, а ще гіршим - ваш блог піде вниз у видачі. Якщо на тій сторінці, де стоїть посилання на ваш блог, стоять ще й інші продажні посилання на сайти ІНШИХ ТЕМАТИК, то це ще гірше.


Далі Google дивиться на анкор посилання, він визначає її комерційну складову. Виписка з доповіді Google: «Текст дорогого платного посилання завжди містить ключові слова та вирази з семантичного ядра сайту». Якщо в семантичному ядрі вашого блогу у вас є «як маринувати огірки», і ви купили на іншому сайті посилання з анкором «як маринувати огірки», то цілком імовірно, що це посилання Google зарахує не природним посиланням, а SEO-посиланням, але не факт звичайно!

Ви головне не хвилюйтеся, SEO-посилання не вважається спам посиланням. Наявність SEO-посилань, що ведуть на ваш ресурс, — це нормально, головне не переборщувати. Можу дати вам одну дуже гарну пораду. Коли ви купуєте посилання - не завжди вказуйте анкори, а якщо і вказуйте, то не комерційний. Велика ймовірність, що всі такі посилання будуть зараховані пошуковими системами як природними, що дуже добре позначиться на просуванні вашого ресурсу.


Ось приклад кількох таких природних посилань:


<a href="http://site.ua/marinovka-ogurcov.html">http://site.ru/marinovka-ogurcov.html</a> <a href="http://site.ua/ kak-marinovat-ogurci.html">читати далі</a>


<a href="http://site.ua/kak-marinovat-ogurci.html">джерело</a> <a href="http://site.ua/kak-marinovat-ogurci.html">тут </a>

<a href="http://site.ua/kak-marinovat-ogurci.html">докладніше</a> <a href="http://site.ua/kak-marinovat-ogurci.html">http ://site.ru</a>


Що ми бачимо? В анкорах посилань немає комерційної складової. Напевно, таке посилання дасть зрозуміти гугл, що ви її не купили, це просто якомусь вебмайстру дуже сподобався ваш пост і він вирішив поставити сам посилання на вас. Тобто посилання таке буде зараховане як ПРИРОДНЕ і дасть дуже хороший ефект вашому сайту (якщо воно стоїть на ХОРОШОМУ сайті — врахуйте це).


Якщо ви купуєте посилання на якомусь сайті, але не обов'язково постійно вказувати потрібний анкор, що просувається вам або схожий на просувається, можна і ПОТРІБНО застосовувати ті, які я вам показав вище.


До речі, хочу помітити ось такий момент. Уявіть, що на ваш блог веде 30 посилань і всі вони зараховані Google як SEO-посилання. Далі на ваш блог з'являються 2-3 природні посилання. Це добре! Але велика ймовірність того, що і ці 2-3 посилання зарахуються Google як SEO-посилання так як основна маса посилань до цього складалася з SEO-посилань. Думаю, це зрозуміло. Висновок - підтримуйте природність посилань ведучих на ваш блог.


Далі Google дивиться на відвідуваність сайту, на якому ви купили посилання. Відвідуваність має бути не менше 150 чол. на добу. Також він дивиться на показник Alexa Rank сайту, він повинен бути менше 1 000 000, Google дивиться на наявність сайту в каталозі DMOZ, кількість беклінків (посилань ведучих на цей сайт), на показник ТІЦ, вік сайту та інші дрібні деталі. До цих деталей належать і поведінкові чинники — поведінка відвідувачів на сайті.


Якщо сторінки з вашими купленими посиланнями стоять мертвим вантажем, то вважайте, що ефект від таких посилань мінімальний.


Так я знаю. Я вас засмутив. Багато хто напевно вже зрозумів, що не купували колись купу говнопосилань.

Ну нічого страшного. Я сам понад 5000—7000 гривень вклав у цю справу. Ви головне не засмучуйтесь.


Не все так погано, як вам здається. Все одно якийсь ефект є від куплених посилань як не крути... Знайте — краще купити одне посилання і дороге з ДОБРОГО САЙТУ, ніж 30 дешевих посилань з поганого.


На яких сайтах у жодному разі не варто купувати посилання?


а) сайти створені спеціально для продажу посилань. Боже боронь вас купувати на таких лайно сайтах посилання. Подивіться, скільки їх зараз розлучилося в мережі. Школота клепає свої сателіти як кролики розмножуються, аби собі на бутерброд заробити.

б) Сайти які потрапили під АГС фільтр чи межі влучення під АГС.

в) Не модеровані каталоги статей та посилань.


Так! Давайте тепер щоб вам було легше все те, що я написав, переварити, ми підсумуємо.


Який сайт вважається поганим:


- Мінімальні показники ТІЦ (10-30)

- Відсутність в каталозі DMOZ

- відвідуваність менше 20 чол. на добу

- Показник alexa rank більше 1 000 000

- мала кількість зворотних посилань (менше 30-50)


Всі перераховані вище показники сайту можна перевірити візуально (відвідуваність), а також за допомогою різних програм і онлайн сервісів. Ось припустимо seobuilding.


УВАГА!!! Так, такий сайт поганий, але це не говорить про те, що посилання з нього не працюватимуть.


Будуть, але не так як із гарного сайту.


Який сайт вважається добрим:

- Показник ТІЦ від 110

- наявність у каталозі DMOZ

- Відвідуваність від 150 чол. на добу.

alexa rank - менше 1 000 000

- вік домену (дуже важливо) не менше 12 місяців

— кількість зворотних посилань щонайменше 200.


а ось посилання з такого сайту, з такими показниками працюватиме відмінно. Перевірено власним досвідом.


Насамкінець ось вам список моїх порад:


Порадада № 1. Якщо ви бажаєте заробляти на блозі, то без покупки посилань вам не обійтися. Високо конкурентні запити слід просувати, безкоштовно цього не зробити. Ті, хто думає «Я все зможу зробити безкоштовно», помиляються. Хочете мені довести протилежне, доводьте, головне не помріть за комп'ютером.


Порада №2. Купуйте посилання тільки на хороших сайтах та блогах.


Порада №3. Розводьте анкори у куплених посилань. 50% посилань, і навіть більше, мають бути природними.


Порада №4. Купуйте посилання тільки на сайтах вашої тематики (у жодному разі не інший). Також можна купувати посилання на хороших сайтах тематики Новини та ЗМІ.


Порада №5. Купуйте посилання рівномірно та поступово. Не варто одного дня купувати по 20-30 посилань. Якщо пошукові системи помітять на вашому ресурсі вибух, то накладуть на нього певні санкції, що погано позначиться на розвитку сайту (блогу).


Порада №6. Постійно поповнюйте ваш ресурс новим контентом. Якщо на вашому блозі всього 20 статей, а на нього ведуть 200-500 посилань, це викличе підозру у пошукових систем.


Порада №7. Купуйте посилання на ресурсах, на яких мало вихідних посилань. При покупці посилання ставте умову - одне зовнішнє посилання на сторінці.


Ну ось і все мабуть. Закінчую піст. Сподіваюся, що ви взяли для себе багато корисного та цікавого. Багато хто напевно в чомусь не погодиться зі мною і це їхнє право. Одне знаю точно — посилання потрібно купувати з розумом і не вестись на дешеві цінники. Подивіться, як пачками сайти потрапляють під фільтри, вилітають з індексу ПС або просто самі по собі вимирають. Веде людина сайт півроку, рік, потім каже, — «Та ну його нахрен весь цей заробіток в інтернеті» і кидає сайт... Разом із сайтом помирають усі куплені на ньому посилання...

Як правильно купувати посилання на блог


Дописати коментар

0 Коментарі