Якщо ви колись купували дуже часто посилання через біржі посилань, то напевно у вас добре око набилося на нормальні сайти або гавносайти, на яких не потрібно розміщувати посилання. Сьогоднішній пост не тільки про біржі посилань, а про те, як відрізнити хороший сайт під посилання та поганий.
Цей пост буде розбитий під загальні та конкретні мої критерії відбору, тому що види посилань є різні, наприклад, орендовані посилання в sape або постові назавжди в блогах.
Отже, це безпосередньо стосується посилань, що купуються в sape:
сайт не повинен розміщувати посилання на адалт та фарма сайти
сайт не повинен розміщувати більше 4-5 посилань із внутрішньої сторінки та 10 із головної сторінки
у сайту повинні бути розбиті блоки посилань, наприклад, по 2 посилання з боків, або по одному з боків і 1 внизу в підвалі
домен сайту від 150 днів, але знову ж дивлячись, яке завдання, але практика показала, що на гавносайти потрібно багато часу, щоб чистити їх і закуповувати нові, але плюс у тому, що вони значно дешевші за нормальні посилання.
більше 50 сторінок в індексі Гугла
добрий відсоток індексації сторінок 80-90%
сайт продає посилання до 3-го рівня, 4 та 5 рівні індексуються невиправдано довго
посилання повинні бути не закриті від індексації пошуковими системами, дуже часто бувають такі хлопці, які закривають або ховають посилання, для цього скачайте собі тлумачний seo бар що він підсвічував noindex і nofollow
посилання не повинні бути приховані від видимості навіть від видимості людського ока, тому що можна отримати санкції пошукових систем
сайт повинен хоча б іноді оновлювати контент, наприклад там новини, якщо це сайт компанії
хоча б мінімальні показники ТІЦ та PR, тут знову все залежить від цілей
Тепер щодо постових чи контекстних посилань назавжди:
обов'язково оновлення блогу чи сайту – регулярне
вік, нові блоги теж дають вагу, але менше ніж трастові та старі
показники сайту ТІЦ та PR, чим більше, тим краще
хороша індексація пошуковими системами 80-90% хоча б
не більше 3-х постових або 2-х контекстних посилань зі сторінки
кількість зворотних посилань по yahoo, я не спокую на блогах де зворотних посилань по yahoo менше 50-100, виняток роблю для тематичних блогів різних тематик. Чим більше зворотних посилань на блог або сайт, тим краще для вас, тому що сайт передасть краще вага посилального
блог який розміщує постові - не повинен торгувати посиланнями в sape, хоча є відмінні приклади топ блогів, які постійно розвиваються та прибрали вихідні посилання з коментарів, та продають не більше 1-2 посилань зі сторінки.
alexa rank це стосується топ блогів, тому що у них в основному він нормальний, чим він менший, тим краще для посилань, які будуть розміщуватись
А тепер щодо сайтів для статей назавжди:
сайт не повинен торгувати посиланнями в каталозі статей, а ще краще не торгувати посиланнями взагалі, тоді такий сайт взагалі корисний
показники ТІЦ та PR
частота оновлення
відсоток індексації сторінок
вік сайту, чим старше, тим краще
Писав досить швидко піст, можливо, чогось не врахував, але загалом виходить така картина.
0 Коментарі