About Me

header ads

Правильна покупка посилань на блог

 Сьогодні велика кількість вебмайстрів реально викидають свої гроші на вітер. Чому? Читайте цей пост і дізнаєтесь все у подробицях.


Як потрібно на мою думку правильно купувати посилання? Ви знаєте, що потрібно розбавляти свої посилання природними анкорами. Приклад: тут, там, тут, ось тут читати докладніше і т.д. Загалом ви дізналися, що таке SEO-посилання.


Сьогодні ми розглянемо з вами напевно самий ОСНОВНИЙ момент, який потрібно брати участь у покупці посилань. Момент наступний — основна маса посилань, що входять на ваш блог, повинна бути ПРИРОДНОЮ!!!


Спочатку невелике введення у курс справи. Сьогодні триває глобальна боротьба SEO-оптимізаторів із пошуковими системами. Оптимізатори рухають усілякими хитрими методами свої сайти в ТОП, а пошукові системи постійно борються з ними. Головне завдання пошуковиків — поставити в ТОП такі сайти, які будуть цікаві людям, а Seoшники наї... обманюють пошукові системи і завдяки цьому їх сайти в ТОП-і навіть якщо вони (сайти) повне «Г».


Нічого... Скоро все це неподобство припинитися однозначно! Майбутнє за поведінковими факторами все одно, просто пошукачам потрібен ще час для того, щоб підвищити інтелект своїх роботів. Ну як кажуть і оптимізатори не дурні, придумають щось...


Ну, зараз не про це. Ось від чого залежать наші високі позиції в пошукових системах?


а) релевантність сторінки пошуковому запиту


б) поведінкові чинники


в) кількість і якість посилань, що входять на наш блог


Аааааа! Що це за такі слова? =) Не лякайтеся і читайте далі...


Сьогодні це найголовніші пункти за якими пошукові системи ранжують сайти за позиціями. Якщо сторінка релевантна пошуковому запиту, якщо поведінкові фактори у сторінки хороші (показник відмов низький), якщо на цю сторінку посилаються якісні посилання, то велика можливість зрушити всіх конкурентів і стати в ТОП.


Перші та пункти не проблема. Ви знаєте, як заточуються пости під певний ключовий запит.


2. А ось домогтися того, щоб на ваш ресурс посилалися якісні сайти з якісними посиланнями (основна маса — природні), під силу не кожному...


Давайте розглянемо, які посилання вважаються природними, а які ні.

Природне посилання ставиться на вас із тематичного ресурсу. Якщо мій блог про заробіток в інтернеті та просування блогів, то й посилатися на мене повинні ВЕЛИКОЇ МАСІ такі ж ресурси схожої тематики. Чи не природне посилання в основному стоїть на не тематичних ресурсах (бувають винятки).


Природне посилання ставиться в ОСНОВНОМУ ЗМІСТНОМУ САЙТУ! УВАГА!!! В ОСНОВНОМУ!!! Не в прихованих та хитрих розділах блогу (типу «новини», «події» тощо. Або ще гірше в розділах, куди від головної сторінки не дістатися).


Ось цей пункт, напевно, найголовніший. Не купуйте посилання у таких розділах! Нічого ви таким чином не отримаєте! Ні ви, ні той, хто продав вам це посилання. Хоча ні... Він отримає... Або фільтр чи санкції від пошукових систем, в результаті зниження позицій і думки в голові, — «Що ж це відвідуваність у мене на блозі не зростає, або зростає, але повільно?»...


Ну так ще б пак. Спам-каталог на блозі з продажними посиланнями зробив, куди тут відвідуваність?


Хлопці, пошукові системи думають так: Ось стаття, на ній є зовнішня (вихідна посилання). Якщо відвідувач зайшов на цю сторінку і не кликає за цим посиланням, то означає погане посилання і користі від неї ні якої. Якщо користувач не клікнув за посиланням - значить вона ніби і нафіг не потрібна на сторінці (вона ПРОДАЖ). Пошуковик зараховує таке посилання за продажну. Посилання – раз. Далі пошукова система йде на іншу сторінку прихованого спам-каталогу статей з посиланнями, бачить ще одне продажне посилання (два), потім ще одне (три), ще одне і т.д... У результаті він розуміє, що автор даного ресурсу — барижит посиланнями чи простіше кажучи — він охренів.


За посиланнями люди не переходять, поведінкові чинники у сторінки відстійні (зрозуміло якщо стаття в спам-каталозі) ... І ось так не одна стаття на блозі ... Страх ... Тому зниження трасту ресурсу, відвідуваності, позицій і всього іншого...


Висновок нам: потрібно купувати посилання тільки на тих сторінках, які ЖИВІ, сторінках, які читають, коментують і де за нашими посиланнями НАТИСНУЮТЬ!!! Посилання потрібно купувати на СДЛ (сайтах, зроблених для людей), а не ГС (гамносайтах).

Який висновок можна зробити тим, хто читає цю посаду і розуміє, що у нього на блозі вже утворився великий спам - каталог таких посилань (продажних)? Триндець! Вже ні чого не вдієш... =) Жарт. Можу підказати. У нових статтях на своєму блозі (переважно вмістом) змусіть людей зайти у ваш спам каталог, почитати там якусь статтю (нібито цікаву) і натиснути на ваше продажне посилання... Хоч трохи ви можете зменшити свої страждання...


І ось дивлюся на деякі блоги, у яких вже просто кілька тонн контенту на блозі, але відвідуваність не зростає! Чому? Вище я вам розповів чому... Хто ще хоче продавати посилання в спам-каталогах?


Буде класно, якщо посилання на вас буде вести з тематичної статті (не ресурсу в цілому, а тематичної статті). Наприклад, якщо я пишу статтю про борщ, то посилання на мене буде вести з інших статей про той же борщ або приготування супу, наприклад. Чи не природне посилання буде вести на статтю про борщ зі статті про ремонт авто (бувають виключення). =)


Природні посилання ставляться назавжди. Чи не природні з'являються і зникають. Чим довше посилання стоїть на вас, тим краще. Тим більше, що ваги вона передає і природності. Якщо посилання на вас стояло, а потім зникло, то це знак пошукачам — ви напевно купили посилання за гроші, а потім гроші закінчилися і його прибрали (бувають винятки)...


Природні посилання з'являються на вашому блогу рівномірно. Не природні - швидко (бувають винятки).


Ось це 5 основних моментів визначення природних та не природних посилань. На посилання не натискають — отже, вона продажна.


Основна маса посилань, які ведуть на ваш блог, має бути природною. Якщо пошуковики побачать, що більше 60% посилань НЕ ПРИРОДНІ, то велика ймовірність, що всі інші 40% так само перетворяться на неприродні, хоч вони спочатку і були природними.

Правильна покупка посилань на блог


Дописати коментар

0 Коментарі