1. Що таке «точкове проставлення посилань»?
Точкова простановка посилань передбачає покупку/отримання посилань не масово, а по одній, враховуючи потрібний анкор, співвідношення та стан сторінки акцептора.
2. Чи носить негативний характер миготіння посилань?
Безперечно. Миготіння посилань - найбільший натяк пошуковій системі, що масив миготливих посилань - покупний. Посилання блимає коли воно проіндексувалося і при наступних відвідуваннях робота не було виявлено на сторінці. Миготіння виникає найчастіше через своєчасну несплату в біржі.
3. Що робити, якщо забули проплатити посилання в sape, і вони зникли на тиждень, а потім знову з'явилися?
Якщо протягом кількох тижнів просідання позицій і виключення цих посилань з беклінків не було помічено, то ймовірно, що робот не встиг помітити відсутність посилань і їх можна залишити. Інакше варто відмовитися від цих посилань і не допускати подальшого миготіння. Слід пам'ятати, що динамічна маса посилань - це погано.
4. Чи можна завалити конкурента проставленням на нього посилань (говнопосилання, імітація миготіння)?
Найчастіше практично неможливо, особливо, якщо конкурент має хорошу природну посилальну масу. Однак, якщо посилальна маса конкурента дуже посередня і тримається на купі дешевих покупних посилань, то імітація миготіння, не якісні посилання, переспам анкор-лістра можуть сприяти просіданню його позицій.
5. Наскільки важливими є навколопосилальні тексти?
Околопосилальний текст дуже важливий тому, що надає засланню навколишній тематичний текст, який у свою чергу або потрапляє в анкор-лист (поповнюючи колекцію анкорів семантичними словами), або допомагає отримати від посилання максимальний вплив. Релевантний текст навколо посилання є мінімальною можливістю “відриву” посилання від сторінки донора. Наближеною відсутністю відриву посилання від сторінки є повна релевантність тексту сторінки анкору і самого посилання (просування статтями).
6. Чи дає якась вага посилання закрите атрибутом rel=nofollow?
Ні. Пошуковий робот може переходити за посиланням з таким атрибутом, але не враховуватиме її при ранжируванні.
7. Що впливає ранжування?
Якісне ранжування впливає на те, чи задовольниться користувач пошукової системи результатом, що видається.
Саме собою ранжування – процес формування видачі за рівнем релевантності знайдених основу документів.
8. Чи залежить ранжування від внутрішньої оптимізації?
Безперечно. Внутрішня оптимізація впливає релевантність, а та своєю чергою на процес ранжування.
9. Чому нова сторінка сайту, заточена під ПК запит, не відразу займає належне їй місце у видачі, а перші пару-трійку апів висить на 5-3-2 сторінці?
Процес ранжування ПС не є перманентним, він ступінчастий. Перед заслуженим (!) попаданням у ТОП-10 нова заточена сторінка проходить властиві ступінчастому ранжируванню етапи. Ці етапи є тимчасовими, на них не можна вплинути.
10. Чи існує реєстрозалежність видачі ПС?
Так. Видача трохи відрізняється, якщо в запиті задавати або малі, або великі літери.
11. Як дізнатися на якому місці потрібний сайт у видачі, якщо на кожній машині різна видача?
Різна видача на різних комп'ютерах може бути пов'язана з тим, що в них, за замовчуванням, вказано різні регіони (у разі геозалежних запитів). Потрібно перевіряти, у якому регіоні відбувається пошук.
Якщо ж запит геонезалежний (або відповідність регіонів підтвердилося), має місце бути персоналізація видачі.
12. Який із факторів ранжування має більшу вагу і чому: – тематичність
– регіональність?
В епоху MatrixNet не можна говорити про переважання тих чи інших факторів. Фактори запитозалежні (для кожного запиту свої коефіцієнти "ваг параметра") і для кожного сайту облік факторів, метрик і параметрів буде різним.
13. За останніми доповідями з 20 факторів, які мають більший вплив на видачу, всього 2 посилання. Це означає, що до топу за ВК запитом можна потрапити без посилань у принципі?
Не варто відкидати посилальні фактори тільки тому, що існує думка про їх мінімальний облік. З часом посилальні фактори надають все менший вплив, проте сайти чудово живуть у ТОПах завдяки посиланням.
Заява про 20 факторів, з яких 2 посилання лише вкотре доводить те, що для просування сайтів посилання потрібні максимально якісні. Інтернет будується на засланнях, тому облік посилальних факторів буде завжди. Інша справа - облік масиву не якісних SEO-посилань або масиву якісних природних посилань, що розміщуються за рахунок "популярності" сайту.
14. Чи впливають лічильники статистики або наявність сайту в обліковому записі Google.
Прямих доказів впливу досі немає. Однак, припускати цю можливість правильно.
Отримуючи дані через ці сервіси, ПС має достатню інформацію про те, чи варто ранжувати той чи інший сайт.
15. Як важливий чинник вважається нині поведінкова модель користувачів, а чи не означає це, що просування блогів стане більш простим, ніж статичних сайтів компаній?
ПС вміє відрізняти типи сайтів та тематики. Поведінкові чинники стосуються як інформаційних ресурсів, і комерційних.
Якщо сайт компанії статичний, це не означає, що він не може розвиватися. В поточних умовах дуже вигідно мати блог або розділ статей на сайті компанії:
• Вплив на поведінкові фактори
• Вплив на рівень довіри до ПС та до користувачів
• Наповнення та розвиток сайту
• Покращена індексація (частіші відвідування роботів)
16. Як впливає кількість зовнішніх посилань на сторінці ранжування?
Позитивного впливу кількості посилань явно немає.
Негативним може бути вплив коли:
• На сторінці велика кількість зовнішніх посилань
• Зовнішні посилання не тематичні
• Зовнішні посилання ведуть до неякісних ресурсів
Зовнішні посилання, безперечно, можуть бути фактором заниженого ранжування.
17. Чи впливає ранжування довжина домену?
Безпосередньо не впливає. Але, довгі домени з транслітерацією основного ключового запиту, явно натякають на маніпуляцію видачею шляхом обліку входження в URL.
18. Чи впливає швидкість завантаження сайту на його ранжування?
Сайти, з низькою швидкістю доступу, завжди будуть ранжуватися нижче. Пов'язано це із зручністю для відвідувача, користувачу незручно довго чекати на завантаження сторінки. Фактор швидкості завантаження сайту яскраво виражений у пошуковій системі Google.
19. Які ж впливають поведінкові чинники ПС на позицію?
Поведінкові фактори з часом будуть мати все більший вплив. Це і правильно: навіщо високо ранжувати сайт, з якого відвідувачі повертаються назад у видачу? Отже, він не дав бажаної відповіді на їх запит.
Анонсувавши новий алгоритм, ПС дав зрозуміти, що вплив поведінкових факторів зростатиме. Якщо сайт дає не якісну відповідь на неявний запит, то його варто замінити (у ТОП-10) більш інформативним.
До поведінкових факторів можна віднести:
• Час відвідування сторінки
• Кількість переглянутих сторінок (глибина)
• Сторінки входу та сторінки виходу
• Повернення назад у видачу
• Показник відмов (конверсія)
20. Що очікувати від нового Matrixnet, який наближається в майбутньому?
Спрогнозувати нові алгоритми MatrixNet дуже проблематично, але можна очікувати:
• Підвищення впливу поведінкових факторів
• Різноманітність видачі для неявних запитів
• Великі часові періоди виведення сайтів за конкурентними запитами
• Зменшення впливу неякісних покупних посилань
• Частіші оновлення видачі
21. Як каталог впливає пошукову видачу?
Безпосередньо не впливає, але опосередкований вплив присутність надає. Каталог покликаний збирати корисні сайти (нехай і на комерційній основі). Якщо сайт міститься в каталозі, то рівень довіри ПС до такого сайту значно підвищується, що сприяє більш високому ранжуванню.
22. Якщо назва доменного імені не відповідає тематиці сайту, це погано? І як це може позначитися на індексації та ранжируванні?
Назва домену ніяк не корелює з індексацією та ранжуванням. Однак, входження ключового запиту в назву домену може позитивно позначитися на ранжуванні.
23. Зразкова частота перерахунку поведінкового фактора (апдейт)?
На даний момент немає апометра за поведінковими факторами. Але логічно, перерахунок цих факторів має бути раз на місяць. Пов'язано це з тим, що пошуковій системі потрібно оцінити поведінку користувачів, а оцінка не проводиться за наслідками невеликої кількості часу.
24. Чи залежить ступінь впливу ПФ залежно від типу та структури сайту (для форуму облік нижче, сайт компанії – вище)?
Безумовно, ступінь впливу ПФ має змінюватись в залежності від типу сайту. Але достовірних досліджень на даний момент не було проведено.
25. Як поліпшити поведінкові фактори сайту, що просувається?
1. Утримувати корисну інформацію
2. Подання інформації має бути максимально зручним (блоки, заголовки)
3. Структура сайту має бути максимально продуманою та зручною для пересування користувача
4. Заголовок сторінки повинен повністю відповідати її змісту та навпаки
5. Перша частина контенту сторінки повинна максимально містити відповідь на потенційний запит, за яким прийде відвідувач. Тобто концентрація корисності матеріалу має переважати у першій частині тексту. Далі – розкриття теми та доповнення, які можуть зацікавити відвідувача
0 Коментарі