Коли новачок SEO-програмування закуповує посилання, він не звертає особливої уваги на тематику сайту-донора, контент, а це дуже важливі параметри, нехтувати якими украй не рекомендується, тому що це може вплинути на загальну ефективність розкручування блогу (сайту). При закупівлі посилань слід звертати увагу деякі чинники.
SEO: Як вибирати сайти-донори при закупівлі посилань?
Тематичність, регіон.
Існує безліч ресурсів у мережі Інтернет, але не так багато підходящих, серед яких можна було б вибрати донорів. В наш час дуже поширений та ефективний спосіб розкручування – купівля посилань у блогах, але зараз не про це. В першу чергу варто шукати та купувати посилання на сайтах з такою самою тематикою та регіоном, як у Вашого ресурсу. Після цього можна розміщувати свої посилання на сайтах зі схожою тематикою. Останній крок – розміщення посилань на будь-яких сайтах або покупка посилань у блогах, що дає дуже хороший результат. Також можна розміщувати своє посилання в статті, в такому випадку загальна тематика сайту не така важлива, головне – унікальна та тематична стаття, в якій знаходиться посилання.
ТІЦ.
Під час пошуку та вибору сайту-донора варто звернути увагу на такий показник як ТІЦ. Якщо ТІЦ сайту-донора більше 100, то ресурс активно розвивається, а розміщене на ньому посилання буде довгий час приносити Вам користь. З сайтами, показати ТІЦ яких нижче 10, співпрацювати не варто, тому що розміщене на ньому посилання навряд чи принесе хоч якусь користь.
Перевірка індексації.
Рекомендовано перевіряти кожен сайт-донор на кількість проіндексованих сторінок у пошукових системах. Якщо кількість цих проіндексованих сторінок в одній системі значно більша, ніж в іншій, це означає, що сайт відфільтровується одним пошуковим роботом, а значить, незабаром фільтруватиметься і в інших пошукових сервісах. Співпрацювати з таким ресурсом дуже ризиковано, а точніше безглуздо. Великий шанс, що ваше посилання або стаття теж не пройде крізь фільтр, а не проіндексоване рекламне посилання, стаття – порожнє місце, а отже – гроші на вітер.
Відвідування блогу.
Дуже важливий показник, тому що сайти, що добре відвідувані, користуються величезною довірою серед пошукових систем. Також чим більше аудиторії на сайті-донорі, тим більший шанс, що перейдуть за Вашим посиланням та аудиторія стане Вашою. Саме тому купівля посилань у блогах дуже вигідна справа.
Вартість.
Посилання має коштувати адекватних грошей, а адекватність цю визначаєте Ви, адже кожен має свої можливості. Але не намагатися знайти донора дешевше, швидше за все, саме через привабливо низьку ціну на цьому сайті вже розміщено дуже багато різної реклами, а значить, Ваше посилання навряд чи хтось побачить за такою кількістю чужих статей та посилань. Також варто відмовлятися від захмарно високих цін, вони не мають жодних переваг. Потрібно знайти середину.
Контент.
Варто звернути увагу на інформаційне заповнення сайту-донора. Вся інформація має бути унікальною, щоб сайт пропускався через фільтр пошукових систем. Варто звернути свою увагу на кількість чужої реклами, де вона розміщена. Рекомендовано відмовлятися від сайтів зі спливною рекламою.
Дизайн.
Кожен вирішує сам, тому що у кожного свій смак, але сам дизайн і зовнішній вигляд сайту не такий важливий, як його зручність та функціонал. Кожен відвідувач повинен легко знаходити і користуватися Вашим посиланням.
Вік сайту
На жаль, якщо вірити статистиці, половина сайтів помирає в перший рік свого життя. Саме через це варто співпрацювати з сайтами, які зуміли пережити цю позначку та продовжують функціонувати далі. Можна розміщувати свої посилання на успішних молодих сайтах, які, напевно, переживуть позначку в 1 рік. Адже під час розміщення посилання враховується термін. Існує набагато більше факторів та критеріїв, за якими підбирають сайти-донори, ми представили Вам основні, якими ніяк не можна нехтувати.
Від себе хочу додати таке:
Відвідуваність сайту/блогу – ось на що слід звернути увагу насамперед! Якщо за купленим посиланням не переходитимуть люди (кликати на неї), то посилання буде мертвим, і, як наслідок, не передаватиме великої ваги... Таке посилання буде «мертвим»!
Наступним фактором є вік сайту, чим більше, тим краще...
0 Коментарі