About Me

header ads

Посилальний фундамент

 Четвертий – шостий місяці життя сайту


Вважатимемо, що наш сайт вже проіндексований пошуковими системами і наповнений початковим контентом.


Щоб дізнатися, скільки сторінок вашого сайту перебуває в індексі Google, просто зробіть експрес-аналіз сайту у безкоштовній програмі Сайт-аудитор.


Завдання цього періоду розвитку сайту – закласти міцну основу постійних посилань, так званий посилальний фундамент. Це початковий період просування, тому збільшувати кількість зовнішніх посилань на ваш сайт потрібно поступово та обережно.


Щиро раджу регулярно оновлювати сайт новими унікальними матеріалами. Важливо привчити пошукових роботів до того, що на вашому сайті постійно з'являються нові сторінки. Це стосується сайтів будь-яких типів – інтернет-магазинів, блогів, візиток, сайтів компаній, форумів тощо.


Основний акцент на даному етапі для сайтів будь-яких типів раджу зробити на отриманні посилань назавжди. Це дозволить із самого початку створити якісний посилальний фундамент, завдяки якому в майбутньому ваш сайт зможе займати хороші позиції в пошукових системах без постійних вкладень, а ви зможете скоротити бюджет на поступ до мінімуму.


Адже немає нічого прекраснішого, ніж спостерігати, що ваш сайт постійно знаходиться на високих позиціях, а вам для цього вже нічого не потрібно робити! Але для цього треба попрацювати.


Обмін статтями з тематичними сайтами


Цей спосіб отримання ідеально підходить, якщо бюджет просування обмежений або відсутній. Обмін статтями з тематичними сайтами ефективно працює та дозволяє безкоштовно отримувати посилання на ваш ресурс.


Слід врахувати, що на даному етапі вашого сайту, швидше за все, будуть нульові параметри ТІЦ і PR, тому найохочіше з вами змінюватимуться власники таких же молодих сайтів. У цьому є свій плюс - деякі з них у майбутньому можуть стати добре відвідуваними та популярними ресурсами, і ваша стаття з часом даватиме все більший ефект.


Якщо хтось не відповідатиме на Вашу пропозицію щодо обміну - не розбудовуйтеся і просто продовжуйте роботу.


Знайти власників сайтів для обміну статтями можна кількома способами.


Набираємо в пошуковій системі запит виду (міняємо перше слово на свою тематику):


медицина обмін статтями


нерухомість обмін статтями


Пропозиції щодо обміну статтями можна знайти на форумах оптимізаторів.

Там же можна розмістити тему зі своєю пропозицією щодо статейного обміну. Попередньо прочитайте схожі теми, щоб визначитися з вимогами до статей і коротко і чітко сформулювати текст повідомлення.


Платне просування статтями


Як і в перші три місяці життя сайту, на даному етапі раджу продовжувати використовувати платне просування статтями. Це один із найефективніших, хоч і найдорожчих способів просування. Якість коштує грошей.


Спільне просування статтями


Як різновид попереднього пункту для економії коштів можна використовувати спільне просування статтями. Багато сайтів приймають статті з посиланнями на різні домени. Це можна використати.


Знаходьте партнера (або вам потрібно просувати інший сайт тієї ж тематики), і в кожній статті ставите два посилання на різні сайти.


У результаті при тих же вкладеннях коштів і часу ваш сайт отримає вдвічі більше посилань із різних доменів. Пошуковики враховують такий фактор, як кількість доменів, що посилаються. За інших рівних умов ефект буде більшим, якщо на ваш сайт стоятиме посилання зі ста сайтів, ніж з п'ятдесяти. Спільне просування статтями дозволяє досягти цього меншими засобами.


Безкоштовне просування статтями


Якщо бюджет на просування відсутній або обмежений, то безкоштовний просування статтями дозволить отримувати додаткові зовнішні посилання на ваш сайт.


Безкоштовні каталоги статей можна знайти таким запитам у пошукових системах:


Каталог статей


додати статтю


Якщо додати до цих запитів назву тематики вашого сайту (наприклад, спорт чи авто), можна знайти тематичні каталоги статей. Щоправда, у багатьох тематиках суворо тематичних каталогів статей або ні, або дуже мало. В цьому випадку потрібно додавати їх до загальнотематичних каталогів.


Просування у блогах


Посилання з блогів добре підходять для просування молодого сайту і у своїй досить швидко індексуються пошуковими роботами.


Посилання з блогів можна отримувати безкоштовно (обмін постовими – цей варіант підходить, якщо у вас блог) та платно.


Просування посиланнями назавжди


Для отримання посилань назавжди використовую сервіс Gogetlinks.


Посилання із соціальних сервісів


У результаті після появи кожного нового матеріалу на вашому сайті з'являтимуться анонси у популярних соціальних сервісах із посиланнями на ваш сайт.


Також раджу розмістити на видному місці вашого сайту іконки із посиланнями на ваші профілі у соціальних мережах. Це дозволить відвідувачам приєднуватись до вас у соціалках, тим самим розширюючи аудиторію ваших потенційних читачів. Інакше вони взагалі не впізнають, що ви там є.

Реєстрація сайту в каталогах


Це один із найстаріших способів просування, який, на жаль, уже втратив колишню ефективність, і зараз дає мінімальний ефект.


Тим не менш, для сайтів старше 2-3 місяців я обов'язково роблю реєстрацію, тому що додаткові зовнішні посилання молодому сайту не завадять.

Посилальний фундамент


Дописати коментар

0 Коментарі