11 типов ссылок, которые не любит Google. Официальная информация
Нижче наведено переклад однойменної зарубіжної статті від Джоханса Селбача (Johannes Selbach) з блогу SEOP rofiler.com. Інформація дуже актуальна у зв'язку з останніми тенденціями в алгоритмах Google.
Google оновив сторінку зі схемами обміну посиланнями, яка показує приклади зворотних посилань, які вважають пошуковою системою спам. Нове у списку – це статейний маркетинг або гостьовий блогінг з посиланнями, повними ключових слів, рекламні статті з платними посиланнями та посилання у прес-релізах.
Загалом є багато способів створити собі проблему. Ось повний їх список:
Google не любить платні посилання
Купівля або продаж посилань, що передають PageRank, може негативно вплинути на рейтинг вашого сайту в результатах пошуку. Сюди належить грошова оплата посилань чи постів, які містять посилання; оплата посилань товарами чи послугами; або пропозицію безкоштовного продукту в обмін на огляд цього продукту з посиланням.
Не купуйте та не продавайте посилань, якщо ви не хочете ризикувати своїм рейтингом.
Google не любить активний обмін посиланнями
Обмін посиланнями на інші сайти це цілком нормально. Наприклад, сайти про дослідження дельфінів можуть посилатися на інші сайти про дослідження дельфінів без жодних проблем та ризиків.
Але якщо обмін посиланнями виглядає неприродно (сайт дослідження дельфінів буде посилатися на магазин взуття, а той назад), Google може подумати, що ви займаєтеся отриманням неприродних посилань.
Використовуйте здоровий глузд при обміні посиланнями з іншими сайтами. Доки цей обмін має сенс для відвідувачів сайту, все буде добре.
Google не любить масштабний статейний маркетинг чи гостьовий блогінг
Публікація статей, зокрема гостьових, на інших сайтах – це нормальна ситуація. Доки ви це не робите масово. Якщо ціль вашого гостьового блогінгу лише в отриманні різних посилань, то на сайт можуть накласти санкції.
Публікуйте статті на інших сайтах лише якщо ви дійсно хочете надати хороший матеріал.
Google не любить автоматизацію та сервіси з отримання зворотних посилань
Ймовірно, ви бачили рекламу інструментів та сервісів, які обіцяли сотні (якщо не тисячі) зворотних посилань, які можна отримати невеликими зусиллями. Сподіваючись на панування в результатах пошуку, швидше за все, ваш сайт буде забанен Google.
Остерігайтеся інструментів та сервісів з автоматизації зовнішнього просування. Якщо ви змогли знайти ці послуги, команда антиспаму від Google також знає про них.
Google не любить текстову рекламу, яка передає PageRank
Якщо ви купуєте рекламу на якомусь сайті, переконайтеся, що вона використовує атрибут rel=nofollow у посиланнях. В іншому випадку Google може подумати, що це посилання було придбано з метою маніпуляції.
Google не любить рекламні пости, які містять відкриті посилання
Виконуйте золоте правило: завжди використовуйте rel=nofollow, якщо ви заплатили за статтю або рекламу.
Все, що платно і передає PageRank, призводить до санкцій.
Google не любить статті або прес-релізи, що містять явно оптимізовані посилання
Якщо ваша стаття містить наведений нижче абзац, антиспам-алгоритм Google детальніше придивиться до вашого сайту.
“На ринку існує безліч весільних каблучок. Якщо ви плануєте одружитися, потрібно вибрати найкраще кільце. А також вам потрібно купити квіти та весільне вбрання“.
Google не любить низькоякісні посилання з каталогів та соціальних закладок
Якщо ви реєструєте свій сайт у сотнях каталогів, які не дадуть вам натомість жодного відвідувача, то це витрачені зусилля. Ігноруйте такі майданчики. Ці посилання не допоможуть ранжуватись краще в Google. Якщо каталоги дають вам відвідувачів, то отримання посилання коштувало докладених зусиль.
Google не любить масово отримані футерні посилання
Деякі сайти посилаються ключовими словами на інші сайти у своєму футері. Ці посилання завжди платні і не варто використовувати їх для реклами свого сайту.
Це не стосується футерних посилань типу "Про нас" або "Доставка", а йдеться про посилання типу "купити квіти" або "весільні кільця".
Google не любить посилання з віджетів, що розповсюджуються по різних сайтах
Деякі розробники віджетів пропонують безкоштовні віджети з посиланням на інші сайти:
“Відвідувачів на цій сторінці: 1234 – купити весільні каблучки“.
Якщо розробники пропонують прорекламувати ваш сайт за допомогою подібних віджетів, переконайтеся, що посилання містять nofollow-атрибут або не використовуйте подібні речі.
Google не любить коментарі на форумах з посиланнями на постах або підписах
Є інструменти, які автоматично надсилають коментарі на форуми.
“Це справді класна інформація! Щиро Дякую!
Петро.
купити весільні кільця | купити квіти | найкраще весілля“
Не використовуйте цей метод розкрутки сайту. Google не любить його. Остерігайтеся інструментів, які автоматично розсилають ваші посилання на форуми.
Все дуже просто: Google не любить масові та штучні посилання. Для отримання хороших посилань, що ведуть до тривалих результатів, використовуйте нормальні методи та інструменти.
0 Коментарі