About Me

header ads

Методи виявлення посилального спаму

 Одним із самих розчаровувальних аспектів наращивання ссылочной маси є невідомість цінності посилання.


Опитайте та деякі дані допоможуть вам у рейтингу посилань, але знати, наскільки посилання буде корисним, вам неможливо. Практично неможливо дізнатися і це, допомагає чи вам посилання взагалі.


Пошуковики не вважають всі посилання. Вони знижують велику кількість ссылок і враховують багато інших факторів вашого ссылочного профілю при оцінці природності. Це все робиться для підвищення релевантності та виявлення спаму.


Знайомство з основними визначеннями посилального спаму допоможе вам краще зрозуміти, як оцінювати посилання та те, як пошукові засоби підходять до проблеми спаму. Все це може бути використано в розробці більш продвинутих методик нарощування ссылочного профілю.


Сьогодні я хотів би поговорити про кілька цікавих концепцій аналізу посилального спаму, які можуть використовувати пошукові запити при оцінці вашого посилального профілю.


Усечений PageRank


Усечення PR – це розрахунки, які відсікають прямий вес ссылок першого рівня. Хоча такі "наївні" методи, як просування статей, і приносять просувається сторінка PR, було б набагато краще, якщо б посилання на вас ставилися зі сторінками, на яких також ведеться велика кількість ссылок. Таким чином, ви отримаєте ссылочный вес з додатковими рівнями.


Якщо на вас розсилається спам-сторінка, то вам передасться усечений PR, який значно менше звичайного. Відношення усуваного PR до нормального може стати сигналом тому, що ваш посилальний профіль є спамом.


Собственный / Доступный вес


Усі посилання можна розділити на три великі групи:


1. Посилання зі свого власного контенту – посилання на сторінки, які були віднесені пошуковими запитами до вашого сайту (за IP, whois і т.д.)

2. Ссылки з доступним контентом – посилання на контент, в який можна легко додати посилання, що не знаходиться у вашій власності (блоги, форуми, каталоги статей, каталоги ссылок, гостеві книги, гостьові пости тощо)

3. Посилання з недоступним контентом – посилання з незалежних ресурсів.


Ссылки з будь-якими з цих джерел не можуть бути ні плохими, ні хорошими. Ссылки з власного контенту ідеально природними. Однак посилання з недоступного контенту може бути платним, тому посилання на цю групу ресурсів не завжди добре.


Цінність вашого ссылочного профілю може змінюватися в залежності від співвідношень груп сайтів, що посилаються на вас.


Оточная маса


Відносна маса – це відсоток вмісту посилок певного типу в ссылочном профілі.


Такий тип аналізу також можна віднести до методів виявлення спаму: визначення файлів із коментарями, каталогами, каталогами статей, використаних ресурсів, власних сторінок, визначення платних файлів і т.д.


Подібний алгоритм може як «прощати», так і «наказувати», коли відносна маса ссылок з доступним рівнем значно перевищує кількість ссылок з недоступним.


Подсчет ссылающихся сайтов / Скорость появления ссылок


Ще один метод оцінки ссылок – це підрахунок кількості «підтримуючих» вас сайтів і швидкості їх проявів.


Кількість "підтримуючих" сайтів з хорошим зв'язком зростає дуже швидко, а ось кількість спам-сайтів зазвичай буває великою на першому рівні.


Кількість спам-сайтів збільшується миттєво і точно з такою ж швидкістю зменшується, при подальшому поглибленні. Таке розподіл може показати, що сайт використовує спам-методи нарощування посилальної маси.


Виявляти спам-профілі дуже просто, адже якщо ви користуєтеся просуванням за допомогою спам-сетей, то всі ці домени будуть повторюватися і знову на різних рівнях.


PRO-совет: я думаю, що різноманітність і унікальність доменів сильно пов'язані з ранжуванням. Аналіз кількості підтримуваних вас сайтів і аналіз використання PR дають вам ідею про отримання ссылок з якомога більшою кількістю унікальних доменів.


TrustRank, Anti-TrustRank, SpamRank.


Модель TrustRank описана вже багато разів і є однією з базової метрики, подібної до mozTrust. Основна ідея тут полягає в тому, що посилається на ваш сайт може мати такі значення, як Траста, так і Спама, які передаються через посилання.


Якщо ви ближче до цього сайту, то у вас більше шансів отримати таку ж оцінку, яку він має. Якщо він ближче до спам-сайту, то у вас більше шансів потрапити в розряд спам-файлів. Чем ближче він до розряду трастових, тим більше у вас шансів бути віднесеним до трастового.


Не хочу зараз углиблюватися в деталі, але скажу, що все зводиться до 4 простих правил:

Добавляйте файли з трастового контенту.


Не розміщуйте посилання на спам-контент.


Надсилайте на трастовий контент.


Не посилайте на спам-контент.


Текстовий анкор vs. Время


Моніторинг текстових анкорів за часом може дати цікаві погляди на те, як можна визначити потенційні маніпуляції.


Такий аналіз текстових анкорів у комбінації з підходами до визначення спаму може вказувати на момент зміни власника домену. Ссылки, які були в домені до цього моменту зміни власника, можуть бути переоцінені.


Піки росту ссылочного профілю


Сайти, у яких спостерігається різке зростання кількості бэклинков в певному проміжку часу, можуть втратити їх вагу.


Пошуковик може легко перевірити, чи викликаний цей ріст реальними подіями чи поширенням вірусного контенту, чи це була яка-небудь ссылочная маніпуляція.


Весь ссылок, які з'явилися під час пика зростання (виникло відхилення від їх звичайного прояву), може бути зменшено. Розмірний і природний ссылочный профіль редко забезпечує рекордний ріст пики.


Здоровий і правильний PR


«Здоровий» PR – це PR, який передбачається без урахування донорів з високим значенням PR.


Сильні сайти завжди мають здорові ссылочные профілі, які не потребують підтримки кількох сайтів з високим PR. Визначення "здорового" зниження PR – це один із способів ефекту від редких впливових сайтів.


Разнообразие PR


Різноманітні значення PR-донорів також можуть бути використані у визначенні спаму сайту. Естественний ссылочный профіль повинен мати посилання на сторінки з самими різними значеннями PR. Ссылочные профілі спам-сайтів однотипні.


Так, якщо ви використовуєте який-небудь інструмент або біржу ссылок, щоб купити 15 ссылок зі сторінками, які мають PR 4 під певний текстовий анкор, тоді ви значно зменшите різноманітність PR вашого ссылочного профілю і ризикуєте бути поміченими в маніпуляціях.


Кількість ссылок з доменом


Одним із способів зниження ризиків потрапляння під фільтр пошукової системи для маніпуляцій з посиланнями є придбання кількох різноманітних посилок з одного домену. Дуже часто люди набувають сквозні посилання в блогролі або в футері. Однак такі посилання з такою кількістю сторінок зовсім ні до чого.


Перша посилка з домену на вашому сайті завжди грає першу роль. Додаткові посилання на цей же домен продовжують збільшувати передаваему вагу, але тільки в певному місці вашого сайту, а не на всьому домені.


Різні посилання з одного домену розбавляють ваш ссылочный профіль, збільшивши ссылочную різноманітність на один домен. Перехід з 1 посиланням на 3 з цього домену дає більший ефект, ніж перехід з 101 посиланням на 103.


PRO-совет: Багато тактики нарощування ссылочной маси з часом теряють свою ефективність. Для того, щоб добре впорядкуватись, ви не повинні підтримувати будь-яке певне набір стратегій і не повинні забувати про різноманітність ссылок, ведучих з одного домену.


Алгоритми виявлення посилального спаму

Усі алгоритми аналізу посилального спаму мають свою погрішність. Використовуючи комбінацію методів визначення спаму, пошуковики максимізують свою точність.


Аналіз веб-спаму має більше погрішностей, ніж, скажімо, визначення спаму електронної пошти, куди пошта потрапляє або в папку «що знаходяться», або в папку «спам». Пошуковикам немає сенсу створити два четвірки визначення "спам" або "не спам". Проводячи аналіз, пошуковики просто можуть знизити сайт у видаче або підвищити.


Дані методи аналізу також призначені і для визначення ефективності тих або інших стратегій просування. Целью цього моменту було не вказано на ті посилання, які працюють або їх немає, а демонстративно показує проблеми тех або інших тактик нарощування ссылочной маси.

Методи виявлення посилального спаму


Дописати коментар

0 Коментарі