Новачки, просуваючи свої молоді сайти в пошукових системах, створюють безліч помилок, заснованих насамперед на неправильному підході до оптимізації. У цій замітці хотілося б вказати, які помилки роблять оптимізатори-початківці, роз'яснити поняття "оптимізація", "розкрутка" і "просування".
При оптимізації сайту новачки не приділяють належної уваги внутрішнім факторам – контенту на сторінках, заголовкам (title), форматуванню тексту, перелінковці тощо. Намагаючись просунути сайт зовнішніми факторами, використовують лише каталоги та/або дошки оголошень. У результаті, не покращуючи, а лише погіршуючи ситуацію свого ресурсу та засмічуючи весь Інтернет, недосвідчені оптимізатори не домагаються мети потрапити до топу.
Додавання сайту до пошукових систем
Адурилка пошукових систем дозволяє додати сайт до тієї чи іншої пошукової системи. У 99% випадків можна обійтися без цього кроку, оскільки основні пошукові системи і так додадуть вас до індексу, знайшовши посилання на ваш ресурс. Ручна реєстрація сайту потрібна лише у випадках проведення сеошних експериментів, коли потрібен облік лише внутрішніх факторів та відсутність зовнішніх.
Якщо якась SEO контора або спеціальний софт обіцяє додати ваш сайт у 1000+ пошукових систем, то знайте, окрім спаму на ваш email, введений при реєстрації, ви не отримаєте жодного ефекту від подібної дії ні за трафіком, ні за швидкістю додавання до індексу основних пошуковиків, ні тим паче за позиціями результатів пошуку.
Реєстрація в каталогах
Каталоги грали якусь роль кілька років тому, коли алгоритми пошукових систем були не настільки досконалі, ніж зараз. Якщо ви коли-небудь читали визначення індексу цитування, ви повинні знати, що не всі посилання хороші.
Буває, звичайно, коли каталоги дають мінімальний ефект, за текстом посилання можна знайти акцептор, але далеко не на першому місці, в подібному випадку перші місця найчастіше займають донори, що говорить про марну трату часу та інших ресурсів на такий оптимізації. Не варто згадувати білі та чорні каталоги, всі вони однаково марні для серйозних проектів.
Більше того, ви повинні знати, що існування в мережі безлічі каталогів – це праця охочих заробити на недосвідчених оптимізаторах людей, працю шулерів. Уявіть таку ситуацію. Я маю мережу з 200 різних каталогів (причому багато хто з них мають однакову інформацію в whois). Я надаю консультації по $80-100 на годину щодо оптимізації та просування сайтів, під час консультації я вам раджу одну людину, яка за низькою ціною $10 може прогнати ваш сайт за базою каталогів, при цьому обіцяю не менше 200 беків ( зворотних посилань), заздалегідь попередивши, що решта беків може відпасти. Після прогону своїми ж сайтами, я отримую від вас гроші за консультацію, за прогін і ви ще виступатимете як рекламодавець моїх послуг. Ви раді, я радий, все задоволені, але нічого не змінилося, так як пошукача невигідний позитивний результат таких подій, посилання з подібних каталогів не враховуються, а мережі швидко баняться. Таких шулерів у мережі ставку.
Якби можна було за допомогою каталогів вийти в топ, тоді не існувало б бірж посилань, де оптимізаторам доводиться гарно вкладати бюджет, а також конкуренція була б не настільки жорстока в комерційних тематиках, оскільки був би крутий той, хто прогнав свій сайт з більшої базі.
Прогін по дошках оголошень та форумах
Такий метод малоефективний і іноді може призвести до накладання фільтра на молоді сайти через різке збільшення беків, що називається активною розкруткою. При підрахунку показників PageRank, ТІЦ та інших індексів посилання з таких ресурсів не враховуються пошуковими системами. Лише в окремих випадках, посилання з форумів можуть грати роль, зазвичай це відбувається на сайтах, що добре модеруються.
Оптимізація, Розкрутка та Просування
Оптимізація, розкрутка та просування сайту – це різні поняття. Оптимізація передбачає насамперед внутрішню оптимізацію сайту – рерайт тексту на сторінках, можливо навіть зміну дизайну (щоб покращити HTML код), перелінковування розділів сайту, додавання потрібних статей. Тобто оптимізувати сайт, його сторінки таким чином, щоб пошукові системи його полюбили, розуміли, що на ньому написано, на яку тему і без проблем індексували.
Розкрутка та просування , це вже щось інше, це вже підключення зовнішніх факторів та залучення додаткових клієнтів не лише з пошукових систем, а й з інших тематичних джерел.
У результаті аудиторія має у сайту зібратися якісна (тематична), а конверсія відвідувачів у клієнтів має збільшитись. Тут не обійтися без зміни дизайну сайту, оскільки не кожен відвідувач стане клієнтом, потрібно полегшити йому всі кроки, якщо він зацікавлений у вашій компанії.
У разі розкручування сайту необхідно застосовувати такий підхід, щоб люди самі на вас посилалися та цитували у тематичних групах. Необхідно подати інформацію на сайті доступно, щоб навіть їжачку було зрозуміло, а також зробити вигляд, що фірма дуже солідна, має гарні відгуки авторитетних клієнтів, приклади робіт і так далі. Якщо фірма справді солідна, тоді на оптимізацію та розкрутку піде чимало коштів, залежно від конкуренції.
Проблема багатьох оптимізаторів-початківців у тому, що всі вони використовують, в основному, розкрутку і мало хто оптимізував сам сайт під певні запити.
Висновок
Підсумовуючи, повторюся, що головними помилками молодих оптимізаторів є думки, що:
• Каталоги можуть допомогти в оптимізації та просуванні сайту;
• Прогін дошками оголошень збільшить показники ТИЦ і PageRank і, відповідно, покращить позиції в серпі;
• Реєстрація та перереєстрація в пошукових системах прискорить індексацію сайту та покаже пошукачам, що над сайтом проводяться роботи і він постійно оновлюється, покращивши їхнє ставлення до ресурсу;
• Участь у програмах контекстної реклами впливає на позиції сайту в результатах пошуку;
• Банерообмін та банеропокази пов'язані з пошуковими системами;
А також до помилок відноситься те, що оптимізатори зовсім не приділяють уваги внутрішнім факторам, таким як:
• Текст сторінок;
• Перелінковування розділів;
• Видимість сайту пошуковими системами;
• Зручна навігація для роботів;
• Оптимальне форматування тексту;
• Унікальний контент та заголовки.
0 Коментарі