Сьогодні буде чергова стаття про безкоштовне розкручування сайту шляхом отримання різними хитрими способами зворотних посилань на свій проект. Взагалі основні витрати під час розкрутки сайту йдуть саме на покупку посилань. Мати на увазі під витратами плату за хостинг, напевно, не варто, бо завжди існує можливість розміщення сайту на безкоштовному хостингу з php і mysql, на якому можна буде розгорнути і почати розкручувати будь-який сайт на динамічних двигунах типу Joomla, WordPress і т.п.
Тому безкоштовна розкрутка має на увазі в першу чергу саме пошук способів отримання зворотних посилань для сайту за безкоштовно, що не завжди буде тривіальним завданням, особливо якщо беклінки ви захочете отримувати виключно з трастових ресурсів.
Один із аспектів безкоштовної розкрутки сайту — підбирати пошукові запити, що оптимально підходять для сайту. Тут головне помилково не намагатися просунутися за свідомо безперспективними комерційними запитами. Наприклад, якщо намагатися розкрутитися за запитами, які включають слова «розкрутка», «просування» чи «оптимізація» і не включають слова «безкоштовна» чи «самостійна», то шанси хоча б наблизитися до Топа будуть рани нулю — там йде безжалісна війна бюджетів.
Не комерційний сайт повинен розкручуватися і просуватися за некомерційними запитами, де немає високої конкуренції і є шанс вивести свій проект у Топ безкоштовно, ну або, хоч би, з мінімально можливими витратами. Після аналізу пошукових запитів у ПС я дійшов висновку, що без покупки хоча б невеликої кількості вічних посилань, розкрутитись за деякими досить частотними запитами не вийде.
Купівля посилань зовсім не є основним інструментом для розкручування некомерційного проекту, і це насправді так. Контент, як і раніше, тут править балом і те, наскільки добре і грамотно ви оптимізуєте статті і проведете внутрішню перелінковку залежатиме успіх просування.
Проводячи аналіз пошукових запитів я досить часто додавав нові ключові слова в Title і текст старих статей, а також ставив інші анкори при внутрішній перелінковці, в результаті чого сайт покращував свої позиції за тими пошуковими запитами, які містили це нове ключове слово. Тут головне вивчити, які саме пошукові запити можна буде розкрутити безкоштовно (або умовно безкоштовно), та й трохи почаклувати з текстами, вбивши на це пару місяців свого життя чистого часу. Ну чи забити на безкоштовну розкрутку взагалі.
Купівля посилань при безкоштовній розкрутці сайту
Купівля посилань потрібна буде, якщо ви захочете потрапити до Топ 10 за досить частотними запитами з помірною конкуренцією. Для прокручування та просування за низькочастотними пошуковими запитами можна спробувати обійтися тільки безкоштовними зворотними посиланнями з профілів.
Взагалі, безкоштовні беклінки з профілів, про які йдеться в цій серії статтею рубрики Безкоштовні зовнішні зворотні посилання, служать однієї мети - передача трасту вашому сайту. Все інше, що можуть дати ці беклінки при безкоштовній розкрутці сайту, другорядне (зростання Тіц, поліпшення ранжирування, якщо ви примудрилися прикрутити до цих безкоштовних гіперпосилань з профілів потрібні вам анкори і направили їх не на головну сторінку, а на так звану «приземлюючу» », Релевантну анкору посилання).
Ці безкоштовні беклінки допомагають у піднятті та розкрутці вашого сайту цілком (на мікрони піднімають усі статті у пошуковій видачі). Посилання, що закуповуються, наприклад, на біржах типу GoGetLinks, служать акцентованому поліпшенню ранжування вашого проекту за окремо взятими пошуковими запитами, але дуже істотно. Це те, як я сам розумію всю цю кухню платного чи безкоштовного просування та розкручування, але, напевно, тут криються ще якісь нюанси.
Скласти семантичне ядро, якщо не всього майбутнього сайту цілком, то хоча б статті, яку ви плануєте написати. Це суттєво заощадить ваш час, бо інакше ви будете змушені в майбутньому частково переписувати та доопрацьовувати свої матеріали. Вибирайте пошукові запити для безкоштовної розкрутки сайту таким чином, щоб вам не довелося конкурувати з комерційними проектами, т.к. вони вас у будь-якому разі задавлять бюджетами.
Виділіть із семантичного ядра майбутньої статті окремі ключові слова (їх швидше за все буде небагато) і обов'язково красиво вживіть їх у Title так, щоб він при цьому не втратив привабливості, бо Title зобов'язаний постачати вам відвідувачів з пошукової видачі. Окрім Title кожне з ключових слів вам слід використати у статті з частотою від 1 до 5 відсотків від загальної кількості слів у тексті. Звертайте увагу на чисті входження (точне повторення пошукового запиту без розбавлювальних слів та вимірювання словоформ ключових слів) – їх не повинно бути надто багато (3-5 для середнього розміру тексту).
У статті, при її написанні чи редагуванні, робите осмислену перелінковку на інші свої матеріали, використовуючи як анкор один з пошукових запитів, за якими ви розкручуєте ту публікацію (з її семантичного ядра). Можна, звичайно ж, налаштувати створення автоматичної внутрішньої перелінковки, але ручками воно завжди якісніше вийде.
Що ще важливо знати та враховувати при безкоштовному розкручуванні сайту? А ну так. Потрібна зовнішня маса посилань, яку можна при бажанні отримати і безкоштовно, з тих же профілів трастових сайтів або форумів, з коментарів dofollow блогів, з гостьових книг. Можна безкоштовно додати сайт в каталоги і обмінятися беклінками з сайтами вашої тематики, але при цьому не варто здійснювати обмін з більш ніж 20 - 40 ресурсами, інакше є ймовірність недоброго погляду з боку Google, а нам при безкоштовній розкрутці цього зовсім не потрібно.
Ну, і в окремих випадках можна поступитися правилом безкоштовної розкрутки і витратити порівняно невеликі суми на покупку вічних посилань або посилань зі статей. Купівлю посилань у біржах типу Sape або через агрегати посилань я, напевно, не рекомендував би, особливо для випадку просування за некомерційними запитами.
0 Коментарі