About Me

header ads

Як виглядає природне посилання

 Як виглядає природне посилання. 10 ознак

Тема посилального просування досі актуальна в SEO, але оптимізатори ретельніше стали відбирати майданчики, на яких розміщують свої посилання, імітуючи їхню природність і корисність для користувача. Але не дивлячись на всі зусилля вебмайстрів підібрати "правильні фільтри посилань" при взаємодії з біржами, пошукові системи якісь із посилань все одно не враховують, а інші вважають шкідливими і накладають на сайт санкції. Таким чином, все популярнішим стає питання природного профілю профілю.


Нижче описано 10 основних ознак, що характеризують природне посилання. Кожен пункт сам по собі може мало про що свідчити, але в поєднанні з іншими пунктами ймовірність визначення посилання як природне, а значить і ймовірність її працездатності та якості, буде підвищуватися. Головна властивість, що об'єднує всі наведені нижче ознаки – це посилання, зроблене людиною для людини.


Отже, які основні ознаки природного посилання?


1. Посилання розміщено на сторінці відразу при її індексації, тобто не було додано пізніше.

Ситуації, коли після кількох років існування на сторінках з'являються посилання, що особливо ведуть на ресурси, ніяк не пов'язані з поточним, виглядають підозріло.


2. Видно для користувача на сторінці


Якщо посилання закривається, то воно зроблено не для користувача. При виявленні подібних вихідних посилань на сайт часто накладають санкції. Це також шкодить і тим ресурсам, які розміщуються на цих майданчиках.


3. Розташована у контентній частині (не в наскрізних блоках)


Посилання для людей частіше розміщують у контентній частині сайту.


4. Часто містить у тексті просто адресу сторінки або повторює title сторінки, на яку посилається


Люди рідко посилаються на інші сайти, використовуючи комерційні анкори. Найчастіше в природному профілі посилання використовується просто адресу сторінки.


5. Іноді закрита в nofollow


Nofollow каже роботу, що це посилання не для нього, а значить для користувача.


6. Іноді має вигляд картинки-банера


Посилання-зображення використовуються рідко саме для SEO, тому вони цінні для пошукової системи і можуть вважатися більш природними.


7. Використовується не одна в контенті, а є сусідами з іншими тематичними посиланнями


Якщо стаття містить лише посилання на один ресурс, частіше це замовна стаття і виглядає в очах пошукової системи штучно. Як тільки у статті з'являються посилання на інші тематичні ресурси, кожне посилання набуває природного вигляду.


8. Заголовок та текст сторінки, на якій розташоване посилання, перетинаються з текстом на сторінці, куди веде це посилання


Тематична близькість сторінок донора і акцептора може давати хороший сигнал природності посилання, що їх зв'язує.


9. На сторінку з посиланням посилаються інші ресурси


Покупні статті з посиланнями часто нікому не цікаві і цінність подібних посилань є малою. Як тільки покупна (або природно з'явилася) стаття стає більш-менш популярною, посилання в ній набувають цінності.


10. Ресурс, на якому проставлено посилання, добре модерується та посилається лише на тематичні сайти


Навіть дуже хороше за рештою ознак посилання, що йде з заспамленного ресурсу буде виглядати неприродним.


Вище перелічені основні ознаки. Якщо посилання сайту не відповідають багатьом з цих пунктів, варто переглянути його стратегію просування.

Як виглядає природне посилання


Дописати коментар

0 Коментарі