About Me

header ads

Просування молодого сайту

 До молодих сайтів пошуковики ставляться з недовірою та не поспішають виводити їх у результати пошуку та давати їм відвідувачів. Це логічно та виправдано – серед молодих сайтів можуть бути неякісні ресурси, які зроблені виключно для заробітку та не несуть жодної користі користувачам.


Пошуковики чудово знають, що спочатку на молодий сайт практично ніхто не ставитиме посилання. Якщо у нового ресурсу починають активно з'являтися сотні та тисячі зовнішніх посилань, це викликає підозру і на сайт накладається фільтр.


Слід зазначити, що всі молоді сайти і так перебувають у так званій «пісочниці». Це фільтр, дія якого не дозволяє новим сайтам потрапити в топ за більш-менш конкурентними пошуковими запитами.


Різке збільшення кількості зовнішніх посилань для молодого сайту лише посилює ситуацію і дає прямо протилежний ефект - замість того, щоб позиції сайту зростали, спостерігається їх зниження, часткове або повне випадання запитів, що просуваються з видачі та інші проблеми.


В інтернеті свої закони, і їх потрібно враховувати при просуванні сайтів, тому я раджу не поспішати та просувати сайт поступово. Ніщо так не губить сайти, як слово терміново.


Дитинство сайту (1-3 місяці)


Головне на цьому періоді – наповнити сайт початковими матеріалами та прискорити його індексацію.


Контент на молодому сайті


Перед тим, як проводити будь-які дії щодо просування сайту, бажано, щоб на ньому було хоча б 8-12 сторінок. Порожній сайт нікому не цікавий. Стандартного набору сторінок (контакти, про сайт тощо) у поєднанні з кількома статтями з тематики буде достатньо.


Контент, звісно, ​​має бути унікальним на 100%. Перевірити текст на унікальність можна безкоштовно програмою Advego Plagiatus. Неунікальний контент на сайті – як бомба уповільненої дії, може спрацювати у будь-який момент і звести всю роботу з розвитку та наповнення сайту нанівець. Подумки запитайте себе, який контент найкраще для пошукових систем, і ви самі відповісте - унікальний.


Найкраще писати тексти самостійно. Це дозволить поступово виробити вміння писати цікаві статті, які, зрештою, і залучають відвідувачів.


Якщо написання статей вам не дається або зовсім на це немає часу, то можна замовляти статті копірайтерам.


Регулярність оновлень молодого сайту


З самого початку потрібно зробити так, щоб нові матеріали на вашому сайті публікувалися регулярно. Якщо у вас є 10 статей, то не публікуйте їх одразу. Найкраще, щоб вони з'являлися 1-2 рази на тиждень. Можете вибрати будь-який відповідний темп оновлень, який влаштовує вас та підходить для вашого сайту.


Важливо, щоб пошукові роботи звикли, що ваш сайт оновлюється регулярно. Тривалі перерви в оновленнях молодого сайту (довше 1-2 місяців) вкрай небажані з погляду просування.


Прискорення індексації молодого сайту


Якщо раніше для прискорення індексації я використовував реєстрацію в каталогах, то зараз каталоги рекомендую використовувати для наступного етапу, коли сайт буде старше 2-3 місяців і коли його сторінки будуть в індексі Google.

Для прискорення індексації сайту дуже ефективні посилання із соціальних сервісів, таких як Twitter, Facebook. Пошукові роботи буквально живуть на цих сервісах, і, незважаючи на те, що посилання там закриті атрибутом nofollow, дуже швидко індексують все, що трапляється на їхньому шляху.


Насамперед раджу завести акаунти у вищенаведених соціальних сервісах для вашого сайту та вказати в них адресу вашого ресурсу, а також заповнити інформацію та додати аватар (можна своє фото чи логотип сайту).


Я вважаю, що вже одна наявність облікових записів вашого сайту в соціальних мережах буде хорошим плюсом на старті. Це важливо не лише з погляду прискорення індексації. Ще важливо те, що ваш сайт є у соціальних мережах. Для порівняння - сайти для сміття в більшості випадків не мають соціальних акаунтів.


Коли ви на новому сайті створюєте чергову сторінку, то раджу додати посилання на неї у Twitter, Facebook. Можна попросити про це своїх друзів та знайомих.


Автоматична публікація у соціальні послуги


Для зручності можна налаштувати автоматичну публікацію нових матеріалів вашого сайту у Twitter. Для цього перенаправляємо RSS-фід вашого сайту через сервіс Feedburner. В налаштуваннях заходимо в пункт Publicize - Socialize і додаємо обліковий запис твіттера, який ви створили для свого сайту.


Це дозволить автоматично транслювати нові матеріали вашого сайту прямо до Твіттера.


Після цього виберіть пункт Hash Tags - Create hash tags from item categories . Це дозволить автоматично створювати хештеги на основі вказаної категорії та тегів посту.

Хештегі дозволяють вашим повідомленням у Твіттері потрапляти у пошук Google у реальному часі.


Також раджу зробити автоматичну публікацію нових матеріалів на вашому сайті у Facebook.


Якщо на вашому сайті немає RSS – нічого страшного. Додавати посилання до соціальних послуг можна вручну, це займає один-два кліки для кожного сервісу, якщо поставити соціальні кнопки.


У перші два місяці із соціальних сервісів достатньо поставити 5-10 посилань на свій сайт.


Кнопки додавання до соціальних послуг


На сайтах більшості тематик має сенс розмістити соціальні кнопки, за допомогою яких відвідувачі зможуть ділитися матеріалами вашого ресурсу, що сподобалися, в соціальних мережах.


Вам, як власнику сайту, це дасть безкоштовні посилання та додаткових відвідувачів. Але для того, щоб соціальні кнопки почали давати ефект, потрібен час. Чим більше відвідуваність вашого сайту, тим більший ефект будуть давати кнопки.


Посилання з якісних сайтів за тематикою


Крім соціальних сервісів, для молодого сайту буде корисна невелика кількість посилань із якісних сайтів за тематикою.


Акцент при цьому раджу зробити на посиланнях назавжди, плата за які вноситься лише один раз, за ​​них не потрібно постійно платити.


У результаті сайту накопичується постійна маса посилань, що дозволить у майбутньому міцно займати хороші місця в пошукових системах за потрібними пошуковими запитами і скорочувати бюджет на просування.

Блоги здебільшого часто оновлюються і швидко індексуються пошуковими системами, тому їх цілком можна використовувати для отримання посилань для молодого сайту. Плюс посилання на блогах розміщуються назавжди, за них не потрібно платити постійно.


При покупці посилань із блогів є один нюанс. За багатьма тематиками тематичних блогів чи ні взагалі, чи дуже мало. У цьому випадку можна купувати посилання на загальнотематичних та близьких на тематику блогах, вони теж добре працюють.


Намагайтеся ставити посилання не тільки на головну сторінку свого сайту, але й на внутрішні (наприклад, сторінки категорій). Це стосується не лише посилань із соціальних сервісів, а й будь-яких інших посилань, що ставляться для прискорення індексації.


Загалом на етапі перших трьох місяців розвитку сайту потрібно зосередити зусилля на наповненні та прискоренні індексації. До повноцінного поступу переходити ще рано.

Просування молодого сайту


Дописати коментар

0 Коментарі