About Me

header ads

Нова схема просування

 Моя нова схема пройшла польові випробування і я її успішно застосовую для просування своїх та клієнтських сайтів.


Опишу переваги нової схеми просування сайтів:


1. Схема дозволяє при тому самому бюджеті та кількості посилань отримувати більший ефект.

2. Може безпечно застосовуватися як для старих, так і для молодих сайтів, оскільки при її використанні немає різкого збільшення кількості посилань. Слід врахувати, що сайти молодші за 3 місяці краще взагалі не просувати, а зосередити зусилля на їх наповненні та покращенні.

3. Для успішного застосування схеми підходять як платні, і безкоштовні методи отримання зовнішніх посилань.

4. У багатьох випадках схема дозволяє підвищувати позиції за тими запитами, котрим інші методи просування не допомагають.

6. Дозволяє збільшувати PR сторінок, що посилаються на ваш сайт (у багатьох випадках сторінки першого рівня отримують PR 1-2, зустрічається 3, четвірки поки не зустрічав, можливо, потрібно більше часу).


Як я прийшов до цієї схеми


Передісторія така. Я давно замислювався, що зовнішні посилання дають різний ефект.


Наприклад, в одного сайту може бути в десятки і сотні разів менше посилань, ніж в іншого, але при цьому він займає перші позиції в результатах пошуку та отримує основну частку цільових відвідувачів.


Інший приклад - посилання, розміщене на якісному тематичному сайті з високими показниками ТІЦ і PR і гарною відвідуваністю, ще не гарантія того, що вона ефективно працюватиме для підвищення позицій сайту, що просувається.


Причина проста - у багатьох випадках сторінки з посиланнями на ваш сайт мають мінімальну посилальну вагу. Навіть якщо ви їх розміщуєте на шановних пошуковими системами сайтах з високими показниками ТИЦ, PR та відвідуваності. Зовнішні посилання на сторінку - один із факторів, що впливає на її вагу.


Суть схеми


Суть зводиться до того, щоб збільшити вагу таких сторінок. Потрібно поставити посилання на ті сторінки, на яких розміщені посилання на ваш сайт. Говорячи простими словами, посиланням вашого сайту також потрібні посилання.


Розповім на прикладі. Ви хочете розмістити 5 статей на якісних сайтах за тематикою, 10 посилань з інших тематично близьких сайтів та блогів середньої цінової категорії та 20 недорогих посилань з блогів.


Замість просто розміщувати всі ці посилання на ваш сайт у звичайному порядку, я рекомендую зробити це за певною схемою.


Спочатку розміщуєте 5 статей із посиланнями на ваш сайт. Це перший рівень посилань.


Другий рівень – розміщуєте 10 посилань середньої цінової категорії з сайтів та блогів. Ці посилання мають вести не на ваш сайт, а на розміщені 5 статей першого рівня. У результаті кожна стаття отримує по 2 зовнішні посилання.


Третій рівень – 20 недорогих посилань з блогів ведуть на сторінки з посиланнями другого рівня. У результаті кожне посилання другого рівня отримує по 2 зовнішні посилання третього рівня.


Я називаю такі посилання деревоподібними. Вони мені нагадують дерево – від товстого стовбура йдуть гілки середньої товщини, від яких уже ростуть тонкі гілочки.


Кількість рівнів посилань, які я використовую - від 2 до 4. Чим конкурентніший пошуковий запит, тим більше рівнів та посилань буде потрібно.


Що цікаво – деревоподібних посилань потрібно не більше, ніж при звичайному просуванні, тільки працюють вони ефективніше.


Я помітив ще один момент - у багатьох випадках як посилання першого рівня можна успішно використовувати вже існуючі посилання на ваш сайт. Наприклад, у минулому ви вже розміщували статті, нотатки чи постові із посиланнями на свій сайт. Вони цілком підійдуть для першого рівня. У цьому випадку посилання другого та третього рівнів ставляться на розміщені раніше статті, нотатки та постові з посиланнями на ваш сайт. Існуючі посилання вашого сайту після прокачування можуть заробити з новою силою.


Посилання кожному рівні зовсім необов'язково купувати. Якщо у вас немає коштів, то можна використовувати безкоштовні методи отримання посилань (безкоштовні каталоги статей, прес-релізів, безкоштовні сервіси блогів і сайтів, профілі на трастових ресурсах, сервіси соціальних закладок, анонси в сервісах соціальних новин, обмін постовими і т.д. .).

Я віддаю перевагу вічним деревоподібним посиланням, тобто які я розміщую з одноразовою оплатою або безкоштовно і за які не доведеться платити в майбутньому. Хоча гадаю, що посилання з постійною оплатою цілком можна використати.


Правила схеми


1. Одне “дерево” посилань має бути спрямоване просування одного пошукового запиту. Тільки у цьому випадку схема дасть максимальний ефект. Якщо потрібно просунути 5 запитів - потрібно 5 дерев. 20 запитів - 20 дерев.


2. На сторінках з посиланнями першого рівня має бути якнайменше вихідних зовнішніх посилань. В ідеалі на сторінці з посиланням на ваш сайт не повинно бути інших зовнішніх посилань.


3. Посилання першого рівня повинні бути прямими та індексованими пошуковими системами, тобто ніяких атрибутів rel=”nofollow”, скриптів та редиректів у посилання не повинно бути.


4. Посилання першого рівня повинні розміщуватись у тематичному тексті, тобто у статті або хоча б постовому (це коли посилання розміщується в 1-2 реченнях тексту). Кращий варіант - унікальна стаття, написана під пошуковий запит, під який ви просуваєте сторінку свого сайту.


5. Чим швидше посилання на всіх рівнях потраплять до індексу Google, тим швидше вони почнуть працювати. Для прискорення індексації найкращий спосіб – розмістити посилання на сторінки з деревоподібними посиланнями із соціальних мереж – Twitter, Facebook. Для цього достатньо завести окремий обліковий запис у цих сервісах. Використовуйте інший браузер, щоб кожного разу не розлогінуватися зі свого основного облікового запису.


Я щиро раджу спробувати описану схему просування деревоподібними посиланнями. У мене вона показує дуже добрі результати. Я зараз експериментую з різними варіантами рівнів та кількості посилань, а також комбіную посилання з різних ресурсів, щоб отримувати максимальний результат.


Рекомендую почати з простої схеми і поступово переходити до більш складних варіантів.


Головне у просуванні сайтів – діяти. Якщо не робити жодних дій, то й результату не буде. Можна прочитати будь-який матеріал щодо просування сайтів і забути, а можна почати його застосовувати.


Де можна отримати безкоштовні посилання на просування сайтів


Наведу ресурси, які можна використовувати для отримання безкоштовних посилань.


1. Каталоги статей


Каталогові каталоги можна знайти таким запитом у Google:


додати статтю


Каталог статей


На додаток до цих запитів можна додавати назву тематики вашого сайту, наприклад "будівництво" або "кулінарія".

2. Соціальні закладки


3. Сервіси для додавання анонсів


4. Сервіси для безкоштовного створення сайтів та блогів


5. Сервіси для безкоштовного створення мікроблогів


6. Сервіси для безкоштовного розміщення прес-релізів


7. Обмін постовими


Серед блогерів досить популярним є обмін постовими. Це безкоштовний спосіб отримання вічних посилань. Головне – знайти блоги, які близькі за тематиками та мають приблизно такі ж показники ТІЦ, PR та відвідуваності, що і ваш блог.


Знайти блоги можна таким запитів у Google:


обмін постовими


Можна ще до цього запиту додати назву тематики вашого сайту.

Нова схема просування


Дописати коментар

0 Коментарі