About Me

header ads

Що впливає на просування сайту у пошуку

 Вже передчуваю, що хтось починає заточувати пір'я, щоб написати колкий коментар на мою адресу, бо ця стаття знову буде про SEO, а точніше про аналіз тих чи інших факторів, що допомагають або, навпаки, негативно впливають на просування та розкрутку сайту. Причому, факторів буде розглянуто близько двох сотень і відноситимуться вони практично до всіх аспектів просування сайту (внутрішня оптимізація, перелінковка, зовнішня та оптимізація поведінки та ін.)


Думаю, що багато хто вже готовий прямо зараз піти з цієї сторінки, бо тема просування та розкрутки вже досить побита і торкалася мною не раз і не два. Але все ж таки попрошу вас трохи затриматися і дізнатися, що сьогодні я не висловлюватиму свою думку на це питання, а спробую розповісти про дослідження, проведене рядом фахівців у галузі просування та розкрутки сайтів наприкінці минулого року (актуальність отриманих результатів, можна сказати, дуже висока).


Отже, до дослідження впливу різних факторів внутрішньої, зовнішньої та поведінкової оптимізації було залучено 25 експертів, які є фахівцями у галузі SEO просування. Всім їм були розіслані анкети з більш ніж 200 факторами, які можуть впливати на успішність просування та розкрутки проекту.


Експерти мали можливість оцінити важливість кожного зі згаданих в анкеті факторів, що впливають на просування, за п'ятибальною шкалою (від 0 до 4). Після того, як були отримані всі відповіді від усіх SEO експертів, результати досить хитрим чином були усереднені (пам'ятаєте вираз про середню температуру по лікарні, але тут, я думаю, результат буде набагато ближче до дійсності) і наведені у відсотковому відношенні до найважливішого фактора у кожній групі (внутрішні фактори, зовнішні фактори, поведінкові тощо).


Перша група факторів, що впливають на просування сайту, є набором внутрішніх факторів оптимізації. І це, гадаю, не випадково. Важливість внутрішньої оптимізації сайту зараз дуже важко переоцінити, особливо на тлі того, що багато оптимізаторів все ще забивають на неї на користь покупки посилань, тим самим даючи нам (тим хто в темі і йде в ногу з часом) величезну перевагу та фору.


Отже, ви розумієте, що для того, щоб пошукова система зрозуміла про що ваша стаття (за яким пошуковим запитом її потрібно буде ранжувати) вам доведеться не раз використати в тексті так звані ключові слова (фактично слова з того пошукового запиту, за яким ви хочете потрапити до Топ).


Вплив HTML тегів на вагу ключового слова та просування сайту в цілому


Так ось, просте згадування ключових слів у тексті це добре, але ще краще буде, якщо ці ключові слова іноді будуть укладені у спеціальні Html теги, які дозволяють збільшити вагу ключового слова. Тим самим вам не потрібно буде надмірно спамлювати текст ключами для отримання тієї ж релевантності пошуковому запиту.


У кожній окремій групі факторів, що впливають на просування сайту, за сто відсотків береться значення того фактора, за який експерти віддали найбільше балів. У групі факторів внутрішньої оптимізації таким супер фактором став мета-тег Title (аплодисменти, що переходять в овації).


Про те, що таке мета тег Title читайте за наведеним посиланням, але крім цього важливо знати про способи автоматичного формування правильного Title в Joomla і Title для WordPress, а також про те, як прописати Title в Joomla і як прописати Title в WordPress. Найважливіше додавання ключових слів у мета тег Title для успішного пошукового просування сайту дуже важко переоцінити і експерти в цьому питанні одностайні.


Наступним за важливістю внутрішнім фактором просування під час розгляду різних Html тегів є додавання ключових слів у заголовки рівнів від H1 до H6.

Вживання ключових слів у заголовках H1 - H6 надає найсильніший вплив на збільшення ваги цих ключів після мета тега Title. Це потрібно знати та застосовувати, але використання дуже великої кількості заголовків у невеликому за розміром тексті може бути розглянуто пошуковими системами як спам з усіма наслідками, що випливають.


Тому вставляйте заголовки H1 - H6 і вживайте в них ключові слова, але без фанатизму, а тільки на благо зручності сприйняття матеріалу користувачами (не забуваєте, що поведінкові фактори ранжирування зараз у фаворі).


Про вплив укладання ключових слів у теги STRONG, B і EM на підвищення релевантності сторінки пошуковому запиту я знав і раніше, але ось те, що ключові слова включені в мета тег Description мають ті самі властивості я не знав.


Чесно кажучи меню це новина, бо те, що мета тег Description потрібно обов'язково заповнювати, т.к. на його основі може бути сформований сніпет у пошуковій видачі Google я не раз писав, але при цьому свято вірив, що включені до нього ключові слова потрібні тільки для того, щоб бути виділеними жирним у сніпеті. А виявляється, що ключі в Description теж впливають на ранжування, і це для мене стало новиною та своєрідним відкриттям.


З приводу виділення ключових слів тегами STRONG, B і EM хочу ще додати, що не варто робити через CSS текст, виділений цими Html тегами, на вигляд не відрізняються від звичайного тексту (так радили раніше багато SEO фахівці). Це може негативно вплинути на успішність вашого проекту. Можливо, що пошукові системи вміють самі це визначати або ж реагують за фактом листа Платону від доброзичливця.


Сам я використовую в 95 відсотках Html тег STRONG для виділення деяких ключових слів і зрідка EM тег, а тег B практично взагалі не використовую. Чому саме так повелося, зараз уже сказати важко — просто звичка, мабуть.


Давайте продовжимо. За результатами опитування експертів виходить, що деякою мірою на збільшення релевантності сторінки пошуковому запиту так само впливає і укладання ключових слів у теги абзацу P і додавання з мета тег Keywords (для Joomla і WordPress цей мета тег можна прописати так само, як і Description , Про який ми говорили трохи вище). З останнім твердженням я згоден, бо в хелпі пошукачем написано, що ключові слова в мета тезі Keywords будуть враховані, якщо вони реально зустрічаються в тексті, інакше ці ключі можуть бути розцінені як спам.


Але про Html тег абзацу P не зовсім зрозуміло, бо практично на всіх сайтах цей тег використовується і весь текст буде укладено в абзаци. Хоча, можливо, тут йдеться про те, що нехтування тегами абзацу або їх заміна на подвійний BR-тег може призвести до зниження релевантності сторінки пошуковому запиту. Загалом це теж виявляється потрібно враховувати при просуванні.

Ну і останнім пунктом - вплив HTML тегів на вагу ключового слова для сторінки йдуть Html теги списків, висновок ключових слів в які практично не впливає на релевантність сторінки цьому пошуковому запиту. Але списки в текстах використовувати періодично все одно треба, бо за результатами цих досліджень структурування і надання різноманітності тексту подобається пошуковим системам.


Ось так довго ми розбиралися з рекомендаціями експертів з приводу впливу HTML тегів на вагу ключового слова для сторінки.

Що впливає на просування сайту у пошуку


Дописати коментар

0 Коментарі