1. Чи може велика кількість сторінок донора бути негативним фактором?
Може, якщо:
• Сторінки не унікальні, а дубльовані в рамках сайту (можливий фільтр АГС)
• Велика кількість сторінок передбачає активну торгівлю у біржах посилань
• Структура сайту не продумана і сторінка з розміщеним посиланням матиме великий рівень вкладеності та мінімальну статичну вагу
2. Чи впливає кількість внутрішніх посилань на сторінці на передану вагу зовнішнього посилання?
Так. Чим менше "не наскрізних" внутрішніх посилань, тим краще для зовнішнього заслання. Оптимальної кількості не буває через різноманітність сайтів (візитки, інтернет-магазини). Наскрізні посилання (меню) забирають менше ваги, ніж наскрізні.
3. Чи впливає кількість зовнішніх посилань на сторінці на передану вагу зовнішнього посилання?
Так. Вага (не плутати з впливом) між двома зовнішніми посиланнями розподіляється приблизно порівну (залежно від розташування посилань).
4. Час спрацьовування посилання на ПС міф чи реальність?
Спрацьовує посилання відразу після індексації та попадання до бази. Проте вплив посилання змінюється з часом. Чим більший вік проставленої посилання, тим більше її вплив. Оптимальний вплив робить посилання з віком 2-3 місяці.
5. Перевага чи нестача посилань з анкорами типу “ключ1, ключ2” перед посиланнями з анкорами “ключ1” окремо та “ключ2” окремо?
З одного боку, посилання першого типу розбавляють чисті входження обох запитів анкор-листа. З іншого – такі посилання мають менше впливу, ніж другий тип.
У будь-якому випадку, як переважання посилань не варто використовувати перший тип посилань. Як розбавка (залежно від схожості запитів) перший тип працює позитивно.
6. Закупив купу посилань на сайт з http://{domen}, а у видачі він http://www.{domen} Чому це погано і як виправити таку ситуацію?
Пошукова система може занижувати передану вагу масою посилань. Тому слід завжди переадресовувати неосновне дзеркало на основне за допомогою 301 редиректа.
7. Як правильно купувати посилання, щоб уникнути склейки?
Склейки посилань не буває. Бувають фільтри на великий відсоток точних анкорів, внаслідок чого деякі посилання можуть не відображатися на панелі вебмайстра. Але це не означає, що вони не працюватимуть.
Якщо план лінкбілдингу: 30 посилань з точним входженням і 30 розбавочних за певний проміжок часу, то купувати спочатку 30 з точним, потім 30 з розбавочними анкорами не варто. Найкраще перемішати, чергувати (приклад не практичний, а показовий).
8. Як визначити «трастовість» посилання? Чи є посилання з каталогів підприємств тощо. посилання трастовими?
Поняття "травність посилання" не є правильним. Бувають трастові сайти (рівень довіри).
Рівню довіри посилання не буває, це не логічно.
Тому уявну “трастовість посилання” визначає сам донор, точніше його рівень довіри.
Один каталог підприємства може бути дуже солідним ресурсом, посилання з якого буде добре працювати. Інший буде заспамленою лінкопомийкою. Тому ні тема, ні регіон, ні движок сайту не визначають його траст.
9. Чи впливає кількість внутрішніх посилань на сторінці донора, на якість даної сторінки при покупці посилань?
Вага сторінки зменшується з кожним внутрішнім/зовнішнім посиланням. Якщо є можливість вибрати сторінку сайту з меншою кількістю внутрішніх посилань, краще зупинитися на ній. В іншому випадку нічого критичного у великій кількості наскрізних посиланнях (при врахуванні хорошої індексації сайту) немає.
10. Чи потрібно розбавляти анкори посилань під час просування статтями?
Просування статтями передбачає більший бюджет, ніж стандартний варіант із біржею посилань. Тому, найчастіше прямі входження запиту в анкор посилання статті розбавляються анкорами в біржі посилань. Такий варіант є економічнішим.
Якщо бюджети дозволяють обійтися без бірж посилань, то розбавляти анкори статтями можна, але в менших масштабах.
11. Чи є сенс ставити з покупної статті два посилання, на різні сторінки одного сайту, з різними анкорами?
Так. Вага та анкори для двох сторінок враховуватимуться з однієї сторінки. Головне, щоб ці сторінки доповнювали одна одну, були тематичні та запити були схожі.
12. Чи є сенс купувати посилання зі старих донорів для геозалежного запиту?
Безперечно. Регіональні донори грають лише у плюс при просуванні геозалежних запитів та регіонального акцептора загалом. Насамперед у лінкбілдингу варто шукати регіональні якісні сайти.
13. Як правильно купувати посилання з регіональних донорів (тільки на запити ГЗ, тільки на потрібні сторінки)?
Посилальна маса сайту має бути максимально регіональною (але не на 100%). Це не передбачає отримання посилання з регіональних донорів лише за ГЗ запитами або лише на потрібні сторінки. Тобто посилання з донорів повинні вести на всі сторінки, на всі запити, з переважанням на потрібні сторінки на ГЗ запитів.
14. Чи впливає кількість тексту на сторінці донора на посилання, що передається?
На якість посилання та на те, наскільки воно добре працює – безумовно, впливає.
Відсутність (або мінімум) тексту на сторінці донора може бути негативною:
• Можливе випадання сторінки з індексу
• Можлива невідповідність тексту на посилання
• Якщо сторінка не має тексту, ймовірно, що вона не популярна на сайті і має мінімальну вагу
Бажано розміщувати посилання на сторінці, обсяг ненаскрізного контенту якої становить від 1000 символів.
15. Чи впливає унікальність тексту на сторінці донора на посилання, що передається?
Так. Сторінка з неунікальним контентом (всередині сайту і зовні) не несе цінності відвідувачам, отже не володітиме хорошою переданою вагою (+ не ранжуватиметься високо).
16. Чи позначається позитивно трафік за покупним посиланням? Іншими словами: чи працює краще посилання, якщо по ньому переходять люди?
Так. Хороше робоче та природне посилання те, за яким здійснюються переходи відвідувачів донора. Непрямою причиною переходів може бути розміщення посилання з тексту (у статті), у відповідному блоці, хороший анкор та навколопосилальний текст (людський).
17. Чи варто враховувати кількість вихідних посилань з усього сайту донора при покупці з нього посилання?
Звичайно, кількість зовнішніх посилань з усього донора вказує на його запамленность.
18. Як вважати загальну кількість посилань із сайту донора?
• Bing – велике тимчасове відставання (1-2 місяці)
• Solomono – на даний момент найадекватніший варіант
19. Як визначити, чи проіндексувалося посилання на сторінці донора?
• Посилання є у збереженій копії сторінки
• Присутня на панелі вебмайстра ПС
• Текст посилання проіндексовано
Корисно: збережена копія, індексація посилання
20. Що означає термін «посилання спрацювало» і як це дізнатися?
Посилання спрацювало - проіндексувалося на сторінці донора і вчилося при ранжируванні.
0 Коментарі