About Me

header ads

Піддомени, папки та мікросайти

 Піддомени, папки та мікросайти – що вибрати


У пошукових системах є показники, які вони застосовують до сторінок, наприклад PR, та показники, які вони застосовують до доменів та піддоменів (TrustRank, різні показники якості, mozRank).


За роки досвіду, спостережень та тестувань було помічено наступне:


Окремі сторінки отримують вигоди від того, що знаходяться на «потужних» доменах/піддоменах. Ось чому якщо хтось скопіює ваш контент більш авторитетний домен, то на ньому він отримає більш високе ранжування.


Піддомени не завжди успадковують позитивні показники та ранжування інших піддоменів кореневого домену.

Деякі піддомени НЕ ОТРИМАЮТЬ ВИГІД від кореневого домену. (Це стосується сайтів, на яких будь-який користувач може створити власний піддомен, наприклад WordPress.com, Blogspot.com)

Папки отримують усі вигоди від свого домену/піддомену.

Хороше перелінкування може допомогти розподілити позитивні якості піддоменів (але не завжди це добре виходить).


Виходячи з вищесказаного, для відокремленої частини контенту краще створювати папку в кореневому домені, ніж піддомен. Наприклад, для блогу краще використовувати yoursite.com/blog замість blog.yoursite.com, а для підрозділу краще yoursite.com/newrazdel, ніж newrazdel.yoursite.com.


Однак є випадки, коли використання піддоменів має сенс:


У вас вже є сторінки на основному домені, ранжовані за певним пошуковим запитом. Пошуковики на одній сторінці видачі не виводять більше 2 URL з одного домену, однак для піддоменів одного кореневого домену можуть виводити кілька URL.


Якщо піддомен, або поєднання піддомен + кореневий домен утворює ідеальний якірний текст, яким ви просуваєте сайт.


Як і піддомени, мікросайти (окремі, самостійні сайти для частини контенту сайту) мають свою нішу:

Ви запускаєте якийсь продукт/сервіс, абсолютно незалежний від основного сайту/бізнесу. Безперечний плюс у тому, що такий сайт у майбутньому легше продати, ніж піддомен, а тим паче папку.

Ви запускаєте якийсь продукт/сервіс, який не хотіли б порівнювати з основним брендом.

Ви маєте доменне ім'я під ваші ключові слова.

У вас є контент не пов'язаний з основним сайтом, і ви не хотіли б захаращувати їм сайт, заплутуючи відвідувачів.


Великою проблемою мікросайтів є те, що вони не успадковують нічого від вашого основного сайту.


Вони незалежні та просувати їх потрібно як самостійні сайти.


Таким чином, незважаючи на незаперечні переваги папок, піддомени та мікросайти мають свою сферу застосування. Знаючи переваги кожного виду поділу контенту, вибирайте той, який найкраще підходить у вашому конкретному випадку, це допоможе уникнути багатьох труднощів.

Піддомени, папки та мікросайти


Дописати коментар

0 Коментарі