About Me

header ads

Непот фільтр

 Непот фільтр: особливості та методи визначення


У цій статті я хотів би поговорити про непот – ще про один фільтр пошукових систем. Які особливості він має, як визначити його наявність на тому чи іншому сайті. Все це буде докладно розібрано в цьому записі.


Як і у випадку фільтра АГС, всі карти та 100% точна інформація знаходиться в руках пошукових систем. У загальному випадку непот – це фільтр, який занижує до нуля вагу вихідних посилань.


Особливості фільтра


Як відомо, посилання на сайт досить сильно впливають на його ранжування в пошукових системах. Кожне проіндексоване посилання передає якусь кількість ваги веб-проекту, на який вона посилається. Непіт – фільтр занижує до нуля цю вагу. Іншими словами, тепер сайт, на який накладено санкції, не передає вагу за посиланнями на інші проекти.


У неті виявляються документи, тобто окремі сторінки. Хоча можливо, що весь ресурс буде під цим фільтром. Іноді складається така ситуація, що з однієї сторінки вага від заслання передається, а вже з іншої немає.


Вище написав, що на сайт накладаються санкції. А чи це так насправді? Якщо веб-ресурс опиняється під непотом, то саме на ньому це не позначається. Він не втрачає позиції в пошукових системах, не втрачає кількість проіндексованих сторінок і так далі, тобто продовжує жити своїм життям. Тут зворотний бік медалі. Проблеми одержують проекти, на які посилається незайманий сайт. Посилання розміщене, а користі від неї немає.


Фільтр непіт, незважаючи на те, що був створений ще наприкінці 20 століття на заході, в Україні активізувався з бурхливим розвитком бірж посилань.


Чому мій сайт потрапив під непіт?


Насамперед фільтр бореться з посиланнями, які поставлені не через доцільність та корисність, а через якусь вигоду: нетематичний обмін посиланнями, їх продаж і так далі. У зв'язку з цим алгоритми пошукових систем намагаються обчислити документи, на яких вони розміщені та не враховувати їх під час ранжирування. Якщо на практиці ручний навіть нетематичний обмін (звичайно, невеликими обсягами), не призводить до накладення непоту, то продаж посилань в автоматичних системах збільшує цю ймовірність. Якщо ви довго продаєте посилання і вас не зачепив АГС, перевірте свій сайт на цей фільтр. Велика ймовірність того, що він там.


Як визначити, що сайт під непотом?


Точної схеми визначення не існує, але більшу ймовірність дають такі кроки.


Є 2 сторінки різних сайтів, які проіндексовані. Можна взяти і без індексу, але тоді наприкінці експерименту вони точно мають там опинитися.


На сайті, який необхідно перевірити на непіт, розміщується посилання з унікальним анкором, наприклад, щось невизначеного виду “jhkljjswe” або оригінальне слово “кардиблестність”.


Далі необхідно почекати, щоб посилання проіндексувалося (від 1 тижня до місяця).


Якщо при пошуковому запиті за цим унікальним анкором видається лише сайт, на якому розміщено посилання, то це говорить про те, що цей ресурс під непотом.


Тут не треба забувати, що 2 сторінки повинні бути проіндексовані в пошуковій системі і повинна бути впевненість, що посилання, що розміщується, також в індексі.


Як вийти з-під фільтра?


Непіт - швидше за все, автоматичний фільтр. Сайт автоматично потрапляє під нього, також автоматично він і знімається. Якщо ваш проект продає посилання, приберіть їх і зачекайте деякий час. Можливо, він зніметься сам.

До речі, перевірку на наявність сайту в неті робить біржа розміщення статей назавжди miralinks. Це не обов'язково, але бажана вимога до ресурсів, які знаходяться у їхньому каталозі.


Якщо робити висновок, то можна сказати, що фільтр для сайту, на який він накладений нешкідливий. Він дає деякі проблеми проектам, які купили (придбали, розмістили) посилання на ньому.

Непіт фільтр


Дописати коментар

0 Коментарі