About Me

header ads

Природні та неприродні (SEO) посилання

 Важливість отримання посилань у пошуковій оптимізації сайтів сьогодні важко переоцінити, і зараз я поясню вам чому.


Допустимо, Ви написали якусь класну статтю, підібрали до неї хороші ключові слова, зробили текст на 100 відсотків релевантним до цього ключового запиту. Що далі?


А далі Вам необхідно отримати якнайбільше посилань на цю статтю. Для цього існують такі безкоштовні способи їх отримання:


- Проставлення посилань зі сторінок свого сайту або блогу (внутрішня перелінковка);


— анонси своїх постів у соціальні мережі та закладки;


— вебмайстри самі нададуть посилання на цікаву та якісну статтю;


- обмін постовими;


- Гостьові пости.


Всі ці способи часто використовуються вебмайстрами для безкоштовного, самостійного просування та розкручування своїх сайтів, тому сьогодні отримання безкоштовних посилань не достатньо для просування своїх статей у ТОП пошукової видачі.


Тому для просування за висококонкурентними та високочастотними (ВЧ) пошуковими запитами просто необхідно використовувати платні методи просування. Одним із таких методів є купівля посилань.


Посилання бувають вічні (постійні) та тимчасові.


Особисто я для просування свого блогу не використовую різні автоматичні біржі на кшталт sape, тому про тимчасові посилання не говоритиму.


Часом у видачі пошукових систем на хороших позиціях знаходяться статті, які нічого цінного не представляють. А дійсно якісні та цікаві посади знаходяться далеко за межами ТОП пошукової видачі. Причому таке може відбуватися навіть за рівної кількості посилань на ці статті з інших ресурсів.


Справа в тому, що кожному зовнішньому посиланню пошукові роботи надають певної ваги, і чим більша ця вага, тим краще працює посилання, і тим більший ефект вона дасть при просуванні сайту.


Сьогодні пошукові роботи дуже добре можуть відрізняти продажні СЕО (SEO) посилання від природних. Щоправда, для оптимізаторів таке поняття як природне посилання умовне. Тут мається на увазі тільки те, як куплене посилання виглядатиме в очах пошукових систем.

Зараз я постараюся перерахувати основні фактори, через які пошукові системи можуть відрізняти природні посилання від SEO посилань.


Отже, давайте уявімо, що з себе може представляти природне посилання. Ось основні ознаки:


Посилання стоїть з нової статті блогу, яка вийшла пізніше просувається. Тут все зрозуміло, якщо посилання ставиться зі старої сторінки, яка була опублікована раніше, що просувається, то виглядає вона не природно. До того ж, такі сторінки вже проіндексовані і поява на них посилань виглядає не дуже правильно.


Статтю, з якою стоїть посилання, читають люди, кликають по ній, переходять на сторінку, що просувається. Сьогодні багато вебмайстрів розміщують продажні посилання не тільки в «старих» постах, а й у постах, які знаходяться у прихованих розділах (не доступні людям), і не публікуються на головній сторінці блогу. Чим більше буде переходів, тим природніше виглядатиме посилання в очах пошукових систем.


Тема статті.


Дуже важливий момент! Посилання мають купуватися з тематичних ресурсів. Якщо мій блог присвячений просуванню та розкрутці блогів, то й посилання необхідно купувати з ресурсів цієї тематики. Крім того, бажано щоб тема статті, з якої набувається посилання, збігалася з темою статті, що просувається.


Анкор.


Тут я хотів би зазначити, що посилання з анкорами «тут», «в цій статті», «тут» та інші подібні анкори будуть вважатися найприроднішими. Таких посилань має бути набагато більше, ніж посилань з анкорами у вигляді прямих входжень за ключовими словами (у тому числі розведеним). В ідеалі посилань з анкорами "тут", "тут", "просто url статті" та інших подібних, має бути близько 70 відсотків від загальної маси, а для молодих ресурсів ще більше.


Ресурс, з якого йде посилання, створений для людей, правильно продає посилання в постах, що коментуються, в малій кількості.

Природні та неприродні (SEO) посилання


Дописати коментар

0 Коментарі