About Me

header ads

SEO F.A.Q. – 23 запитання та відповіді

 1. Від чого залежить час перебування у ТОПі?


• Від активності конкурентів

• Від підтримки тексту сторінки в актуальному стані

• Від підтримки маси посилань в актуальному стані

• Відсутність проблем на сайті (технічний стан, доменне)


2. Вбиваємо у ПС запит – «купити слона» – сайт поза ТОП-20. Вбиваємо той самий запит – «купити слона» у лапках (точне входження) – пацієнт у ТОП-10. Чому?


Лапки говорять про те, що здійснюється пошук запиту в точній формі. Без лапок – пошук може здійснюватися за словоформами та іншими видами одного запиту.


Про те, що сайт ранжується краще при пошуку запиту в лапках, кажуть фактори:


1. У видачі не беруть участь сайти, які розташовувалися вище за вихідний сайт (менш релевантні точній формі запиту) або вони ранжуються гірше

2. Текст сторінки, швидше за все, має занадто велику кількість входжень у точній формі (можлива перевірка на “ти-спамний”)

3. Анкор-аркуш посилальної маси сконцентрований лише на точній формі запиту


3. Чи впливає вік домену на просування? Домен – старий, сайт – новий.


Якщо домен старий, а сайт новий через те, що домен деякий час “порожнів”, то відновлення старого сайту на домені позитивно позначатиметься на просуванні (історія домена можливо збережеться). Інакше вплив старого домену на просування зводиться до мінімуму.


4. Чи є зараз можливість зрозуміти – як відбувається «перечарування» запиту?


Ні. Показ перечаклування був доступний до 2007 року.


5. Як і навіщо аналізувати конкурентів?


Аналіз конкурентів із ТОПу дозволяє:


• Виявити проблеми заниженого ранжування

• Виявити недоліки акцептора


Залежно від необхідності аналіз конкурентів поділяється на:


• Аналіз текстової складової

• Аналіз параметрів

• Аналіз маси посилань


Комплексний аналіз конкурентів.


6. Чому за деяких запитів кожен сайт із ТОПу має посилання «ще», а в деяких – практично ні в кого його немає?


Кнопка ще говорить про те, що на даному сайті є кілька відповідних вихідному запиту сторінок.


Чи треба говорити: чим більше сторінок у кнопці “ще” тим більшою загальною релевантністю цього запиту має сайт загалом і тим більшою вагою має найрелевантніша сторінка (яка в пошуку).


7. Наскільки складно просунути сайт з регіону Україна в регіоні Кривий Ріг за ГЗ ВК ВЧ запитам?


Регіону "Україна" не буває. Якщо запит ГЗ, то кожному регіоні різна видача. Бути в топі за одним запитом у всіх регіонах теоретично неможливо.


Якщо сайту раніше не було присвоєно належний регіон, то присвоєння регіону "Кривий Ріг" (в даному випадку) позитивно позначиться на просуванні. Складність виведення запиту у ТОП в окремому регіоні визначається конкурентністю та бюджетами цього регіону.


8. Чи залежить результат та швидкість просування від доменної зони (ua і com наприклад)?


Помічено, що сайт в доменній зоні UA входить в індекс набагато швидше за інших, за інших рівних і однакового зовнішнього впливу.


Але кінцевий результат та швидкість просування не залежать від доменної зони.


9. Позиції у «Всій Україні» кращі, ніж у регіоні «Київ». В чому причина?


Якщо позиції по всій Україні відрізняються від київських, то запит геозалежний. Якщо регіональна видача (в даному випадку Київ) має в своєму розпорядженні сайт нижче, то сайт, що перевіряється, не відноситься до даного регіону. Отже, потрібно присвоїти потрібний регіон сайту.


10. Як присвоїти регіон сайту?


Регіон сайту присвоюється або автоматично, на основі факторів:


• IP

• Назва міста на сторінках сайту

• Номер телефону на сторінках сайту


Якщо автоматично регіон не присвоєний, або присвоєний неправильний, можна вказати його вручну в панелі вебмайстра. Для цього потрібно вказати повні контактні дані (адресу, індекс, телефон) на сайті та вказати сторінку контактів у панелі вебмайстра + потрібний регіон. У разі позитивного результату у розгляді заявки на зміну регіону через деякий час він присвоюється.

11. Як просувати сайт у різних регіонах?


• Для кожного регіону робити піддомен на сайті, яким можна надавати різні регіони

• Робити регіональні сайти на різних доменах (представництва)

• Привласнювати один регіон “Київ” та тиснути бюджетом. Внаслідок чого можливий вихід у ТОП-10 у деяких регіонах.

• Просувати ГНЗ запити

• Просувати низькочастотні безконкурентні безбюджетні запити – бюджетом


12. Чи означає присвоєний сайту регіон «Україна», що сайт добре ранжуватиметься у всіх регіонах?


Ні. У кожному регіоні своя видача, бути "розумнішим за всіх" не вийде.


13. По різних регіонах ПС визначає різні сторінки як релевантні за одним запитом, у чому причина?


Причина в тому, що формула ранжирування в кожному регіоні може дещо відрізнятися. Деякі параметри можуть впливати на те, яка сторінка буде релевантною у різних регіонах.


14. Якщо тематика сайту не має певної регіональної прив'язки, чи має сенс вибрати регіон, в якому зацікавленість даною тематикою є найвищою, чи краще в регіоні вказати Україна?


Безумовно, варто шукати регіон із більш зацікавленою аудиторією та привласнювати його сайту, щоб ГЗ запити не пропадали та мали змогу приносити неявний регіональний трафік із актуального регіону.


15. Як найкраще (точніше дешевше) просувати піддомени різними регіонами?


У разі присвоєння піддоменам необхідних регіонів, їх просування зазвичай складається вдало і менш витратно, ніж просування нового сайту компанії.


Просувати варто так само, як і будь-який інший сайт. Єдине, чого варто придивитися – це до повільного збільшення бюджету, а не до швидкого “вбухування”. Пов'язано це з тим, що є можливість витратити менший бюджет на піддомен вже існуючого сайту.


16. Сайт знаходиться в ТОПі за ГНЗ запитів, а по ГЗ - запитів далеко. В чому причина?


Причина у неприсвоєному регіоні.


17. Як правильно підбирати запити підвищення трафіку?


Найлегший і, напевно, правильний спосіб - підбити низькоконкурентні запити. Низькоконкурентні запити зазвичай є НЧ, тому потрібно підбирати велику кількість. Перевірити реальну запит запиту можна ввівши його в wordstat в лапках і зі знаком оклику – «!купити !рожевого !слона»


18. Як грамотно скласти СЯ (семантичне ядро)?


1. Виявити цільову аудиторію сайту

2. Позначити сторінки входу

3. Підібрати максимально ефективні запити


19. Чи може бути запит конкурентним лише в одному регіоні, а в інших просуватися значно легше?


Може. У кожному регіоні різний рівень конкуренції, різні бюджети.


20. Як правильно підібрати ключові слова за допомогою Wordstat?


Перша помилка при підборі слів у Wordstat - просте незнання того, що частота запитів складається з усіх запитів, що включаються. Щоб визначити частоту конкретного запиту, його потрібно вводити в лапках “слово” (запит + словоформи) чи “!слово” (точна форма запита).


Візьмемо слово "насоси":


насоси – 885486 показів на місяць


“насоси” – 6197 показів на місяць


"! Насоси" - 3631 показу на місяць


Здавалося б, частотне слово “насоси” має приносити багато трафіку, проте його реальна запитуваність менша у 243 рази!

21. Є тематики, де конкуренція є мінімальною за НЧ запитами. Як краще просувати подібний сайт: посилання окремо на всі НЧ, або посилання на головну сторінку?


Обидва способи мають як плюси, і мінуси.


Посилання на НЧ.


Плюси:


• Кожну сторінку сайту з НЧ буде прокачено

• Посилальна маса буде гарною, більш природною

• Можна контролювати кожну сторінку, кожен запит НЧ


Мінуси:


• Головна сторінка не матиме належної ваги, яка могла б розтікатися на всі сторінки


Посилання на головну


Плюси:


• Морда буде добре прокачана

• Посилальна вага розтікатиметься по всіх сторінках

• Найменші трудовитрати


Мінуси:


• Важко контролювати кожен НЧ

• Можливі постійні зміни релевантних сторінок

• Можливі санкції


Оптимальний варіант комбінувати. Наприклад, взяти кілька найбільш конкурентних запитів, розмістити їх на морді, тим самим фокусуючи частину маси посилань на головну. Також просувати сторінки за потрібними НЧ запитами, контролюючи кожну.


22. Як правильно розподілити запити на сторінках сайту?


У розподілі інформаційних запитів на сайті немає нічого складного, варто лише дотримуватися простих речей. Запити на одній сторінці:


• Повинні містити однакові слова

• Можуть містити синоніми або смислові слова

• Повинні відповідати на те саме питання

• Повинні відповідати загальному змісту та змісту контенту сторінки


23. Як правильно вибрати основний домен для просування (www чи без)?


Ввести будь-яку URL-адресу в пошукову систему і переглянути основне дзеркало.

SEO F.A.Q. – 23 запитання та відповіді


Дописати коментар

0 Коментарі